نوشته شده توسط : مجله موفقیت

راز یک مستند برزیلی- برزیلی محصول 2001 است [3] که از مجموعه ای از مصاحبه ها با افراد مختلف ساخته شده است تا این ایده جدید را ثابت کند که شما نمی توانید هر کاری را که می خواهید یا نیاز دارید با اعتقاد به یک باور تکرار شونده انجام دهید. به آن اضافه کنید و احساس مثبت خود را حفظ کنید و در نهایت خواسته های خود را جذب کنید

دقیقا همان چیزی را که می خواهید یا چیز بهتری دریافت کنید.

پس از انتشار کتابی با همین نام، این فیلم مورد توجه چهره های رسانه ای مانند اکبر عیدی، الن دی جنرس و الکسیس قرار گرفت. او همچنین به دلیل ادعاهایش با جنجال و انتقادهای زیادی روبرو شد و در تلویزیون مورد تمسخر قرار گرفت.
خلاصه داستان
راز، که به عنوان یک فیلم خودیاری توصیف می شود، [4][5] از قالبی مستند برای معرفی مفهومی به نام قانون جذب استفاده می کند. همانطور که در فیلم توضیح داده شد، فرضیه "قانون جذب" بیان می کند که احساسات و افکار می توانند رویدادها، احساسات و تجربیات را از عملکرد کیهان گرفته تا تعامل بین افراد در امور فیزیکی، عاطفی و حرفه ای جذب کنند. این فیلم همچنین نشان می دهد که تمایل شدیدی از سوی افراد در مناصب قدرت وجود داشت که این اصل مهم را از دید عموم پنهان نگاه دارند. [هفت]

استخدام اساتید حقوق
این فیلم شامل مصاحبه هایی با خودخوانده "معلمان مخفی" به عنوان متخصص و نویسنده در فیزیک کوانتومی، روانشناسی، متافیزیک، مربیگری، الهیات، فلسفه، امور مالی، فنگ شویی، پزشکی و توسعه شخصی است. . برخی از آنها فیلم مخفی و لینک خود را به آن در وب سایت خود تبلیغ می کنند. برخی از نمایشنامه‌های کوتاه در مصاحبه‌های خود به «قانون جذب» نمی‌پردازند، بنابراین حمایت آن‌ها از مفاهیم بر عهده تماشاگر است.

جان اساراف، [8] مایکل بکویث، [9] جان دمارتینی، [10] باب پروکتور، [11] جک کنفیلد. ، [12] جیمز آرتور ری، جوزف ویتال، [13] لیزا نیکولز، مری دایموند و جان گری. استر هیکس و جری هیکس[14] (فقط نسخه اصلی)، مایک دولی، دیوید شرمر و مارسی شیموف دیگر بازیگران فیلم هستند که اعتقاد شدید خود را به قانون جذب ابراز کردند. افراد دیگری که در فیلم مصاحبه شده و بدون استفاده از اصطلاح "قانون جذب" نظرات بسیار مشابهی دارند عبارتند از: لی بروئر (عضو هیئت مدیره WorldVuer)، هیل دوزکین، باب دویل، کیتی گودمن، موریس ای گودمن، جان هاگلین، بیل هریس، [16] بن جانسون، [17] لورآل لنگر، دنیس ویتلی، نیل دونالد والش، جان گری و فرد آلن ولف.

تحویل داده شده
کتاب همراه با فیلم توسط راندا برن با عنوان راز (سایمون و شوستر، 2006) منتشر شد. راز در دو قسمت از اپرا نمایش داده شد - و با رسیدن این فیلم به رتبه یک در نمودار دی وی دی آمازون در مارس 2007، نسخه کتاب راز به رتبه یک در لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز رسید. از فوریه تا آوریل 2007، نسخه های کتاب و دی وی دی نیز شماره 1 یا 2 در آمازون، بارنز و نوبل، و مرزها بودند. Simon & Schuster نسخه دوم راز را با 2 میلیون نسخه منتشر کرد - "بزرگترین سفارش برای نسخه دوم در تاریخ خود"، [18] در حالی که مجله تایم فروش سریع DVD را در کتابفروشی های مدرن و کلیساهای New Thought گزارش داد. [19] این کتاب نیز مانند فیلم به دلیل ادعاهایش مورد انتقاد گسترده قرار گرفت و در چندین برنامه تلویزیونی مورد انتقاد و تمسخر قرار گرفت. [20]

تاریخ انتشار
اولین نسخه فیلم راز در 23 مارس 2006 با استفاده از فناوری Vividas منتشر شد. همچنان می‌توان آن را در رسانه‌های فعلی (یا از طریق DVD در وب‌سایت رسمی فیلم) با پرداخت هزینه برای هر نمایش مشاهده کرد. نسخه کامل جدید "راز" در 1 اکتبر 2006 منتشر شد.

https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%B1%D8%A7%D8%B2_(%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85_%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B6)



:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

احد عظیم زاده متولد 1336 در اسکو سرمایه دار است

 

تا اینکه دیگر نتوانست درس بخواند یتیم بود اما با اراده ای که داشت حالا به دلیل بی پولی تبدیل به ابرمرد قالی و قالی در دنیا شده و کارآفرین موفقی است.
خانواده

yektanet.com

وی که متولد روستای اسفنجان در 20 کیلومتری تبریز است، 7 ساله بود که پدرش فوت کرد و به ناچار به همراه مادر و خانواده به قالی بافی پرداخت.

 

تا 13 سالگی شبانه روز کار می کرد

 

خانواده

او می گوید وضعیت مالی آنها به قدری بد بود که می توانستند سالی دو بار، 21 رمضان و عصر چهارشنبه برنج بخورند.

 

درگذشت تا اینکه در 18 سالگی ترک تحصیل کرد و با بردن قالی و قالی از روستا به تبریز و شهرها و فروش آنها توانست 20 هزار تومان سرمایه به دست آورد.

 

تاجر فرش احد عظیم زاده در کنار علی دایی + بیوگرافی

 

به آلمان سفر کنید

شاید عجیب باشد اما در بحبوحه انقلاب با سرمایه 20 هزار تومانی و وام 20 هزار تومانی پسر عموی پدرش و 60 هزار وام از بانک تصمیم می گیرد به آلمان برود.

 

قبل از انقلاب حضور تجار آلمانی برای خرید فرش این بار جرقه ای برای صادرات بود و بافت فرش دایره ای شکل را به عظیم زاده پیشنهاد می کند.

 

تاجر می گوید آلمانی ها علاقه عجیبی به فرش های دایره ای دارند

بازگشت به شهر

عظیم زاده به روستا برمی گردد و ساختمانی اجاره می کند و ابریشم و دستگاه قالی بافی را به صورت اعتباری می خرد و شروع به بافت فرش های گرد می کند.

ابتدا فرش ها به بازارهای بزرگ می روند، دیری نمی گذرد که تاجران آلمانی فرش ها را از بازار برمی دارند و به دنبال بافنده می گردند و در نهایت پای تجار به روستای عظیم زاده باز می شود.

اولین قرارداد با تاجر

تاجر اول با سپرده 6.5 میلیون تومانی اولین سفارش ها را به عظیم زاده می دهد، کم کم پای دیگر تجار باز می شود و صادرات به آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک آغاز می شود.
عظیم زاده اکنون با پایتخت خود به کشورهای مختلف سفر می کند تا از طرح های مورد علاقه هر کشور الهام بگیرد و نقش و نگار ایرانی آن ها را ترکیب کند و فرش های مورد علاقه خود را ارائه دهد.

 

وارد ساختمان هتل شوید

عظیم زاده اما از فروش قالی هایش در آذربایجان سود می برد.

 

وی گفت: این هتل (Middle East Swan Diamond Star) که اولین هتل بین المللی 5 ستاره ایران است، توسط اسپانیایی ها با معماری خاصی ساخته شده است. این پروژه باعث شهرت ایران شد.

فوت خانواده و پسر

اطلاعات کاملی از تعداد فرزندان وی در دست نیست اما در سال 1396 پسرش پویا عظیم زاده که پدرش در کار کمک می کرد بر اثر سرطان درگذشت.
بزرگترین حامی یتیمان

خیر اکنون نمونه ای از کشور است و یکی از بهترین کارآفرینان است

او که خود به عنوان یک یتیم بزرگ شده است، اکنون بیش از 1700 کودک یتیم را تحت پوشش خود دارد و می گوید که با من پیمان بسته است که هر سال 100 کودک را به آنها اضافه کنم.
پیشنهاد خرید از تراکتورسازی

احد عظیم زاده عاشق فوتبال و تراکتورسازی است و بازیکن مورد علاقه اش کریم باقری است که او را به هر افتتاحیه شعبه فرش دعوت می کند.

 

او در سال 97 با پیشنهاد 200 میلیارد تومانی پیشنهاد خرید تراکتورسازی را داد که در نهایت این تیم به محمدرضا زنوی دیگر سرمایه دار تبریزی فروخته شد.

https://photokade.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%B9%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87/



:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

اندرو کارنگی، (متولد 25 نوامبر 1835، دانفرملین، فایف، اسکاتلند - درگذشته 11 اوت 1919، لنوکس، ماساچوست، ایالات متحده)، صنعتگر آمریکایی اسکاتلندی تبار که گسترش عظیم صنعت فولاد آمریکا را در اواخر قرن نوزدهم رهبری کرد. او همچنین یکی از مهم ترین نیکوکاران عصر خود بود.

پدر کارنگی، ویلیام کارنگی، یک بافنده دستباف، یک چارتیست و راهپیمایی برای اهداف کارگری بود. پدربزرگ مادری او، توماس موریسیون، که او نیز یک آژیتاتور بود، دوست ویلیام کبت بود. در دوران کودکی کارنگی جوان، ورود قدرت بافندگی در دانفرملاین و رکود اقتصادی عمومی، پدرش را فقیر کرد و کارنگی‌ها را وادار کرد در سال 1848 به ایالات متحده مهاجرت کنند، جایی که آنها به یک مستعمره اسکاتلندی متشکل از اقوام و دوستان در آلگنی، پنسیلوانیا (اکنون) ملحق شدند. بخشی از پیتسبورگ). اندرو جوان در سن 12 سالگی به عنوان پسر بچه در یک کارخانه پنبه شروع به کار کرد. او به سرعت با اشتیاق آمریکایی شد و خود را با خواندن و نوشتن و شرکت در مدرسه شبانه آموزش داد.

در سن 14 سالگی، کارنگی در یک دفتر تلگراف به پیام رسان تبدیل شد، جایی که سرانجام متوجه توماس اسکات، سرپرست شرکت راه آهن پنسیلوانیا شد، که کارنگی را در سال 1853 منشی خصوصی و تلگراف شخصی خود کرد. ظهور کارنگی سریع بود و در 1859 او جانشین اسکات به عنوان سرپرست بخش راه آهن پیتسبورگ شد. در حالی که در این پست روی شرکت خودروهای خواب وودراف ( دارنده اصلی پتنت پولمن ) سرمایه گذاری کرد و اولین ماشین خواب موفق در راه آهن آمریکا را معرفی کرد. در همین حین، او سرمایه‌گذاری زیرکانه‌ای را در صنایعی مانند شرکت پل کیستون، آسیاب و کوره‌های بلند ریلی، اتحادیه آهن میلز و کارخانه لوکوموتیو پیتسبورگ آغاز کرده بود. او همچنین به طور سودآور در یک میدان نفتی پنسیلوانیا سرمایه گذاری کرد و چندین سفر به اروپا داشت و اوراق بهادار راه آهن را فروخت. او در سن 30 سالگی درآمد سالانه 50000 دلار داشت.

در طول سفرهایش به بریتانیا برای ملاقات با فولادسازان آمد. با پیش بینی تقاضای آینده برای آهن و فولاد، کارنگی در سال 1865 راه آهن پنسیلوانیا را ترک کرد و مدیریت شرکت پل کیستون را آغاز کرد. از حدود 1872-1873، در حدود سن 38 سالگی، او شروع به تمرکز بر روی فولاد کرد، و در نزدیکی پیتسبورگ کارخانه فولاد جی. ادگار تامسون را تأسیس کرد، که در نهایت به شرکت فولاد کارنگی تبدیل شد. در دهه 1870، شرکت جدید کارنگی اولین کارخانه‌های فولادسازی را در ایالات متحده برای استفاده از فرآیند جدید فولادسازی Bessemer که از بریتانیا وام گرفته شده بود، ساخت. نوآوری‌های دیگری به دنبال داشت، از جمله روش‌های حسابداری دقیق هزینه و تولید که شرکت را قادر می‌سازد تا کارایی بیشتری نسبت به سایر صنایع تولیدی آن زمان داشته باشد. هر نوآوری تکنولوژیکی که بتواند هزینه ساخت فولاد را کاهش دهد به سرعت مورد استفاده قرار گرفت و در دهه 1890 کارخانه های کارنگی کوره اصلی را به فولادسازی آمریکا معرفی کردند. کارنگی همچنین با خرید مزارع کک و ذخایر سنگ آهن که مواد خام برای فولادسازی را فراهم می‌کرد و همچنین کشتی‌ها و راه‌آهن‌هایی که این ذخایر را به کارخانه‌هایش می‌بردند، کارایی بیشتری به دست آورد. ادغام عمودی به این ترتیب نقطه عطف دیگری در تولید آمریکایی بود. کارنگی همچنین زیردستان بسیار توانمندی را برای کار برای او استخدام کرد، از جمله مدیر هنری کلی فریک، استاد فولاد و مخترع کاپیتان بیل جونز، و برادرش توماس ام. کارنگی.

در سال 1889، دارایی‌های گسترده کارنگی در شرکت فولاد کارنگی، یک مشارکت محدود که از این پس بر صنعت فولاد آمریکا تسلط داشت، ادغام شد. در سال 1890، تولید صنعت فولاد آمریکا برای اولین بار از تولیدات بریتانیای کبیر پیشی گرفت که عمدتاً مدیون موفقیت های کارنگی بود. شرکت فولاد کارنگی حتی در دوران رکود سال 1892 که با اعتصاب خونین هومستد مشخص شد به رونق خود ادامه داد. (اگرچه کارنگی از حقوق اتحادیه‌ها حمایت می‌کرد، اهداف اقتصادی و کارآیی او ممکن است باعث شده باشد که او به سمت مدیریت محلی در کارخانه هومستد، که از نگهبانان پینکرتون برای شکستن انجمن ادغام شده کارگران آهن، فولاد و قلع استفاده می‌کرد، طرفدار داشته باشد.)

در سال 1900 سود فولاد کارنگی (که به یک شرکت تبدیل شد) 40،000،000 دلار بود که سهم کارنگی 25،000،000 دلار بود. کارنگی شرکت خود را در سال 1901 به مبلغ 480,000,000 دلار به شرکت تازه تاسیس ایالات متحده فولاد جی پی مورگان فروخت. او متعاقباً بازنشسته شد و خود را وقف فعالیت های بشردوستانه خود کرد که خود بسیار گسترده بود.

کارنگی مکرراً در مورد مسائل سیاسی و اجتماعی می نوشت، و مشهورترین مقاله او، "ثروت"، که در شماره ژوئن 1889 نشریه North American Review منتشر شد، آنچه را که انجیل ثروت نامیده شد، تشریح کرد. این دکترین بر این باور بود که مردی که ثروت زیادی جمع می‌کند، وظیفه دارد از ثروت مازاد خود برای «بهبود بشریت» در امور بشردوستانه استفاده کند. "مردی که ثروتمند می میرد، رسوا می میرد."
توزیع ثروت خود کارنگی در مجموع حدود 350,000,000 دلار بود که از این مقدار 62,000,000 دلار برای خیرات در امپراتوری بریتانیا و 288,000,000 دلار برای خیرات در ایالات متحده صرف شد. «تراست» یا بنیادهای خیریه اصلی او (1) تراست کارنگی برای دانشگاه‌های اسکاتلند (ادینبورگ) بود که در سال 1901 تأسیس شد و برای بهبود و گسترش چهار دانشگاه اسکاتلند و کمک مالی به دانشجویان اسکاتلند در نظر گرفته شد. ) کارنگی دانفرملاین تراست، که در سال 1903 تأسیس شد و قصد داشت به مؤسسات آموزشی دانفرملاین کمک کند، (3) صندوق کارنگی انگلستان (دانفرملاین)، که در سال 1913 تأسیس شد و برای اهداف مختلف خیریه، از جمله ساختمان کتابخانه ها، تئاترها، رفاه کودکان در نظر گرفته شد. مراکز، و غیره، (4) مؤسسه کارنگی پیتسبورگ، که در سال 1896 تأسیس شد و قصد داشت موسسات فرهنگی و آموزشی پیتسبورگ را بهبود بخشد، (5) مؤسسه کارنگی واشنگتن، که در سال 1902 تأسیس شد و در زمینه های مختلف تحقیقات علمی مشارکت داشت، ( 6) بنیاد کارنگی برای صلح بین‌المللی، که در سال 1910 تأسیس شد و قصد داشت اطلاعات (معمولاً از طریق انتشارات) را برای ترویج صلح و تفاهم بین ملت‌ها منتشر کند. یونها، (7) شرکت کارنگی نیویورک، بزرگترین بنیاد کارنگی، که در سال 1911 تأسیس شد و برای "پیشرفت و انتشار دانش و درک در بین مردم ایالات متحده" و از سال 1917، کانادا و مستعمرات بریتانیا شرکت کارنگی نیویورک به کالج ها و دانشگاه ها و کتابخانه ها و همچنین تحقیقات و آموزش در زمینه حقوق، اقتصاد و پزشکی کمک کرده است.

مهمترین آثار کارنگی عبارتند از: دموکراسی پیروزمند (1886؛ نسخه چاپی 1893)، انجیل ثروت، مجموعه مقالات (1900)، امپراتوری تجارت (1902)، مشکلات امروز (1908)، و زندگی نامه (زندگی نامه) 1920).

کارنگی در سال 1887 با لوئیز ویتفیلد ازدواج کرد. تا جنگ جهانی اول، خانواده کارنگی به تناوب بین قلعه اسکیبو در شمال اسکاتلند، خانه آنها در شهر نیویورک و خانه تابستانی آنها "Shadowbrook" در لنوکس، ماساچوست زندگی می کردند.

https://www.britannica.com/biography/Andrew-Carnegie



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

 

در عصری که اکثریت مردان و زنان به سوی زندگی همنوایی و بی‌حادثه پیش می‌رفتند. . . مردی به خط مقدم صحنه ملی آمد که تصمیم گرفت مسیری جالب و چالش برانگیز را ترسیم کند.
زندگی ارل نایتینگل در تاریخ تجارت آمریکایی بی نظیر بود. ارل نایتینگل  که در سن دوازده سالگی در رکود بزرگ گرفتار شده بود، نتوانست فقر را توجیه کند، وقتی به ارل نایتینگل  گفتند که در این سرزمین فرارل نایتینگل ان برای همه وجود دارد. بنابراین تصمیم گرفت دلیل موفقیت یا شکست افراد در زندگی را کشف کند و مصمم بود که در سنین پایین از نظر مالی موفق شود.
ارل نایتینگل  که در کشتی جنگی یو اس اس آریزونا مستقر بود، یکی از معدود نجات یافتگانی بود که آن کشتی در پرل هاربر منهدم شد و غرق شد. بعدها، زمانی که در سال 1946 از سپاه تفنگداران دریایی جدا شد و عملاً با هیچ چیز شروع کرد، در ده سال چهار شرکت را تأسیس و رهبری کرد. ارل نایتینگل  هر هفته پانزده برنامه رادیویی و تلویزیونی می نوشت، می فروخت و تولید می کرد. ارل نایتینگل  در تمام شبکه‌های بزرگ حضور داشت و به مدت چهار سال ستاره سریال دراماتیک Sky King بود که در بیش از 500 ایستگاه از شبکه رادیویی متقابل پخش می‌شد. ارل نایتینگل  همچنین یک آژانس بیمه را راه اندازی کرد و در مدت دوازده ماه آن را از جایگاه آخر به ششم کشور با یکی از بزرگترین شرکت های جهان رساند.


در سال 1956، Nation’s Press داستان حیرت انگیز مرد جوان فوق العاده موفقی را که در 35 سالگی از نظر مالی مستقل شده بود، منتشر کرد. در آن زمان بود که ارل نایتینگل  ضبط معروف خود را از «عجیب‌ترین راز» تهیه کرد، که به دیگران از برنامه اثبات‌شده موفقیتی که ارل نایتینگل  هفده سال برای یافتن آن اختصاص داد، می‌گوید. از زمان انتشار، این ضبط الهام‌بخش با فروش چند میلیونی به صنایع بزرگ، خرده‌فروشان و فروشندگان، تمام سابقه‌های خود را در صنعت ضبط شکسته است. باشگاه‌ها و انجمن‌ها، والدین، دانش‌آموزان و مردم تقریباً در تمام جنبه‌های زندگی. این ضبط استادانه نشان می دهد که چگونه هر کسی می تواند از توانایی های خود نهایت استفاده را ببرد. . . می تواند به اندازه کافی و کامل از موفقیت و خوشبختی، درست در شغل یا موقعیت فعلی خود، دست یابد. این کتاب می گوید: "چگونه به موفقیت بیشتری دست یابیم و چگونه از شادی و آرامش بیشتر لذت ببریم."

https://earlnightingale.com/ 

 



:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

 گرنت کاردن، سرمایه گذار املاک و سخنران انگیزشی، مرکز هاربر در مجتمع اداری Aventura را به قیمت 93 میلیون دلار خریداری کرد.

کاردن دفاتر را در خیابان 29 شمال شرقی 18851 در مجاورت دفتر مرکزی 10X خود خرید. او گفت که او ادغام این دو ملک را در یک پردیس با کاربری مختلط قابل پیاده روی با مسکن مقرون به صرفه در نظر دارد. بانک سیتی ملی در میامی 65 میلیون دلار وام برای خرید ارائه کرد.

سوابق نشان می دهد که فروشنده Aventura Harbor Borrower LLC بود که با Irving، تگزاس C-III Capital Partners مرتبط بود.

 

شرکت سرمایه گذاری املاک و مستغلات کاردن Capital و شرکت آموزش فروش کاردن Training Technologies هر دو در ساختمان 10X در خیابان 29 شمال شرقی 18901 مستقر هستند.

او گفت که ساختمان ممکن است با آپارتمان‌ها بازسازی شود و کارمندان این ملک به دفاتر تازه خریداری شده نقل مکان می‌کنند.

توسعه مجدد با کاربری مختلط یک چشم انداز بلند مدت است که نیاز به تایید شهر دارد. او گفت: «این فقط یک ایده در حال حاضر است.

 در کوتاه مدت، کاردن 12 میلیون دلار برای بهبود فضای مستاجر و منطقه مشترک در مرکز هاربر برنامه ریزی می کند. نام تجاری آن به The 10X Center تغییر خواهد کرد.

 این ملک شامل یک ساختمان 11 طبقه با پنجره های شیشه ای از کف تا سقف، یک گاراژ و یک ساختمان یک طبقه است که همگی در 3.8 هکتار مساحت دارند. مستاجران شامل UBS، Brilliant | دفتر اسناد رسمی Rothenberg Orthodontics، IberiaBank و Intrinsic Solutions.

 کاردن گفت که پنج مستأجر جدید را تضمین کرده است که 22000 فوت مربع از 32000 فوت مربع فضای خالی مجتمع را اشغال خواهند کرد. آنها عبارتند از: یک دستگاه جوجه کشی از آریزونا، یک مجله ملی، یک دندانپزشک، یک متخصص کایروپراکتیک و یک پزشک طب ترمیمی.

 

معامله دفتر پس از خرید بزرگ دیگری از کاردن انجام شد. او فقط 69 میلیون دلار پول نقد برای آپارتمان های Camino Real در بوکا راتون پرداخت کرد. املاک فروشنده مورگان این مجتمع چند خانواری را به قیمت 46.8 میلیون دلار در ماه مارس خریداری کرده بود، به عنوان بخشی از 1.8 میلیارد دلار ولگردی وحشیانه خرید مجموعه آپارتمان های ملی.

 

کاردن یک نویسنده است و به دلیل آموزش فروش، رویدادهای سخنرانی عمومی در مورد رهبری و سایر سرمایه گذاری هایش، همه تحت مهر 10X او، با هدف ایجاد انگیزه و رشد کسب و کار شناخته شده است. او کنفرانس 10X Growth را برگزار می کند و کتاب های او شامل "قانون 10X: تنها تفاوت بین موفقیت و شکست" است.

 

کاردن همچنین به تازگی یک ملک ساحل طلایی را به قیمت حدود 28 میلیون دلار از تامی هیلفیگر، که در کنفرانس اخیر 10X کاردن صحبت کرد، خرید.

https://therealdeal.com/miami/2021/06/01/grant-cardone-buys-aventura-office-complex-for-93m/



:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

نیل دونالد والش (زاده 10 سپتامبر 1943) نویسنده آمریکایی مجموعه مکالمات با خدا است. او همچنین بازیگر، فیلمنامه نویس و گوینده است.

زندگینامه
والش به عنوان یک کاتولیک توسط خانواده‌ای بزرگ شد که تلاش او برای حقیقت معنوی را تشویق می‌کردند. او سال‌ها به‌طور غیررسمی الهیات تطبیقی ​​را مطالعه کرد.[نیازمند منبع] او می‌گوید که کتاب‌هایش کانالی نیستند، بلکه از خدا الهام گرفته‌اند و می‌توانند به فرد کمک کنند تا از منظر مدرن با خدا ارتباط برقرار کند. دیدگاه والش بسط و یکپارچگی همه الهیات کنونی است تا آنها را به روز و زمان کنونی مرتبط تر نشان دهد. او تیم انسانیت را به عنوان یک جنبش معنوی ایجاد کرد که هدف آن برقراری ارتباط و اجرای باورهای معنوی جدید او است، به ویژه اینکه ما همه با خدا و یکی با زندگی، در یک وضعیت جهانی مشترک هستیم.[1] والش استدلال می کند که این حالت را می توان با کمک به افراد دیگر بدست آورد: "سریع ترین راه برای به کار بردن هر چیزی در زندگی شما این است که به دیگران کمک کنید تا آن را به کار گیرند... سریع ترین راه برای استفاده از هر خردی که در روح شما وجود دارد این است. برای کمک به دیگری... زیرا ما همه یکی هستیم».[2] والش 9 فرزند دارد. او خانه ای در جنوب اورگان دارد که در آنجا با همسرش ام کلر که شاعری است زندگی می کند.

حرفه
قبل از نوشتن مجموعه گفتگوها با خدا، والش به‌عنوان مدیر برنامه‌های ایستگاه رادیویی، سردبیر روزنامه، و در بازاریابی و روابط عمومی کار می‌کرد. در اوایل دهه 1990 او متحمل یک سری ضربات کوبنده شد - آتش سوزی که تمام وسایلش را نابود کرد، ازدواجش از هم پاشید، و یک تصادف رانندگی که باعث شکستگی گردن او شد. و بیکار، مجبور شد در چادری در جکسون هات اسپرینگز، درست خارج از اشلند، اورگان زندگی کند و قوطی های آلومینیومی را جمع آوری و بازیافت کند تا غذا بخورد. در آن زمان او فکر می کرد که زندگی اش به پایان رسیده است. او که مایوس شده بود، پس از تلاش برای رهایی از بی خانمانی و پس از مدتی به عنوان مجری برنامه گفتگوی رادیویی، نوشته های خود را آغاز کرد.[3]

اولین کتاب او با نام مکالمات با خدا در سال 1995 منتشر شد و به پرفروش ترین کتاب بین المللی تبدیل شد. به مدت 135 هفته در فهرست پرفروش ترین های نیویورک تایمز باقی ماند. شش کتاب دیگر او در این سال‌ها در فهرست تایمز قرار گرفته‌اند. او 28 کتاب منتشر کرده و آثارش به 37 زبان ترجمه شده است.

حضور در رسانه ها
در سال 2003 فیلم Indigo به نویسندگی والش و جیمز توایمن و کارگردانی استیون سایمون اکران شد. داستان تخیلی رستگاری یک پدربزرگ با بازی والش از طریق نوه اش که یک کودک نیلی است را روایت می کند.

Conversations With God: The Movie در سال 2006 در 27 اکتبر در سینماهای ایالات متحده و در 10 نوامبر در کانادا اکران شد. این فیلم در فوریه 2007 به صورت DVD منتشر شد.[4] کلیپ های فیلم را می توان در یوتیوب یافت.[5]

https://en.wikipedia.org/wiki/Neale_Donald_Walsch

سایر مستندها و برنامه های تلویزیونی عبارتند از:

iGod (فیلم 2015)
بیدار در رویا (فیلم 2012)
زندگی در نور (مستند ویدیویی) 2012
3 کلمات جادویی (مستند) 2010
ضربه زدن به منبع (مستند) 2010
Rainbow to Findhorn را دنبال کنید (مستند ویدیویی) 2010،
Infinity: The Ultimate Trip – Journey Beyond Death (مستند) 2009
One Giant Leap 2: در مورد من چطور؟ (مستند ویدئویی) 2008
9 صبح با دیوید و کیم (مجموعه تلویزیونی) 2007 - اپیزود مورخ 6 آوریل 2007
راز (فیلم 2006)
نوشته ها
سریال گفتگو با خدا
نوشتار اصلی: گفتگو با خدا
لطفاً به کتابشناسی در گفتگو با خدا مراجعه کنید.

نوشته های دیگر
والش تعدادی کتاب دیگر نوشته است که آنها را "در کیهان شناسی CwG" توصیف می کند، که هیچ کدام گفتگو با خدا نیستند، اما بینش والش را در اختیار خواننده قرار می دهند:

برنامه های کاربردی برای زندگی از گفتگو با خدا (تلفیقی از سه کتاب؛ روابط، زندگی کل نگر، و فراوانی و معیشت درست) (4 نوامبر 1999) ISBN 978-0-34076-833-4
بخشی از تغییر: نقش شما به عنوان یک یاور معنوی (1 ژوئن 2005) ISBN 978-097547-822-6
گفتگو با خدا: ساخت فیلم (عکس ها و داستان ها) (توسط مونتی جونز با نیل دونالد والش) (10 اوت 2006) ISBN 1-57174-499-1
مادر اختراع: میراث باربارا مارکس هابارد و آینده تو (15 ژانویه 2011) ISBN 978-1-40192-898-8
وقتی خدا قدم می گذارد، معجزات اتفاق می افتد (1 آوریل 2011) ISBN 978-1-57174-653-5
مسیر اساسی: تصمیم گیری شجاعانه برای اینکه واقعاً باشید (ژوئن 2019) ISBN 9781250218834
مواد تکمیلی
علاوه بر کتاب های سری CwG، تعدادی کتاب راهنما، کتاب مراقبه و کتاب های دیگر نیز وجود دارد که از سری CwG اقتباس شده و به پیام CwG اشاره دارد. از سال 2008، مدرسه معنویت جدید، شرکت (SNS)، که توسط والش تأسیس شد، شروع به انتشار کتاب های راهنمای جدید برای این مجموعه کرد.

کارتهای یادآوری مجدد: گفتگو با خدا، کتاب 1 (اول اوت 1998) ISBN 978-1-57174-118-9

https://en.wikipedia.org/wiki/Neale_Donald_Walsch



:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

 

مایکل برنارد بکویت وزیر اندیشه نو، نویسنده و بنیانگذار و مدیر معنوی مرکز معنوی بین المللی آگاپ در بورلی هیلز، کالیفرنیا است.

 

حرفه

مایکل برنارد بکویت بنیانگذار و مدیر معنوی مرکز معنوی بین المللی آگاپه است، یک جامعه فرا فرقه ای که در سال 1986 تأسیس شد. برنامه های اطلاع رسانی جامعه محلی آگاپه به مردمی که بی خانمان را تجربه می کنند تغذیه می کند، به افراد زندانی خدمت می کند، با سازمان های خدمات اجتماعی فعال در مدارس کودکان و خانه های جوانان شریک می شود، و از هنر، و مدافع حفظ منابع زیست محیطی سیاره ما.

 

او همچنین یکی از بنیانگذاران انجمن جهانی تفکر جدید و رئیس مشترک فصل برای عدم خشونت، همراه با آرون گاندی است.[1][2]

کتاب ها

 بکویت نویسنده چندین کتاب است، از جمله آزادی معنوی، که در سال 2009 برنده مدال طلای کتاب جایزه ناتیلوس شد، [3] جشن روح سریع ذهن چهل روز، مانیفست صلح، و TranscenDance Expanded، کتاب و مجموعه ای از مجموعه سخنرانی های ریمیکس. به موسیقی رقص الکترونیکی استفن بری و جان پوتوکر. در سال 2018، کتاب اصلی او، چشم انداز زندگی، به عنوان یکی از "15 کتاب برای کمک به حل 15 مشکل زندگی" در Oprah.com فهرست شد.[4]

 

او در سال 2009 PBS ویژه، The Answer Is You، [5] انگیزه ای برای کتاب او به همین نام بود.

 

فرهنگ عامه

 بکویت همچنین یکی از معلمان برجسته در مستند The Secret در سال 2006 و پرفروش ترین کتابی با همین نام بود که پس از این فیلم منتشر شد. [6

https://en.wikipedia.org/wiki/Michael_Beckwith



:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

خلاصه داستان دکتر جو ویتالی نویسنده آمریکایی و یکی از نویسندگان پرفروش در این جهان است. جو ویتالی همچنین به عنوان یک نویسنده خودیاری شناخته می شود. محبوب‌ترین کتاب‌های این نویسنده عبارتند از: «هر دقیقه یک مشتری متولد می‌شود» و «خریدن ترنس: روان‌شناسی جدید فروش و بازاریابی»! محبوب ترین نوشته این نویسنده در زمینه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات بوده است. جو، متولد 29 دسامبر 1953، نویسنده ای سرشناس است و در فیلم های زیادی نیز حضور داشته است. جو ویتالی یک ستاره محبوب در فیلم راز بوده است. جو ویتالی یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین کپی رایترهای 25 سال گذشته است. جو ویتالیلین کتاب جو ویتالی در سال 1984 منتشر شد. ویتال همچنین برنامه های صوتی را آغاز کرد. یکی از برنامه های صوتی معروف بلبل دوره بیداری و راز گم شده است. این نویسنده انگیزشی در فیلم های مختلف هم شانس جو ویتالیرد. جو در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند Donny Deutsch's، The Big Idea، Larry King Live، ABC، Fox News و غیره ظاهر شد. نیویورک تایمز و نیوزویک نیز جو ویتالی را در روزنامه ها و نشریات خود معرفی کرده اند. ویتال کشش کاریزماتیکی در خود دارد که تعدادی از طرفدارانش را جذب می کند. جو ویتالی همیشه از قانون جذب استفاده کرده و افراد زیادی مسیر زندگی جو ویتالی را دنبال کرده و در زندگی خود به موفقیت دست یافته اند. جو ویتالی همچنین دانش درونی و اکتشافات مختلف خود را با افراد دیگر به اشتراک گذاشته است. آثار جو ویتالی شامل بسیاری از موضوعات پیچیده است، اما جو ویتالی همیشه آن مسائل پیچیده را به روشی بسیار ساده ارائه می دهد که برای اکثر خوانندگان و طرفدارانش جذاب است.

نکات برجسته شغلی برخی از فیلم های معروف جو ویتالی عبارتند از: جستجوی یک زندگی متعادل، قطب نما و کشف هدیه. جو همچنین به عنوان یک موسیقیدان شناخته می شود و حدود 4 آلبوم به نام خود دارد. جو ویتالی همچنین یکی از مهمانان برنامه های تلویزیونی مختلف در سراسر جهان است. جو ویتالی یکی از شخصیت های مشهور جهان است و پیروانی به رخ می کشد که تقریبا غیرقابل شمارش هستند. جو ویتالی به دلیل محبوبیت بین المللی، میلیون ها طرفدار دارد. جو یک خواننده و ترانه سرا است. بسیاری از آهنگ های جو ویتالی نامزد جایزه پوسی شده اند. جایزه پوزی به عنوان گرمی موسیقی مثبت نیز شناخته می شود. جو ویتالی همچنین به دلیل ایجاد تعدادی برنامه که به تعدادی از افراد در رسیدن به رویاهای خود کمک کرده است مشهور است.

جو ویتالی به معجزاتی که در زندگی اتفاق می افتد اعتقاد دارد. جو ویتالی راه زندگی زیبا و بدون دغدغه را به مردم می آموزد. جو ویتالی همچنین یکی از بازاریابان مشهور و خوشنام در جهان است. جو ویتالی در تمام زمینه های زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست یافته است. جو ویتالی همچنین سخنران بسیار خوبی است و همیشه کار خود را با افراد نیازمند به اشتراک می گذارد.

https://successstory.com/people/joseph-vitale



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

T.D. اسقف تی دی جیکس معتقد است که ایمان قدرت دارد، اما زمان آن فرا رسیده است که برای پایان دادن به همه گیری کووید-19 اقدام کنیم.

کلیسای خانه پورتر در دالاس و T.D. جیکز که ریاست بنیاد جیکز را بر عهده دارد، گفت: "درد همیشه دوام نمی آورد، اما آسیب برای مدتی طول می کشد. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به کلیسا نیاز داریم." "بودا به [استرس و ضربه ناشی از کووید-۱۹] کمک می کند."

گروه های مذهبی مختلف و رهبران جامعه در 20 مه برای یک پنل مجازی با عنوان "بستن مسابقه" گرد هم آمدند. پیام مرکزی در مورد آنچه کلیساها باید درباره واکسن کووید-19 و دسترسی آن بدانند بحث شد

این گفتگو بر روی اطلاعات و الهام، و همچنین اهمیت آموزش واکسن و آنچه که طرفداران می توانند برای سالم تر کردن جوامع رنگی انجام دهند، متمرکز بود.


"من فکر می کنم همه چیز [در خانه سفالگر] خیلی تغییر کرده است. ما خطبه ها را از یک اتاق خالی به یک اتاق نیمه پر منتقل کردیم. او برنامه هایی را برای باز کردن تدریجی کلیسای خود به روی جماعت ترسیم کرد.

تی دی جیکس با سخنرانان مهمان برجسته ای مانند کیرا شیرد-کلی، خواننده انجیل برنده جایزه، تیتر یک پانل شد. بنیانگذار ائتلاف سیاهان علیه COVID-19، دکتر. رید تاکسون؛ رئیس گروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، دکتر. مارسلا نونز اسمیت.

کیرا شیرد-کلی گفت: "من کسی بودم که روی حصار ایستاده بودم." من مادربزرگم را بر اثر کرونا از دست دادم.

او پس از صحبت با پدربزرگ، پسرعموها، پزشکان و پرستارانش تصمیم گرفت واکسن بزند.

Sheard-Kelly گفت: "تصمیمات تحصیل کرده بگیرید... انتخاب های خود را خسته کنید و از پرسیدن سوال نترسید."
در این مرحله، بزرگسالان هفته‌ها و شاید ماه‌ها به واکسن کووید-19 دسترسی داشتند. به گفته کارشناسان پزشکی، تعداد سیاه پوستان واکسینه شده به طور قابل توجهی بیشتر از سفیدپوستان است.

Charysse Nunez از شورای AD گفت: "ما باید با همدلی و شفقت رهبری کنیم."

در همین حال، تاکسون، رئیس سابق دانشکده پزشکی چارلز آر درو در منطقه ویلوبروک در جنوب لس آنجلس، در نظر پزشکی حرفه ای خود گفت که واکسینه شدن بهترین راه برای جامعه سیاه پوست برای محافظت از خود است. تنها راه. .

تاکسون که بر روی ایمن سازی سیاه پوستان تمرکز دارد، گفت: از 19 می، 48 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار واکسن زده اند و 38 درصد به طور کامل واکسینه شده اند.

کاخ سفید هدف تعیین کرده است که 70 درصد از کل آمریکایی ها تا 4 جولای واکسینه شوند. در نهایت، اعضای جامعه سیاهپوست واکسینه نشده باید در صورت داشتن هرگونه سوال یا رزرو، خود را آموزش دهند.
Nunez-Smith، رئیس کارگروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، گفت: «این واکسن دیروز از ناکجاآباد بیرون نیامد. وقتی می‌دانید که همه واکسینه شده‌اند، جمع شدن در کلیسا راحت‌تر می‌شود.»

واکسیناسیون یک انتخاب شخصی است. جیک گفت که می‌داند چرا برخی افراد مضطرب هستند، اما او با پیشنهاد این که مردم باید برای تخصص پزشکی خود به پزشکان خود تکیه کنند، در پاسخ به این موضوع واکنش نشان داد.

تی دی جیکس گفت: «به یک مکان قابل اعتماد مانند blackdoctor.org بروید، با پزشک محلی خود صحبت کنید. وی افزود که شخصاً به واکسن کووید اعتقاد دارد. او و دیگر رهبران مذهبی گفتند که برای مردم مهم است که با اولویت دادن به نیازهای عزیزانشان بر بی میلی خودشان، فداکار باشند.

تی دی جیکس می‌گوید: «شما نه تنها با در نظر گرفتن سلامتی خود، بلکه سلامت دیگران نیز تصمیم‌گیری می‌کنید.» "این را وارد سیاست نکنید."

تی دی جیکس پیام خود را با صحبت در مورد اهمیت کلیسا در بهبود پایدار کشور خلاصه کرد. دیگران گفته‌اند که با توجه به همه ترس‌ها و زیان‌هایی که در مناطق سیاه و سفید در طول همه‌گیری رخ داده است، یافتن راهنمایی معنوی پایدار کلید خواهد بود. منابع در BlackFaithVaccineToolkit.org موجود است.

https://www.washingtoninformer.com/bishop-t-d-jakes-headlines-panel-on-ending-covid-pandemic/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

استیو هاروی یکی از موفق‌ترین استندآپ کمدین‌های تمام دوران است، اما با وجود تمام دستاوردهای حرفه‌ای‌اش، مسلماً زندگی شخصی او کمی پر از دست‌انداز بوده است. خبر خوب؟ پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های ازدواج و طلاق، مجری 64 ساله رادیو، مجری برنامه بازی، مجری برنامه گفتگو و مجری مسابقه زیبایی بالاخره خانم حق خود را پیدا کرد. این چیزی است که ما در مورد همسر استیو هاروی و ازدواج های قبلی او می دانیم.

آیا استیو هاروی ازدواج کرده است؟
بله، و همانطور که اتحادیه فعلی او برای بار سوم ثابت می کند جذابیت دارد! هاروی (که نام اصلی او در واقع برودریک استفان هاروی است) و مارجوری بریجز از سال 2007 زن و شوهر بوده اند. این سومین ازدواج هر یک از آنهاست و برای هاروی، موفق ترین ازدواج او با 14 سال بیشتر است.

استیو هاروی چگونه با همسر فعلی اش آشنا شد؟
در سال 2018، بریجز و هاروی در خلال یک وقفه تبلیغاتی در برنامه تاک شوی همسرش به مخاطبان استودیو فاش کردند که عشق آنها در یکی از برنامه های کمدی او در ممفیس آغاز شده است. من دیر رسیدم و فکر کردم که او می خواهد تجارت را به من بدهد زیرا او واقعاً ساکت شده بود. او فقط به من خیره شده بود... فکر می کردم که بخشی از نمایش خواهم بود. او در نهایت متوجه شد که باید چیزی بگوید، او گفت: "اوه، متاسفم." من نمی دانم این کیست، اما من با او ازدواج خواهم کرد.»

هاروی همچنین به طرز شگفت انگیزی اعتراف کرد که اولین باری که به بریج چشم دوخت، «نفس کشیدن را ترک کرد». وای

استیو هاروی چگونه از مارجوری بریجز خواستگاری کرد؟
در سال 2014، هاروی همچنین در برنامه خود نشان داد که چگونه این سوال را مطرح کرده است. این ستاره عروس آینده خود را برای گذراندن تعطیلات به کابو، مکزیک برد، سپس در اولین شب فرار با پنهان کردن یک حلقه الماس در دسر، او را غافلگیر کرد.

مارجوری هاروی چه می کند؟
او چه کاری انجام نمی دهد؟ این مرد 56 ساله بنیانگذار برند مد و سبک زندگی The Lady Loves Couture و همچنین یکی از بنیانگذاران (همراه با استیو) بنیاد استیو و مارجوری هاروی است که "خدمات اطلاع رسانی به جوانان را ارائه می دهد که به پرورش نسل بعدی رهبران مسئول با ارائه غنی‌سازی آموزشی، مربیگری، مهارت‌های تغییر زندگی، و ابتکارات خدمات جهانی.
مارجوری را به دلیل علاقه اش به سفر، "ملکه کاتیون های کشتار" نیز می نامند. او و استیو از پل بندرگاه سیدنی استرالیا بالا رفته‌اند، با طوطی‌ها در جمهوری دومینیکن دوست شده‌اند، در دریای مدیترانه با قایق تفریحی گشته‌اند، تعطیلات زیادی را در ایتالیا گذرانده‌اند - یکی از مقاصد مورد علاقه‌شان در تمام دوران‌ها - و در سال 2019، یک زیارت عاطفی «خانه» را آغاز کرده‌اند. ” به غنا.

همسر دوم استیو هاروی چه کسی بود؟
طبق گزارشات، استیو قبل از نهایی شدن طلاق از همسر اولش، مارسیا، شروع به دیدن همسر دوم مری شاکلفورد کرد. این دو در سال 1996 با هم ازدواج کردند و در سال 2005 به همه چیز پایان دادند و سال ها بعد از آن جدایی آنها به هم ریخت. به عنوان مثال، در سال 2011، شکلفورد توسط یک قاضی به دلیل اظهارات نادرست در مورد اینکه استیو تهی دستش کرده بود، مورد تذکر قرار گرفت. او همچنین چندین اظهارات علنی علیه سابق خود بیان کرد - از جمله ادعا کرد که او با همسر سوم مارجوری به او خیانت کرده است.
فرزندان استیو هاروی چه کسانی هستند؟
استیو پدری مفتخر است که هفت فرزند دارد، از جمله سه فرزندی که مارجوری با هم داشت، که در نهایت استیو همه آنها را به فرزندی پذیرفت.

او دارای دو دختر دوقلوی برندی هاروی و کارلی هاروی و همچنین پسر برودریک هاروی جونیور با همسر اول مارسیا است. او یک پسر دوم به نام وینتون هاروی با همسر دومش، شکلفورد داشت.
مشهورترین فرزند هاروی احتمالاً دخترخوانده لوری هاروی است که مادرش مارجوری است. این مدل 24 ساله با یک نفر از هالیوود از جمله شان «دیدی کامبز»، خواننده رپ فیوچر و برادر آکون، ابوتیام، قرار ملاقات داشته است.

اما در چند ماه گذشته، Lori's فقط چشم به مایکل بی جردن، بازیگر تنومند داشت. به نظر می رسد این دو سر به پا و عاشق هستند. همین هفته، در واقع، جردن 34 ساله به ET Canada گفت که از این فرصت برای رقابت در مسابقه خانواده مشهور استیو استفاده خواهد کرد.

آیا استیو هاروی نوه دارد؟
بله، یک دسته! ناتنی جیسون دارای سه فرزند است، در حالی که دختر ناتنی مورگان، و دختر بیولوژیکی استیو، کارلی، یک فرزند دارد.

https://parade.com/1201417/rose-maura-lorre/steve-harvey-wife-marjorie-harvey-marriages/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

این رویداد شامل مقاصد آشپزی برتر لس آنجلس، اجراهای موسیقی شناخته شده بین المللی و برندهای برتر شاهدانه از کل ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

لس آنجلس، کالیفرنیا، 5 ژانویه 2022 /PRNewswire/ -- امروز، گرین استریت جشنواره افتتاحیه خود را برای 13 و 14 می 2022 اعلام کرد. در جشنواره خیابان سبز برترین رستوران های شهر، برندهای برجسته شاهدانه در ایالت، و برترین سرگرمی‌های جهان همگی گرد هم آمدند تا جامعه شاهدانه را جشن بگیرند.

گری وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد."

روز اول جشنواره یک رویداد VIP در ساختمان گرین استریت، یک مرکز تجاری 67000 فوت مربعی شاهدانه در مرکز شهر لس آنجلس خواهد بود، و اجرای یک بار در زندگی با هری مک و گری وینرچاک خواهد بود. وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد." روز دوم جشنواره در یک مکان تاریخی در فضای باز در مرکز شهر لس آنجلس برگزار می شود که شامل نمایش های محلی از هنرمندان محلی لس آنجلس می شود، یک اجرای بی نظیر کاملا بداهه از هنرمند مشهور سبک آزاد جهان، هری مک، سخنرانی کلیدی از گری واینرچوک، رهبر فرهنگ و اندیشه مرتبط، به‌علاوه یک اجرای فوق‌العاده ویژه و سرپرستی هنرمند برنده جایزه گرمی و اسکار، جوسی جی. برای اولین بار به عنوان "Juicy J & Friends" صورتحساب شد.

جان بوشمی نماد فرهنگی است که به مدیریت پویایی غذا در جشنواره کمک می کند. این بخش جدایی ناپذیر از جشنواره تنوع و اعتبار لس آنجلس را به عنوان یک مکه آشپزی پیشرو و تثبیت شده برجسته می کند. غذاهای منحصربه‌فرد و به‌درستی توسط ده‌ها تن از بهترین رستوران‌ها و سرآشپزهای شهر از جمله Yeastie Boys، Afters Ice Cream، Gusto Green و Uncle Paulie's Deli ساخته شده‌اند. Jon Buscemi می‌گوید: «به‌طور سنتی، جشنواره‌های شاهدانه ابتدایی‌ترین غذاها مانند کیک قیفی و پیتزای زباله را دارند، اما می‌دانیم که مهمانان ما گزینه‌های بهتری را ترجیح می‌دهند، بنابراین ما بهترین مقصدهای آشپزی شهر را برای تغذیه جامعه شاهدانه گرد هم می‌آوریم.

https://finance.yahoo.com/news/gary-vaynerchuk-announces-inaugural-green-193400988.html



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

برایان تریسی به موفقیت رسیده است. از یک دردسرساز، در خانواده ای فقیر که برای پرداخت صورت حساب ها مشکل داشت، تا رئیس و مدیر عامل سه شرکت چند میلیون دلاری مستقر در سولانا بیچ، کالیفرنیا. یکی از این شرکت ها متعلق به خودش است و نامش به درستی است.

او اکنون به طور گسترده در سراسر اروپا و اقیانوس آرام، از طریق جنوب شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا و کانادا سفر می کند. او در بیش از 80 کشور و در شش قاره جهان سفر و کار کرده است. او به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند و پیامی ساده دارد. . . من معتقدم از طریق یادگیری و به کارگیری آموخته هایتان می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. و گواه این پیام مظهر دستاوردهای شرکتی اوست، زیرا او بیش از 40 کتاب تألیف کرده، بیش از 300 برنامه آموزشی ویدیویی و صوتی را ضبط کرده و سالانه بیش از 250000 مخاطب زنده را مربیگری می کند.

تحقیقات و آموزه های او بیش از 25 سال توسعه یافته است و به برخی از مؤثرترین ابزارهای یادگیری در جهان امروز تبدیل شده است. با عناوینی مانند «استراتژی های فروش پیشرفته»، «100 قانون مطلق شکست ناپذیر موفقیت در کسب و کار» و «21 راز موفقیت میلیونرهای خودساخته».

او همچنین یک مرد خانواده است که با عشق زندگی خود باربارا ازدواج کرده است و با هم صاحب چهار فرزند شده و در سن دیگو زندگی می کنند. زندگی او گواهی بر یک فلسفه شخصی از بی ظرافت، بیهوده و بی بهانه ای برای موفقیت بوده است. با تمام توقف ها و نگرش سخت کار کردن.

سال های اول
برایان در سال 1944 در ونکوور کانادا در طبقه‌ای به دنیا آمد که دغدغه‌های مالی دائمی داشت و صورت‌حساب‌هایی که پرداخت نمی‌شدند. پدرش نمی‌توانست کار معمولی انجام دهد، بنابراین او و سه برادرش عادت داشتند با لباس‌های خیریه زندگی کنند و از تجملات کمی برخوردار باشند.

پدر و مادرش شهروندانی سرسخت و با اخلاق بالا بودند، اما در عین حال یک مانترا را به زبان می آوردند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما پول نداریم" و بنابراین آنها در طول سال ها مبارزه کردند. بنابراین، از زمانی که برایان به یاد می‌آورد، همیشه کنجکاوی داشت که بداند چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار هستند و در عین حال، در باتلاق نگرانی‌های مالی به سر می‌برند.

او زود مدرسه را رها کرد و زندگی جوانی را با کار سخت و سخت آغاز کرد. تا اینکه در 20 سالگی شروع به سفر کرد.
برایان اغلب در مورد این واقعیت صحبت می کند که "مردم همان چیزی می شوند که بیشتر اوقات به آن فکر می کنند". و همچنین، او از مطالعاتی صحبت می کند که ثابت کرده اند - مولتی میلیونرها بیشتر در مورد استقلال مالی مدیتیشن می کنند.

سفر در سراسر جهان
در 20 سالگی، برایان به اندازه کافی کم زندگی کرده بود و شروع به سفر کرد. او ماشین خود را از کانادا خارج کرد و سپس در آمریکای شمالی گشت و گذار کرد، قبل از اینکه کشتی را به انگلستان برساند.

از آنجا او از فرانسه و اسپانیا و به جبل الطارق با دوچرخه رفت. سفر او هشت سال به طول انجامید و او را در مناطقی مانند صحرای صحرا، با دوستانی که تجربه نزدیک به مرگ را در مناظر خشن داشت، برد.

با جان سالم به در بردن از خطرات و ماجراجویی های فراوان، زندگی او شکل گرفت و در کنار دکتر آلبرت شیوایتزر معروف در آفریقای جنوبی به کار مشغول شد. او همچنین در رشته شوتوکان کاراته تمرین کرد و کمربند مشکی را کسب کرد.
پس از دو سال زندگی در ژوهانسبورگ، او را ترک کرد و به سفرهای بیشتری رفت. او مدت کوتاهی در لندن کار کرد و سپس در مناطقی از اروپا و خاورمیانه به تور پرداخت. سرانجام از هند خارج شد و به مالزی، سنگاپور رفت و دوباره به مدت دو سال در تایلند مستقر شد.

سابقه کار او تاکنون او را در بیش از 80 کشور در سراسر جهان پیدا کرده است.

بدون بهانه فلسفه
شاید درک فلسفه برایان تریسی برای برخی دشوار باشد، اما او نمونه‌ای است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و ارتباط گسترده‌ای با نتایج فوق‌العاده موفقی به دست آورده است. . . "بخوان، گوش کن، پیوسته یاد بگیر و رشد کن. اگر واقعاً بخواهی، می‌توانی هر چیزی را یاد بگیری." و به مدت 50 سال، او این کار را انجام داده است. او روزی سه ساعت مطالعه می کند و بین 6000 تا 7000 کتاب به پایان رسانده است. او می گوید: "هرگز اجازه ندهید ماشین شما حرکت کند، بدون اینکه چیزی یاد بگیرید. هر کتاب و سمیناری که تصور کنید به صورت صوتی در دسترس است."
فلسفه او زمانی به ذهنش رسید که برای مدت طولانی ولگرد بود و تصور می کرد زندگی نتیجه شرایط بیرونی است، خارج از کنترل خودش. اما او از خواب بیدار شد و متوجه شد که مسئول زندگی خودش است. این به او بستگی داشت که فعالانه به دنبال پاسخ باشد، و او تنها کسی بود که می توانست در مورد آن کاری انجام دهد. او بعداً در زندگی خود به نوشتن شگفت انگیزترین کتاب پرداخت که هزاران نفر را متحول کرد: با عنوان "بدون بهانه".

سفر توسعه شخصی
وقتی بالاخره از خواب بیدار شد و فهمید، او تنها کسی بود که می‌توانست خود را موفق یا شکست بخورد، کار فروش را شروع کرد. هر چند به طور تصادفی: او در اطراف لبه ها کمی خشن بود. اما پس از پرسش از سایر فروشندگان موفق و مطالعه زیاد، او شروع به هدف گذاری و رسیدن به آن اهداف کرد. یکی از این اهداف تبدیل شدن به موفق ترین فروشنده بود و او با تمام وجود آن را دنبال کرد. او تمام آنچه را که می‌توانست آموخت و راه‌های زیادی را برای نزدیک شدن به فروش امتحان کرد، تا اینکه «مدیر شماره یک فروش» شد. پس از تسلط بر فروش، به سمت مشاغل بزرگتر و بهتر رفت: توسعه املاک، تئوری کسب و کار، بازاریابی. به هر چه دستش می داد - عالی بود. او آن صنایع را مطالعه کرد و در بسیاری از زمینه ها متخصص شد. در نهایت به مقام مدیر عملیات یک شرکت توسعه ۲۶۵ میلیون دلاری دست یافت.

اهداف والای او باعث شد که او وظایف مشاوری در سطح بالایی را انجام دهد، که معادل چندین میلیارد دلار به علاوه شرکت‌ها، مسئول برنامه‌ریزی استراتژیک و توسعه سازمانی بودند.

در طول 30 سال گذشته، او آموخته های خود را جمع آوری کرده و برای ساختن سیستم های بتنی و ضد خطا کار کرده است که بسیاری از افراد دیگر را به موفقیت های خود هدایت می کند. او اشتیاق دارد که این اطلاعات را به کسانی که آموزش پذیر هستند و می خواهند از آموخته هایش رشد کنند، منتقل کند. از طریق آزمون‌ها و خطاهایش، و کار سخت قدیمی، او به سفیر موفقیت تبدیل شده است.

او برای رسیدن به خواسته های خود و انتقال این اطلاعات، دانشگاهی به نام دانشگاه خود را توسعه داد. . . برایان تریسی بین المللی، در سن دیگو، کالیفرنیا.

یادگیری از بهترین ها
برایان متعهد شد که از اوایل دهه 20 خود به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر تبدیل شود، زیرا شروع به خواندن تمام آثار کلاسیک مانند ناپلئون هیل، کلود بریستول، اورسون سوئت مارسدن و دیگران کرد. او خواننده ای مشتاق بود (و هنوز هم هست) و تا به امروز بیش از 7000 کتاب زیر کمربند خود گذاشته است!

او به طور مداوم و از بسیاری از موضوعات گسترده می خواند. هر چیزی از تربیت کودکان تا تاریخ جهان، اقتصاد تا فیکولوژی. علایق شخصی او عامل محدود کننده ای نبود. در سال 1981، او تصمیم گرفت تمام آموخته های خود را در یک سیستم جامع از خودیاری برای موفقیت جمع آوری کند، و خرد و تجربیات خود را در جهان منتشر کند تا همه از آن یاد بگیرند و رشد کنند. او گفت "او در سمینارهای زیادی شرکت کرده بود که به سادگی پر از کرک بودند" و تصمیم گرفت چیزی با کیفیت بسیار بالاتر خلق کند.

وضوح و تفکر مثبت
او بر مجموعه‌ای از اصول می‌ایستد که شامل «مسئولیت پذیری در قبال احساساتتان است. آنها در واقع می توانند کنترل شوند. و همچنین، «اینکه باید در مورد اهدافی که برای خود تعیین می‌کنید شفاف باشید. اجازه ندهید احساسات شما قضاوت های شما را تحت الشعاع قرار دهد، یا افکار منفی عجولانه شما را وادار کند که برای دستیابی به موفقیت بد رفتار کنید.

او می گوید که "احساسات منفی باعث می شود مغز شما خاموش شود - و نتیجه آن، قضاوت ضعیف و تصمیم گیری بد است." ما باید مثبت بمانیم. درک شفاف، خودآگاه و هم سطحی را در خود پرورش دهید و مسئولیت تصمیم گیری برای تفسیر دنیای خود را در یک نور مثبت به عهده بگیرید.

نکات برجسته شغلی
رویکرد پویای او به یادگیری بر بیش از 5000000 نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا، کانادا و 55 کشور دیگر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. او موضوعات گسترده ای از اقتصاد، توسعه شخصی و تاریخ و فلسفه کسب و کار مطالعه کرده است و در بسیاری از زمینه ها متخصص شده است.

او با یادگیری پرشور خود به عنوان سخنران اصلی و ون سمینار، سالانه به جمعیت 250000 نفری دعوت شده است. او همچنین مشاور تجاری و اجرایی بیش از 1000 شرکت در سراسر جهان بوده است. او در مورد موضوعاتی مانند فروش و بازاریابی صحبت می کند. عزت نفس و تعیین هدف، و چگونگی ایجاد تغییرات روانی که باعث موفقیت فوری و طولانی مدت می شود.

او مدیر عامل شرکت خود، برایان تریسی اینترنشنال است، که در آن افراد و شرکت ها را به طور مداوم با تمرکز بر دستیابی به اهداف شخصی و همچنین تجاری، سریع و کارآمد آموزش و توسعه می دهد. نتایج تمرینات او به 1000 نفر کمک می کند تا در زمان رکورد به اهداف خود برسند.

او همچنین یک نویسنده معتبر بیش از 45 کتاب است که به ده ها زبان ترجمه شده است.

دستاوردها
بسیاری از کتاب‌های تالیفی یا مشترک او شامل عناوینی مانند «حداکثر دستاوردها، آن قورباغه بخورید، قدرت زمان، از جمله اهداف و 100 قانون مطلقاً شکست ناپذیر موفقیت تجاری» هستند و در سطح جهانی موفق هستند. این عناوین و عناوین دیگر به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند.

او بیش از 300 کیت آموزشی صوتی و تصویری، از جمله کتاب پرفروش جهانی "روانشناسی موفقیت" تولید کرده است. او یک دانشگاه خارق العاده ایجاد کرده است که هر سال تعداد زیادی از افراد را آموزش می دهد و "راهی به سوی آزادی مالی" را برای هر کسی که مایل به یادگیری است هموار می کند.

او یک مرد خانواده خوشبخت است و به همراه همسرش باربارا در حال تربیت 4 فرزند هستند.

خلاصه
برایان تریسی یک "عمومی موفقیت تجاری" است، نمونه ای از آنچه می توان به دست آورد. و یکی از سخنرانان کنفرانس بسیار مورد توجه.

ثروت دانش و خرد او در طول سالیان متمادی توسعه یافته است. از ابتدا فروتن - بزرگ شدن در خانواده ای فقیر تا یک رهبر جهانی. برایان «راهی را برای یادگیری پیموده است» که افراد بی‌شماری جرأت قدم گذاشتن در آن را ندارند. و در طول مسیر خود انبوهی از پیروان تشنه یادگیری و موفقیت خود را ایجاد کرده است.

فلسفه ساده او این است که . . . "از طریق یادگیری و به کارگیری آن یادگیری - شما می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید دست یابید." کتاب‌های بسیار و صدها مربی صوتی/تصویری او حقیقت آن را تحسین می‌کنند و امروزه در سراسر جهان یافت می‌شوند.

او از مانترا اجتناب می کند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما نمی توانیم آن را بپردازیم" و در را به روی باز می کند. . . "بهانه ای وجود ندارد! شما می توانید بهتر از این انجام دهید... این افکار منفی و احساسات کنترل نشده را از خود دور کنید - و یاد بگیرید، رشد کنید، و اعمال کنید - با تصمیم گیری عمدی برای تفسیر دنیای خود به شیوه ای مثبت."

برایان هرگز هر روز چیزهای جدیدی یاد نمی گیرد، زیرا متوجه می شود که یک عمر یادگیری شما را در جمع بزرگانی قرار می دهد که قبلاً این راه را سپری کرده اند.

https://topresultsacademy.com/authors/brian-tracy/biography/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

سادگورو، بنیانگذار Isha Foundation، روز گذشته Rudraksh Diksha را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق یک فرآیند قدرتمند آغاز کرد.

4 ژانویه 2022، کویمباتور: در فرآیندی که هم به صورت آنلاین و هم حضوری مشارکت داشت، سادگورو در یک فرآیند قدرتمند، رودراکشا دیکشا را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آغاز کرد. سادگورو به مخاطبانش گفت که چگونه رودراکشا می‌توانند رفاه خود را افزایش دهند و از آنها در برابر موقعیت‌های بیرونی که ممکن است برای رشد و آرزوهایشان مساعد نباشد محافظت کنند. روند زنده با حضور آدییوگی انجام شد و Sadhguru در مورد اهمیت رودراکشا صحبت کرد. "بذرهای رودراکشا به طور گسترده در منطقه هیمالیا رشد می کنند. به طور طبیعی ارتعاشات منحصر به فردی دارد. این ارتعاشات به مرد کمک می کند تا قدرت خود را تثبیت کند و آن را تثبیت کند. این قدرت به عنوان یک سپر برای شما عمل خواهد کرد. این شما را از بسیاری از انواع آسیب هایی که می تواند از خارج وارد شود محافظت می کند. مهمتر از همه این به شما کمک می کند تا اقدامات خود را با انرژی انجام دهید. رودراکشا از یک صورت تا 14 چهره متغیر است. ما رودراکشای پنج وجهی به نام پانچاموکی را در شروع آدیوگی رودراکش به شما داده ایم. این پنج رودراکشا برای کسانی که در موقعیت‌های خانوادگی و اجتماعی زندگی می‌کنند بهترین هستند. افراد زیر 12 سال می توانند از رودراکشای 6 چهره به نام شانموکی استفاده کنند. سایر رودراکشا به دلایل خاصی پوشیده می شوند. آن را به میل خود نپوشید. هنگامی که رودراکشا را پوشیدید، به جهان اعلام می کنید که در مسیر رهایی هستید. این فقط یک کد نیست. این هم یک ابزار است این رودراکشا به شما کمک می کند همان چیزی باشید که فکر می کنید باید باشید. خوشبختانه، هر انسانی فقط می خواهد در درون خود شیرین باشد. اگر این اتفاق بیفتد، فضای دلپذیری در اطراف شما ایجاد می شود. شما باید از نظر بدن، ذهن، احساسات و سطح انرژی دلپذیر باشید. حضور شما باید برای اطرافیان و جهان شیرینی ایجاد کند. این آرزو و برکت من است.» پیش از این، باورها و شبهات مختلف در مورد رودراکشا توضیح داده شد. علاوه بر این، دستورالعمل هایی در مورد نحوه نگهداری صحیح از آن ارائه شد. مراسم آغاز به‌طور زنده به زبان‌های تامیل، هندی، تلوگو، کانادا، مالایالام، مراتی، بنگالی و زبان‌های خارجی به زبان‌های اسپانیایی، روسی، فرانسوی، آلمانی و مونترال پخش شد.

https://www.covaipost.com/coimbatore/millions-receive-rudraksha-initiation-from-sadhguru/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

ماموریت تیل سوان تبدیل رنج انسان به یک زندگی قدرتمند و اصیل است.

او خالق مجموعه محبوب YouTube "Ask Teal"، نویسنده شش کتاب منتشر شده بین المللی، و هنرمند صدها نقاشی فرکانس است.

تیل سوان در ارتباط با دیدگاه خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان، بنیاد HEADWAY را تأسیس کرد، یک شرکت غیرانتفاعی که ایده‌ها، اهداف و سرمایه‌گذاری‌هایی را با هدف تغییر مثبت در جهان امکان‌پذیر می‌سازد.


تیل سوان در سانتافه، نیومکزیکو در 16 ژوئن 1984 در ساعت 7:42 صبح به دنیا آمد. او با طیف وسیعی از توانایی های فراحسی متولد شد.
به دلیل این توانایی ها بود که او در نهایت هدف قرار گرفت تا قربانی سوء استفاده شود. به قول خودش: "بدون آزار و رنجی که تجربه کردم، من کسی بودم که می توانستم اطلاعات باطنی زیادی در مورد کیهان به طور کلی به شما بدهم، اما هیچ درک واقعی از واقعیت درد و رنج انسان یا نحوه درمان آن نداشتم. آی تی. من فقط نصف تصویر وجود انسان را داشتم. هدیه رنج من این است که اکنون تصویر کاملی دارم و این به شدت هم آنچه را که تدریس می‌کنم و هم روش تدریس من را تغییر داده است.»

قو تیل برای کسانی که به سادگی می خواهند احساس خوبی داشته باشند توصیه نمی شود. او به کسانی توصیه می شود که حقیقت را می خواهند حتی اگر حقیقت به درد بخورد. واقعیت بی طرفانه است. شخصی نیست این به سادگی به شما نشان می دهد که چه چیزی چنین است.

او چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت آن را مثبت تلقی می کند. اما او همچنین چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت نمی‌خواهد آنها را بپذیرد، مالک آن یا ادغام کند.

وقتی فردی تصمیم می گیرد که برای دیدن حقیقت و دیدن واقعیت آماده است، تیل سوان می تواند واقعیت فیزیکی و غیر فیزیکی هر موقعیتی را منعکس کند. با رویارویی با حقیقت و رویارویی با واقعیت، آن‌ها بر اساس آگاهی جدیدی که به دست آورده‌اند، این قدرت را پیدا می‌کنند تا گام‌های ذهنی، عاطفی و جسمی در جهت بهبود بردارند.teal-meditating-cz.jpg
برای تعمیم می توان حوزه معنویت و خودیاری را به دو اردو تقسیم کرد. اول تمرین معنویت و خودیاری برای تجربه آسایش و آرامش است. دوم تمرین معنویت و خودیاری برای آگاهی و بیداری است. افرادی که در اردوی اول قرار می گیرند، می خواهند احساس خوبی داشته باشند. آنها دانش و شیوه های موجود در زمینه معنوی و خودیاری را راهی برای احساس خوب می دانند. افرادی که در اردوگاه دوم قرار می گیرند، می خواهند بدانند چه چیزی حقیقت دارد. آنها می دانند که دانستن حقیقت آنها را قادر می سازد تا تغییراتی ایجاد کنند که منجر به احساس بهتر شود. اما آن‌ها می‌خواهند حقیقت را بدانند حتی اگر چیزی که به آن‌ها می‌رسند واقعاً احساس ناراحتی کنند. این سناریوی قرص آبی ماتریکس کلاسیک یا قرص قرمز است.
teal-fl.jpgتنها محور قدرت و انتخاب شما این است که در واقعیت باشید و حقیقت را ببینید. اما همه اینها گفته می شود، انسان باید بخواهد حقیقت را ببیند. شما نمی توانید کسی را وادار به دیدن حقیقت کنید. و بنابراین، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که واقعاً صادقانه تصمیم بگیرید که انگیزه واقعی شما برای تمرین معنویت و خودیاری چیست.

https://tealswan.com/about-teal/



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مستند راز شفا ما را به یک سفر علمی و معنوی می برد، جایی که متوجه می شویم افکار، ایده ها و احساسات ما تأثیر عمیقی بر سلامتی و توانایی ما برای درمان خود می گذارد.
مستند شفا نه تنها ذهن خارق‌العاده علما و معلمان دینی را برجسته می‌کند، بلکه سه نفر را در سفر پرخطر شفا دنبال می‌کند.

در این ویدیو خواهید آموخت که نود و پنج درصد بیماری ها مربوط به برنامه هایی است که در ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده اند. شما می توانید با تغییر افکار، احساسات و رفتارهای مخربی که در ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده اند، سلامتی خود را بازیابی کنید.

این فیلم قدرت درک جدیدی از طبیعت شگفت انگیز بدن انسان و یک شفا دهنده فوق العاده برای همه ما انسان ها را به شما می دهد.
اساتید فیلم مستند شفا عبارتند از: دکتر دیپاک چاپرا، آنیتا مورگانی، دکتر مایکل بکویث، دکتر بروس لیپتون، دکتر جو دیسپنسا، آنتونی ویلیامز و …

مطالعات علمی اخیر توسط دانشمندان مختلف نشان می دهد که ما قربانی ژن های تغییرناپذیر خود نیستیم و تشخیص اولیه پزشک هرگز نباید ما را بترساند. واقعیت این است که زندگی ما و سلامت جسم و روح ما بسیار بیشتر تابع زندگی و ناخودآگاه ماست تا اینکه چرا به ما یاد داده اند. این ویدیو به شما نشان می دهد که چگونه قدرت شگفت انگیز ضمیر ناخودآگاه شما می تواند بیماری گونه ها را درمان کند.

تماشای این مستند به کسانی که از هر بیماری مخصوصاً مزمن رنج می برند به شدت توصیه می شود.

https://hooshemosbat.com/shop/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%81%D8%A7/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

راندا برن یک تهیه کننده تلویزیون و فیلم استرالیایی است، علاوه بر این که مغز متفکر رمان و فیلم بسیار تحسین شده خودیاری «راز» است.



در سال 2004 بود که روندا به دلایل شخصی و حرفه ای دچار یک فروپاشی عاطفی بود که راز پشت فیلم و کتاب خود راز را کشف کرد. این رازی بود که از زمان بشریت وجود داشته است، اما به طور گسترده شناخته شده یا عملی نشده بود. رازی که به طور بالقوه می تواند زندگی یک فرد را به کلی تغییر دهد. لحظه‌ای که او به این بینش رسید، فقط می‌دانست که باید وقت خود را برای به اشتراک گذاشتن و پخش این دانش با همگان اختصاص دهد و آن را وظیفه خود در قبال دنیا بداند. او احساس می کرد که قانونی را کشف کرده است که به هر جنبه ای از زندگی ما مربوط است، قانونی که مرگ ناپذیر و ابدی است. قانون جذب". طبق این قانون می توان از احساسات خود برای تحقق رویاهای خود استفاده کرد. او واقعاً فکر می کرد که این رازی است که می تواند مسیر زندگی بسیاری را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. از این رو در سال 2006 فیلمی را با عنوان «راز» منتشر کرد. این فیلم به قدری با موفقیت روبرو شد که او در سال 2006 کتابی با همین نام نوشت.

 


روندا احساس می کند که هدف "راز" این است که مردم متوجه شوند که همه آنها یک پتانسیل و هدف در زندگی دارند. هم از خوانندگان و هم از بینندگان می‌خواهد که تشخیص دهند و درک کنند که چگونه بر زندگی خود قدرت دارند. هدف "راز" افشای توانایی های ناشناخته و پنهانی است که همه دارند. این کتاب با تلفیق نظریه علمی بدیع با دانش و عرفان کهن، واقعاً دیدگاهی برتر در مورد اینکه چگونه می توانند بر زندگی خود ارباب باشند به خواننده ارائه می دهد.
او فوراً کار تحقیقاتی را بر روی تأثیرگذارترین افراد تمام دوران آغاز کرد. بالاترین دستاوردها بهترین دانشمندان، نظریه پردازان، هنرمندان، مبتکران، پیشگامان و موسیقی دانان جهان و غیره. روندا وجود قانون مشابهی را در میان همه این افراد موفق پیدا کرد، حتی اگر آنها در زمینه هایی موفق بودند که قطب های متفاوتی از هم داشتند. او این حکمت تازه یافته را برای ساختن فیلم خود "راز" به کار گرفت و کتابی با همین عنوان نوشت. او همچنین می گوید که "راز" به شدت تحت تأثیر رمان والاس واتلز "علم ثروتمند شدن" است که از دخترش قرض گرفته است.

این رمان اکنون به بیش از 40 زبان در دسترس است. در نوامبر 2006 پس از انتشار به یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز تبدیل شد و برای 146 هفته متوالی در صدر فهرست قرار گرفت.

روندا برن در ادامه رمان «قدرت» را نوشت که دنباله‌ای بر «راز» است. این کتاب در تابستان 2010 منتشر شد. او در پاسخ به نامه های زیادی که از خوانندگان کتاب قبلی خود دریافت کرده بود، انگیزه نوشتن این کتاب را داشت. قدرت در مورد تمام بینشی که از زمان انتشار "راز" به دست آورده صحبت می کند.

او از تخصص و تجربه قبلی خود برای ساخت فیلم «راز» استفاده کرد. علاوه بر این، هرالد سان استرالیا بیان می‌کند که او روی بهترین آگهی‌های بازرگانی جهان و با من ازدواج کن کار کرده است. هر دوی آنها سریال های استرالیایی هستند. روندا همچنین در فهرست 100 نفری مجله تایم که جهان را شکل می دهند، قرار گرفت. او همچنین در نمایش اپرا وینفری ظاهر شد. به راحتی می توان گفت که روندا با موفقیت و شهرت زیادی مواجه شده است - شاید به کمک "راز".

https://www.famousauthors.org/rhonda-byrne



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

لس براون (متولد 1945) یک سخنران انگیزشی است. لس براون که در فقر به دنیا آمد و در کودکی رها شد، تبدیل به یکی از مشهورترین و پردرآمدترین سخنرانان انگیزشی آمریکا شد. شرکت او، Les Brown Unlimited Inc.، میلیون‌ها دلار از فروش مواد انگیزشی به مخاطبان مختلف، از مدیران Fortune 500 گرفته تا دانشجویان آموزش ویژه و زندانیان، به دست آورده است.

او هدف خود را برای مجله آبنوس دریافت پیامی توصیف کرد که به مردم کمک می‌کند از متوسط ​​بودن خود ناراحت شوند. بسیاری از مردم از نارضایتی خود راضی هستند. "
اوایل زندگی
لزلی کالوین براون و برادر دوقلویش، وسلی، در 17 فوریه 1945 در طبقه یک ساختمان متروکه در لیبرتی سیتی، بخش کم درآمد میامی، فلوریدا به دنیا آمدند. مادر تولد آنها که در آن زمان با یک سرباز مستقر در خارج از کشور ازدواج کرده بود، از مرد دیگری باردار شده بود و مخفیانه به میامی رفت تا پسرانش را به دنیا آورد. سه هفته بعد آنها را داد.

در شش هفتگی، هر دو پسر توسط مامی براون، آشپز مجرد کافه تریا 38 ساله و اهلی پذیرفته شدند. براون مادرش را تاثیری کلیدی در زندگی‌اش می‌دانست و به ریچل ال جونز از مطبوعات آزاد دیترویت گفت: "هر چیزی که هستم و هر آنچه که دارم مدیون مادرم هستم. قدرت و شخصیت او بزرگترین الهام‌بخش من است، همیشه و همیشه بوده است. خواهد بود."

براون در کودکی بیش از حد فعال و شیطون بود. او در مدرسه سختی می‌کشید و تمرکزش را غیرممکن می‌دانست و در کلاس پنجم به او برچسب «عقب‌مانده ذهنی آموزش‌پذیر» می‌زدند. این برچسبی بود که برداشتن آن سخت بود، تا حد زیادی به این دلیل که تلاش نکرد. او گفت: «آنها گفتند که من کند هستم، بنابراین به آن سرعت ادامه دادم. با این حال، یک معلم متعهد پتانسیل بیشتری دید. لیروی واشنگتن، مربی سخنرانی و نمایش در دبیرستان بوکر تی واشنگتن در میامی، براون الهام گرفت. در دوران دبیرستان، براون «تخیل می‌کرد که روی صحنه با هزاران نفر صحبت می‌کرد و من روی تکه‌های کاغذ می‌نوشتم: «من بزرگترین خطیب جهان هستم».

وقتی واشنگتن پتانسیل را در براون دید، اصرار کرد که به آن عمل کند. زمانی که او یک بار در کلاس به واشنگتن گفت که نمی تواند وظیفه ای را انجام دهد، زیرا او عقب مانده ذهنی قابل آموزش است، مربی پاسخ داد: "دیگر این حرف را نزنید! نیازی نیست که نظر کسی در مورد شما به واقعیت شما تبدیل شود."

این کلمات باعث رهایی براون از برچسب ناتوان کننده اش شد. او درباره درک خود نوشت: «محدودیت‌هایی که دارید و چیزهای منفی که درونی می‌کنید توسط دنیا به شما داده می‌شود. "چیزهایی که به شما قدرت می بخشد - امکانات - از درون می آیند."

پیدا کردن اشتیاق او
پس از دبیرستان، براون به عنوان یک کارگر بهداشت شهری استخدام شد، اما او مصمم بود که به آنچه می خواست دست یابد. براون حرفه ای را در پخش رادیویی دنبال کرد. او در تمام طول زندگی‌اش مجذوب حرکات تقریباً موسیقی‌مانند دیسک‌جوکی‌ها شده بود، بنابراین بارها صاحب یک ایستگاه رادیویی محلی را در مورد موقعیتی آزار می‌داد تا اینکه صاحبش از این کار تسلیم شد. براون بدون هیچ تجربه ای برای انجام کارهای عجیب و غریب استخدام شد. او که مصمم بود به یک دیجی تبدیل شود، هر چه می توانست درباره عملکرد یک ایستگاه رادیویی یاد گرفت. یک روز، زمانی که یک دیسک جوکی روی آنتن مست شد و براون تنها فرد دیگری در ایستگاه بود، میکروفون را پر کرد. صاحب ایستگاه که تحت تأثیر قرار گرفت، براون را به دیسک جوکی نیمه وقت و سپس تمام وقت ارتقا داد.

در اواخر دهه 1960، براون به کلمبوس، اوهایو نقل مکان کرد، جایی که او یک برنامه رادیویی درجه یک داشت و در نهایت وظایف دیگری به عنوان مدیر پخش به او واگذار شد. در اینجا دنیای او گسترده شد. این سطح جدید از نفوذ براون الهام بخش شد تا از نظر اجتماعی و سیاسی آگاه تر شود و شنوندگان خود را به اقدامات سیاسی ترغیب کند. او بیشتر مورد تشویق مایک ویلیامز، مدیر اخبار ایستگاه قرار گرفت.

سیاست و مسائل اجتماعی
براون در نهایت از سمت خود به عنوان مدیر پخش و دی جی اخراج شد، تا حدی به دلیل جنجال برانگیز بودن یک چهره. با تشویق ویلیامز، براون به جای آن سیاست را دنبال کرد. براون برای مجلس ایالتی اوهایو نامزد شد و کرسی ناحیه 29 مجلس را به دست آورد. در سال اول، او بیش از هر نماینده سال اول دیگری در تاریخ قانونگذاری اوهایو قانون تصویب کرد. در سومین دوره خود به عنوان رئیس کمیته منابع انسانی خدمت کرد.

او سه دوره قبل از ترک مجلس در سال 1981 خدمت کرد و به میامی بازگشت تا از مادر بیمار خود مراقبت کند. در میامی، براون به تمرکز بر مسائل اجتماعی، توسعه یک برنامه آموزش شغلی جوانان و برگزاری جلسات اجتماعی ادامه داد.

در زمان براون در میامی، وکیل ایالت Dade County درباره نحوه مدیریت برنامه جوانان تحقیق کرد. اما پس از یک سال، این پرونده منتفی شد و هیچ تخلفی مشاهده نشد. در آن مرحله، با تشویق مداوم ویلیامز، و با برخورد تصادفی با میلیونر انگیزشی، زیگ زیگلار، که برای یک مکالمه یک ساعته 10000 دلار درآمد داشت، براون تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی تمام وقت شود.

صحبت کردن و نوشتن
هنگامی که او در اواسط دهه 1980 وارد عرصه سخنرانی انگیزشی شد، تقریباً چیزی نداشت، زیرا با لباس‌هایش و تنها یک نوار از سخنرانی‌های انگیزشی‌اش به دیترویت نقل مکان کرد. او دفتری را اجاره کرد که با یک وکیل مشترک بود.

براون کتاب هایی در مورد سخنرانی عمومی خواند و عادات سخنرانان معتبر را مطالعه کرد. او ابتدا با دانش آموزان کلاس اول و سپس دانش آموزان دبیرستان صحبت کرد. باشگاه ها و سازمان ها دنبال کردند. کمتر از چهار سال بعد، در سال 1989، او بالاترین جایزه انجمن ملی سخنرانان - جایزه عالی شورای همتایان - را دریافت کرد که اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که چنین افتخاری را دریافت کرد. او در محافل حرفه ای به عنوان "محرک" شناخته می شد.

در سال 1990، براون با ضبط اولین سخنرانی از یک سری سخنرانی های انگیزشی برای سرویس پخش عمومی (PBS-TV) به مخاطبان بیشتری دست یافت. او جلسات آموزشی انگیزشی را نه تنها برای مدیران شرکت‌هایی مانند AT&T، جنرال الکتریک، و پراکتر اند گمبل، بلکه برای زندانیان و با یادآوری سوابق خود، دانش‌آموزان آموزش استثنایی در دبیرستان‌ها برگزار کرد. او به خبرنگار Upscale گفت: «همه ما مسئولیت داریم که چیزی را پس بدهیم. من همانی هستم که هستم به خاطر روابطی که ایجاد کرده ام، به خاطر افرادی که زندگی من را غنی کرده اند.»

براون همچنین در سال 1993 میزبان یک برنامه گفتگوی کوتاه مدت به نام The Les Brown Show بود. پس از آن در ایستگاه رادیویی WRKS در نیویورک کار کرد. در اکتبر 1996، او به عنوان میزبان صبحگاهی در WBLS، همچنین در نیویورک، استخدام شد، سمتی را که در می 1997 ترک کرد تا زمان بیشتری را برای حرفه سخنوری خود صرف کند و تحت درمان های سرطان پروستات قرار گیرد.
بعد کار
از آن زمان، براون به عنوان سخنران و نویسنده انگیزشی به کار خود ادامه داد. کارهای اخیر او شامل نوشتن زندگی طولانی و روزهای خوب (2005) و تولید آثار صوتی مانند انتخاب آینده (2010) است.

زندگی شخصی
در 29 اوت 1995، لس براون در یک مراسم خصوصی در لاس وگاس، نوادا، خواننده افسانه ای روح، گلدیس نایت، ازدواج کرد. هر دو قبلا ازدواج کرده بودند. این دو در سال 1997 به دلیل اختلافات آشتی ناپذیر از هم طلاق گرفتند، اگرچه او ادعا کرد که این دو دوست خواهند ماند. براون 10 فرزند از چندین رابطه و همچنین 15 نوه دارد.

خواندن بیشتر در Les Brown
به عنوان یک سخنران انگیزشی، لس براون تعدادی کتاب، ویدئو و ضبط صوتی خلق کرده است، از جمله کتاب پرفروش خود یعنی Live Your Dreams. او همچنین مصاحبه های گسترده ای داشته و در رسانه ها به تصویر کشیده شده است:

بلک اینترپرایز، آوریل 1998، ص. 83.
فهرست کتاب، 24 آبان 96، ص. 546.
شیکاگو تریبون، 10 دسامبر 1991; 13 آوریل 1992.
دیتروتر، سپتامبر 1991.
مطبوعات آزاد دیترویت، 5 نوامبر 1992.
آبنوس، اکتبر 1990.
EM، مه 1992.
اسانس، مارس 1993.
هرالد نیوز (ژولیت، IL)، 13 مه 1990.
جت، 27 نوامبر 1995، ص. 58; 12 مه 1997، ص. 35; 23 ژوئن 1997، ص. 35.
هفته نامه ناشران، 20 آبان 96، ص. 65.
سطح بالا، آگوست/سپتامبر 1992.
USA Today، 25 ژانویه 1993.

https://biography.yourdictionary.com/les-brown



:: بازدید از این مطلب : 39
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مدرس، محقق و نویسنده بین المللی
دکتر جو دیسپنزا یک مدرس بین المللی، محقق، مشاور شرکتی، نویسنده، و مربی است که در بیش از 33 کشور در شش قاره جهان دعوت شده است.

به عنوان یک مدرس و مربی، او با این اعتقاد هدایت می شود که هر یک از ما پتانسیل عظمت و توانایی های نامحدود را داریم. او با سبک ساده، دلگرم‌کننده و دلسوزانه‌اش، هزاران نفر را آموزش داده است، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند مغزشان را دوباره سیم‌کشی کنند و بدن‌شان را بازسازی کنند تا تغییرات پایدار ایجاد کنند.

علاوه بر ارائه انواع دوره‌های آنلاین و کلاس‌های راه دور، او شخصاً کارگاه‌های سه روزه پیشرو، کارگاه‌های پیشرفته پنج روزه و دوره‌های هفتگی طولانی هفته‌ای پیشرفته در ایالات متحده و خارج از کشور تدریس کرده است. از سال 2018، کارگاه های او به صورت یک هفته ای عرضه شد و محتوای کارگاه های مترقی به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت.

دکتر جو دیسپنزا در مورد پتانسیل شفای مغز شما
بدون تردید، دکتر جو دیسپنزا در مورد ادغام دنیای علوم اعصاب و علم معنوی در مقیاس بزرگ، موفقیت های خود را به دست آورده است.

ضرب المثلی که او نسبت به سایرین از آن حمایت می کند این است: «نرون هایی که با هم شلیک می کنند، به هم متصل می شوند». این به این معنی است که هر چه بیشتر به چیزی فکر کنید، الگوی ناخودآگاه بیشتری ایجاد می کند که مغز شما به طور خودکار آن را می پذیرد و بررسی می کند.

او تأکید می‌کند که مغز اساساً پلاستیکی است، زیرا می‌توان آن را شکل داد و قالب‌بندی کرد. این در تضاد با این باور مرسوم است که مغز شما در سنگ قرار گرفته است و نمی توان آن را تغییر داد.

جو دیسپنزا تجربه زیادی در تسهیل جلساتی دارد که در آن افراد از بهبودی جدی و دگرگونی در بخش‌هایی از زندگی‌شان لذت می‌برند.

در طول COVID-19، جو دیسپنزا می‌گوید که ما بر روی افکار عشق و قدردانی تمرکز می‌کنیم تا ذهن و بدن خود را سالم و قوی نگه داریم.

چگونه جو دیسپنزا به مردم توصیه می کند که سیستم ایمنی فوق العاده خود را برای محافظت در برابر COVID-19 بسازند
جو دیسپنزا مفروضات ما را در مورد اینکه رشته علوم اعصاب واقعاً در مورد چیست، به چالش می کشد و مرزهای آنچه را که می تواند در مورد آن باشد، جابجا می کند.

او به این موضوع می پردازد که چگونه هدف ما برای تقویت سیستم ایمنی می تواند به ما در انجام این کار کمک کند. با اندیشیدن به افکار مثبت مرتبط با سلامتی و شادابی، ذهن ما هوشیارتر می شود و می توانیم الگوهایی را تنظیم کنیم که به ما کمک می کند سیستم ایمنی به اندازه کافی قوی برای مبارزه با ویروس بسازیم.

وقتی استرس کمتری دارید، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدنتان آسان‌تر می‌شود. تمرین مدیتیشن به ما این امکان را می دهد که استرس را کاهش دهیم و همچنین از توانایی بدن خود برای محافظت از خود و مبارزه با COVID-19 یا هر ویروس یا باکتری دیگری بهره ببریم.

Dispenza حرفه ای را ایجاد کرده است که مراقبه ها، تاکیدات و تمرینات مختلفی را ارائه می دهد که برای مردم در عصر حاضر مفید خواهد بود.

توصیه های صحیح از یک محقق ماهر
در نکات بالا، دکتر جو دیسپنزا توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم از استرس و زمان‌های بالقوه خطرناکی که در آن زندگی می‌کنیم عبور کنیم. به خاطر داشته باشید که همه ما در این زمینه با هم هستیم و توجه به توصیه‌های جو هم برای تقویت شما عالی است. سیستم ایمنی خود و همچنین افزایش ارتعاش جامعه به عنوان یک کل.

https://clclt.com/charlotte/dr-joe-dispenza-create-a-wall-of-armour-for-your-immune-system-how-to-protect-against-covid-19/BestOf?oid=17740611



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

یکی از بنیان‌گذاران جنبش خودیاری، لوئیز هی نویسنده آمریکایی است که کتاب‌های انگیزشی برای ترویج کمک به خود از طریق مفهوم تفکر جدید می‌نویسد. یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار هی، انتشارات او در سال 1984، «شما می‌توانید زندگی خود را شفا دهید» است. او همچنین بنیانگذار یک شرکت انتشاراتی به نام Hay House است.



لوئیز هی در 8 اکتبر 1926 از مادری فقیر در لس آنجلس به دنیا آمد. مادر هی با ازدواج دوم خود وارد یک رابطه خشونت آمیز شد که تأثیر منفی ماندگاری روی لوئیز گذاشت. یک همسایه در زمانی که تنها پنج سال داشت به او تجاوز کرد و به دوران کودکی آسیب دیده اش افزود. در سن 16 سالگی، لوئیز تحصیلات خود را رها کرده بود و حاملگی نوجوانی بود. او دختری به دنیا آورد که به فرزندخواندگی سپرده شد. لوئیز سپس به شیکاگو نقل مکان کرد و در مشاغل کم درآمد کار کرد تا زندگی خود را تامین کند. در سال 1950، او به نیویورک نقل مکان کرد و پس از تغییر نام، حرفه مدلینگ مد را آغاز کرد. چهار سال بعد، لوئیز با اندرو هی، تاجر انگلیسی ازدواج کرد. اندرو که هی را کاملاً ویران و دلشکسته ترک کرد، پس از چهارده سال ازدواج او را به خاطر زنی دیگر ترک کرد.

 


لوئیز هی که از جمع کردن خود ناامید شده بود شروع به شرکت در جلسات کلیسای علوم دینی کرد و کتاب ها و مطالب زیادی را در مورد فلسفه تفکر جدید مطالعه کرد. او تحت آموزش برنامه خدمتگزاری قرار گرفت و به یک سخنران و رهبر کارگاه محبوب در کلیسا تبدیل شد و به سمت مشاوره با مشتریان رفت که در نهایت به حرفه تمام وقت او تبدیل شد. ساید بای ساید هی همچنین وقت خود را به مطالعه مراقبه متعالی با ماهاریشی ماهش یوگی در دانشگاه بین المللی ماهاریشی در فیرفیلد، آیووا اختصاص داد.



تحقیقات، مطالعه و تمرین او باعث شد تا هی یک دستورالعمل مرجع ارائه دهد که علل روانی و روانی بیماری های جسمی را توضیح می دهد. او توضیح داد که چگونه می‌توان با القای یک فرآیند فکری مثبت و شعار خودت را دوست داشته باشد، از شر بیماری‌های جسمی خلاص شد، چیزی که او همچنین در سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایی که در سرتاسر ایالات متحده ترتیب داده بود، بر آن تأکید داشت. این جزوه به کتاب او تبدیل شد، شما می توانید زندگی خود را شفا دهید که در سال 1984 منتشر شد. این کتاب در فوریه 2008 در فهرست پرفروش ترین کتاب های جلد کاغذی نیویورک تایمز قرار گرفت.

لوئیز هی با گسترش فعالیت های مددکاری اجتماعی خود، کمک به افراد آلوده به HIV را با رهبری گروه های حمایتی و ایجاد آگاهی درباره ایدز آغاز کرد. او این جلسات و فعالیت ها را Hay Rides نامید. کار او توجه را به خود جلب کرد و او به زودی به نمایش اپرا وینفری و دوناهو دعوت شد که باعث شد کتاب او (شما می توانید زندگی خود را شفا دهید) در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. از آن زمان تاکنون این کتاب ها به 30 زبان ترجمه شده و در بیش از 35 میلیون نسخه چاپ شده است.

هی از مطالعات و اعتقادات خود استفاده کرد که در اواخر دهه 1970 به سرطان دهانه رحم مبتلا شد. هی که تمایلی به درمان مرسوم یا دارو برای بیماری خود نداشت، خود را با پیروی از یک رژیم بخشش، همراه با درمان، تغذیه، رفلکسولوژی و تنقیه گاه به گاه درمان کرد.

You Can Heal Your Life در سال 2008 به فیلم تبدیل شد. این فیلم حول محور زندگی هی و آموزه های او می چرخد. آخرین کتاب لوئیز هی با نام «شما می توانید یک زندگی استثنایی بسازید» در سپتامبر 2011 منتشر شد.

https://www.famousauthors.org/louise-hay



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مربی موفقیت برای مدیران عامل و افراد موفق، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و ناشر/ویراستار سابق مجله SUCCESS

دارن هاردی مربی موفق امروزی است که بیش از 25 سال است که یک رهبر مرکزی در صنعت رسانه موفقیت است.

دارن سه شبکه تلویزیونی موفق را رهبری کرد و بیش از 1000 برنامه تلویزیونی را با تقریباً همه رهبران فکری شناخته شده زمان ما تولید کرد، و برای نزدیک به یک دهه، دارن به عنوان ناشر و موسس مجله SUCCESS نیروی رویایی پشت تولد دوباره مجله SUCCESS بود.

این موقعیت‌ها به او دسترسی بی‌سابقه‌ای برای مصاحبه، تحقیق و انتشار داستان‌های موفق‌ترین افراد روی کره زمین، از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، الون ماسک، جف بزوس، مارک زاکربرگ، هوارد شولتز، استیو داده است. وین، جک ولش، و بسیاری دیگر. او اسرار موفقیت آنها را کشف کرده است و بهترین اطلاعات و استراتژی ها را تقطیر می کند و اصول موفقیت آمیز خیابانی خود را در هم می آمیزد تا میلیون ها نفر را در سطح جهان راهنمایی و توانمند کند.

دارن مشاور و مربی شخصی بسیاری از مدیران ارشد اجرایی و رهبران تجاری امروزی است.

چندین میلیون نفر در سطح جهانی از دانش آموختگان سیستم های آموزشی دیجیتال اختصاصی و منابع موفقیت او هستند.

بیش از 350000 برنده جهانی روز خود را با برنامه صبحگاهی برنده جوایز او برای دستاوردها - DarrenDaily شروع می کنند.
دارن و تیم A-Team متعهد او سالانه از طریق ابتکارات ماموریت خود بر زندگی بیش از 1.6 میلیارد نفر تأثیر مثبت می گذارد.

دارن هاردی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز اثر مرکب - درآمد، زندگی، موفقیت شما را شروع کنید. بهترین سال زندگی خود را - یک سیستم اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ. و The Entrepreneur Roller Coaster - نوبت شماست که به #JoinTheRide بپیوندید.

دارن یکی از برجسته ترین سخنرانان اصلی امروز در جهان است. او از سوی انجمن ملی سخنرانان (NSA) به او نشان «استاد تأثیرگذاری» اعطا شد. این افتخاری است که تنها 22 نفر دیگر در تاریخ این صنعت به اشتراک گذاشته اند، از جمله افراد برجسته ای مانند جیم ران، اوگ ماندینو، برایان تریسی، زیگ زیگلار و دیپاک چوپرا.

https://www.linkedin.com/in/darrenhardy



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

آنتونی رابینز را می توان به لیست طولانی افرادی که اطلاعات نادرست COVID-19 را با جوک های نادرست و آمارهای ساختگی منتشر می کنند اضافه کرد و متأسفانه ... او پیام خود را به تعدادی از فروشندگان رساند.

گورو بحث برانگیز خودیاری یک سخنران برجسته در چیزی به نام Funnel Hacking Live در اورلاندو بود، یک کنفرانس 3 روزه که توسط راسل برانسون برگزار شد... با هدف افزایش موفقیت فروش شرکت کنندگان با گوش دادن به داستان های انگیزشی.

البته، این درست در کوچه تونی است، اما او از زمان خود برای تمسخر علم و جدیت همه‌گیری ویروس کرونا استفاده کرد، در حالی که با زیر سوال بردن کارایی واکسن، ضد واکسن‌های حاضر را به آتش کشید.

بیایید آن را تجزیه کنیم - اول، تونی قوانین منع آمد و شد شبانه در استرالیا را با شوخی به پا می کند که ویروس فقط در شب منتشر می شود. همانطور که بیشتر همه می‌دانند، مقررات منع رفت و آمد برای جلوگیری از جمع‌آوری بارها و کلوپ‌های سرپوشیده و انتشار کووید طراحی شده است.

در مرحله بعد، رابینز نگرانی در مورد انتشار ویروس بدون واکسن را مسخره می کند، در حالی که در واقعیت ... جمعیت واکسینه نشده عمدتاً عامل گسترش نوع دلتا و سهم شیر از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر است.

در نهایت - مانند بسیاری دیگر از افراد قبل از او که اطلاعات نادرستی در مورد کووید منتشر کرده اند - رابینز آن را با خطرات روزمره دیگری مانند رانندگی با ماشین شما برابری می کند ... اما آمار خود را برای مطابقت با روایت خود تهیه می کند.
تونی ادعا می کند روزانه 1200 نفر در ایالات متحده در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند، در حالی که تعداد واقعی نزدیک به 100 نفر در روز است، در حالی که نادیده گرفته می شود که بیش از 2000 نفر در طول 2 هفته گذشته هر روز بر اثر کووید جان خود را از دست داده اند.

همچنین، طنز از بین نمی رود که رابینز در فلوریدا برای حضار صحبت می کرد، ایالتی که بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید را در حال حاضر در ایالات متحده دارد.

https://www.tmz.com/2021/09/27/tony-robbins-spews-covid-misinformion-supports-anti-vaxxers/



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

دانداپانی یک تاجر، سخنران انگیزشی و کشیش است، او به خاطر بینش خود در زمینه معنویت شناخته شده است. به عنوان یک جوان فارغ التحصیل رشته مهندسی برق، شغل پر جنب و جوشی در پیش داشت اما همه آن را رها کرد تا راهب شود.

گورو دنداپانی کیست؟ دنداپانی به یک معبد هندو در هاوایی رفت و تحت سرپرستی گورو سیوایا سوبرامونیاسوامی قرار گرفت، پس از گذراندن یک دهه در نظم و انضباط شدید، عهدش منقضی شد و او به دنیا رفت و مهارت های خود را به عنوان یک کارآفرین به کار گرفت.

آمه دندپانی
سن -
جنسیت مذکر
ملیت آمریکایی
پیشه کشیش هندو؛ کارآفرین؛ سخنران بین المللی
والدین آنجانا
خواهر و برادر سوپابودا
متاهل / مجرد متاهل
اینستاگرام dandapanillc
توییتر DandapaniLLC

10 حقیقت در مورد دندانپانی
دندپانی متاهل و دارای همسر است اما ترجیح داده اطلاعاتی از خانواده خود در رسانه ها منتشر نکند. به گفته این منبع، او با همسرش در نیویورک زندگی می کند و آنها یک دختر با هم دارند.
راهب سابق سن و روز تولد خود را نیز مخفی نگه داشته است. برخی منابع ادعا می کنند که او از نوامبر 2020 در اواخر دهه 40 زندگی خود است.
او صفحه ای در ویکی پدیا ندارد اما می توانید همه چیز را در مورد او در این مقاله بخوانید.
به گفته لینکدین، او مدیر Dandapani LLC است، یک شرکت مستقر در ایالات متحده که او آن را تاسیس و اداره می کند.
همان منبع فوق همچنین بیان می کند که او در شهرستان کوئینز، نیویورک زندگی می کند.
او جدا از سمت اجرایی خود در بنیاد، یک سخنران انگیزشی است که در گفتگوهای تد و تد ایکس سخنرانی کرده است.
علاوه بر این او یک دوره آنلاین و چند کتاب نیز دارد.
او از تجربیات خود به عنوان یک راهب سابق در سخنرانی ها و کتاب های انگیزشی خود استفاده کرده است. او همچنین یک رهبر معنوی است و به فلسفه های شرقی و هندو اعتقاد دارد.
این کارآفرین و همسرش یک پناهگاه معنوی و باغ گیاه شناسی به مساحت 33 هکتار دارند. آنها از این مرکز کاستاریکا به عنوان بخشی از ماموریت معنوی خود استفاده می کنند.
او همچنین مشتریان بین المللی زیادی و شرکت های چند ملیتی دارد.

https://wiki.projecttopics.org/47679-dandapani-wife-age-and-wikipedia-who-is-dandapanis-guru/index.html



:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

یادگیری با دن لاک
سرمایه‌گذار فرشته سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاری اولیه را برای استارت‌آپ‌های کوچک و کارآفرینان فراهم می‌کند. سرمایه گذاران فرشته عموماً افراد ثروتمندی هستند که آماده پذیرش مقدار مشخصی از ریسک هستند. آنها انتظار دارند در ازای سرمایه گذاری خود، سهام مالکیت شرکت را دریافت کنند.

خانواده و دوستان می توانند فرشته سرمایه گذار باشند، به خصوص اگر درآمد بالایی داشته باشند. یک سرمایه‌گذار فرشته ممکن است یک سرمایه‌گذاری یک‌باره برای کمک به مراحل اولیه توسعه کسب‌وکار یا یک تزریق نقدی مداوم برای حمایت از شرکت در مراحل دشوار آغاز آن ارائه کند.

شرکت‌ها ممکن است سرمایه‌گذاران فرشته را جذاب‌تر از سایر اشکال سرمایه‌گذاری بدانند، زیرا آنها انتظار کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری خود دارند. سایر اشکال تأمین مالی در این مرحله غارتگرانه تر هستند. در اصل، یک سرمایه‌گذار فرشته و شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز متضاد قطبی هستند.

یک سرمایه گذار فرشته می تواند پول مورد نیاز برای تقویت نوآوری و تبدیل آن به رشد کسب و کار را در اختیار استارت آپ ها قرار دهد. دن لوک توضیح می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران فرشته کسب‌وکارهایی را برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنند و درک خوبی از نحوه کار این فرآیند ارائه می‌دهند.

سرمایه گذاران فرشته دان لوک
اعتبار سرمقاله: منبع کارتون
دن لوک: سرمایه‌گذاران فرشته به دنبال چه هستند
سرمایه گذاران فرشته به دنبال بازدهی قوی برای پول خود هستند. به طور معمول، سرمایه گذاری های فرشته نرخ بازدهی بهتری نسبت به اتکا به بازار سهام دارند، اما زمانی که با شکست مواجه می شوند، می توانند سطح ریسک بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری ایجاد کنند. تنها 40 درصد از سرمایه گذاری فرشته ها به درآمدزایی می انجامد.

مدیریت
سرمایه گذاران فرشته نیز به دنبال تیم مدیریتی شایسته هستند. آنها باید توانایی رهبری و شواهدی را ببینند که تیم مدیریت قابل اعتماد، شایسته و مراقب است. یک تیم مدیریتی نیاز به داشتن متخصصین در تحقیقات، فروش، حسابداری، تولید و منابع انسانی دارد.

طرح کسب و کار
یک سرمایه گذار فرشته می خواهد یک طرح تجاری کامل و قانع کننده ببیند. آنها برای ورود به بازار هدف به پیش بینی های مالی، برنامه های بازاریابی و برنامه هایی نیاز دارند. آن‌ها می‌خواهند در شرکت‌هایی با چشم‌انداز توسعه‌یافته از آینده، از جمله جزئیات چگونگی رشد کسب‌وکارشان، شرکت کنند.

آماده برای سرمایه گذاری
سرمایه گذاران از این نوع خواهان یک موقعیت مالکیت سهام در شرکت هستند. گاهی اوقات، سرمایه گذاران فرشته وام مستقیم می دهند، اما این به اندازه درخواست سهام اقلیت رایج نیست. کسب‌وکارها باید راه‌اندازی شوند تا امکان سرمایه‌گذاری فراهم شود و صاحبان کسب‌وکار باید آماده باشند تا سطحی از کنترل را کنار بگذارند. سرمایه گذاران فرشته معمولاً خواهان توافق نامه های رسمی هستند که شرایط سرمایه گذاری آنها را مشخص کند.

مشارکت فعال
سرمایه گذاران فرشته اغلب به دنبال فرصتی هستند تا زمان خود را برای کمک به موفقیت یک تجارت اختصاص دهند. آنها ممکن است در سمت مربیگری قرار گیرند، در هیئت مدیره خدمت کنند یا نقش فعال تری در تیم رهبری داشته باشند. مشارکت در این راه به این معنی است که یک سرمایه گذار فرشته می تواند سرمایه گذاری خود را پیگیری کند.

یک استراتژی خروج کارآمد
سرمایه گذاران فرشته باید انواع استراتژی های مرتبط با خروج از شرکت را ببینند. آنها همچنین باید یک تحلیل ریسک جامع را ببینند. بسیاری از سرمایه‌گذاران فرشته صبور هستند و می‌توانند چندین سال برای بازگشت منتظر بمانند، اما همه آنها یک برنامه زمانی برای دریافت پول خود می‌خواهند.

سرمایه گذاران فرشته به چه بخش هایی جذب می شوند؟
به طور کلی، شرکت های فناوری از انواع مختلف بیشترین توجه را از سوی سرمایه گذاران فرشته دریافت می کنند. این شرکت‌ها بیشترین احتمال را دارند که نرخ رشد بالایی را تجربه کنند، اگرچه ممکن است سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک بالا نیز باشند. شرکت های اینترنتی و نرم افزاری بیشتر سبد سرمایه گذاران فرشته را به خود اختصاص می دهند. بعد از آن مراقبت‌های بهداشتی است و موبایل و مخابرات پس از آن سقوط می‌کنند. شرکت‌های بخش صنعتی نرخ سرمایه‌گذاری کمتری دارند و پس از آن محصولات الکترونیکی و مصرفی قرار دارند. خدمات در پایین است.

اگر شرکت شما در انتهای لیست اولویت‌ها قرار دارد، امید خود را به دریافت بودجه سرمایه‌گذار فرشته از دست ندهید. داشتن یک طرح عالی، یک طرح تجاری قابل اجرا، و راهی برای خروج سرمایه گذار با پول خود به شما کمک می کند فردی را جذب کنید که بتواند به کسب و کار شما رونق بخشد.

سرمایه گذاران فرشته چقدر کمک می کنند؟
هر سال، سرمایه گذاران فرشته بیش از 20 میلیارد دلار به استارت آپ های ایالات متحده اختصاص می دهند. 225000 نفر در دو سال گذشته سرمایه گذاری فرشته انجام داده اند.

به طور کلی، سرمایه گذاران فرشته در محدوده شش رقمی سرمایه گذاری می کنند. اگر می خواهید یک سرمایه گذار فرشته به شما 100000 دلار بدهد، ارزش شرکت شما باید حدود 400000 دلار باشد. زمانی که نوبت به انجام یک معامله مطلوب می رسد، به دست آوردن یک ارزش گذاری محکم برای شرکت شما کلیدی است.

درک بازی
بسیاری از کسب‌وکارها ممکن است باور نداشته باشند که واجد شرایط پذیرش سرمایه‌گذاران فرشته هستند، اما اگر از قبل یک برنامه رشد قوی و ارزش‌گذاری شرکت خوب داشته باشند، ممکن است بتوانند این بودجه اولیه را دریافت کنند. دن لوک از شرکت‌ها می‌خواهد که بدانند چگونه سرمایه‌گذاران فرشته ممکن است آنها را بیابند تا ارزش بیشتری برای دنیای تجارت ایجاد کنند.

https://foxchronicle.com/dan-lok-via-foxchronicle-com/



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

صدها دانش‌آموز دبیرستانی منطقه‌ای و معلمانشان، رهبران کسب‌وکار منطقه و دانش‌آموزان کالج در روز اکتبر ناپلئون هیل در مرکز گردهمایی قبلی UVa-Wise شرکت کردند، با این حال این رویدادی بود که بازدیدکنندگان بین‌المللی را به نمایندگی از بیست کشور به خود جلب کرد.

 

مهمانان بین المللی که برای جشن سالانه به کالج ویرجینیا در وایز آمدند عبارت بودند از جمیل آلبوکرکی، رئیس گروه مستربیند در برزیل، شای گلد، نماینده اسرائیل، دیوید ایبارا، نماینده مکزیک، کاستاریکا و بخش هایی از آمریکای جنوبی، ساتیش ورما. ، نماینده ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند، رئیس پلی امنیکه، نویسنده و رئیس هیئت مدیره شرکت Neros Pharmaceuticals Limited به نمایندگی از نیجریه، هوگو د لا توره نماینده کلمبیا، ماری تاکی نماینده ساحل عاج، مارسیال و فابیانا کونته، ناشران نماینده برزیل و روزتا قادی نماینده جامائیکا.

Albuquerque، Ibarra، Verma، Gold، De La Torre و Qadhi دارای مجوز از بنیاد برای تدریس دوره های توسعه یافته از مواد ناپلئون هیل در کشورهای مربوطه در مورد علم نگرش ذهنی مثبت موفقیت هستند.

این رویداد، که در 28 اکتبر برگزار شد، توسط بنیاد ناپلئون هیل سازماندهی و حمایت شد، بخشی از بزرگداشت سالانه تولد ناپلئون هیل، بومی شهرستان عاقل و نویسنده کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" و دیگر کتاب های انگیزشی است.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در 26 اکتبر 1883 در یک کابین یک اتاقه در رودخانه پاوند در فقر به دنیا آمد. از این آغاز فروتن، بومی ویز کانتی مشاور روسای جمهور شد. در اوایل قرن بیستم، هیل با موفق ترین رهبران تجاری کشور از جمله اندرو کارنگی و هنری فورد مصاحبه کرد. هیل از آن مصاحبه‌ها و مصاحبه‌های دیگری که طی 20 سال انجام شد، مجموعه هشت جلدی «قانون موفقیت» را که مجموعه‌ای از فلسفه موفقیت فردی است، گردآوری کرد. او بعداً تحقیقات خود را برای جمع‌آوری کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» که اغلب یکی از مهم‌ترین کتاب‌های انگیزشی نوشته شده نامیده می‌شود، جمع‌آوری کرد.

«فکر کن و ثروتمند شو» اولین بار در سال 1937 منتشر شد و میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروخته شد و همچنان در فهرست برترین کتاب های تجاری ظاهر می شود. در این کتاب کلاسیک در مورد دستاوردهای شخصی، هیل این مفهوم را معرفی کرد: "هر چیزی که ذهن بتواند تصور کند و باور کند که ذهن می تواند به آن دست یابد." هفده اصل از فلسفه موفقیت شخصی هیل شامل پرورش میل سوزان، ایمان و پایداری در دستیابی به اهداف است. نوشته‌های هیل هنوز برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار ضروری است.

https://www.thecoalfieldprogress.com/articles/11767/view



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

بیوگرافی استر هیکس
استر هیکس یک سخنران و نویسنده انگیزشی آمریکایی است که به خاطر سخنرانی قانون جذب آبراهام هیکس با سریال اصلی در سال 2006 مشهور است.

جری هیکس در اوایل زندگی خود به مدت دو سال در کوبا یک آکروبات سیرک بود و سپس در سال 1948 به مدت 20 سال به عنوان نوازنده، ام سی و کمدین تور برگزار کرد. استر از ازدواج قبلی خود یک دختر به نام تریسی دارد. جری هیکس در 18 نوامبر 2011 بر اثر سرطان درگذشت. او 85 سال داشت.

سن استر هیکس
او در 5 مارس 1948 در کوالویل، یوتا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او در سال 2019 71 ساله است.

شوهر استر هیکس
او در سال 1980 با جری هیکس ازدواج کرد اما او در سال 2011 از دنیا رفت و او را به همراه تنها دخترشان تریسی گیر آیرز بیوه تنها گذاشت.

اندازه گیری بدن استر هیکس
ارتفاع: در دسترس نیست
وزن: در دسترس نیست
سایز کفش: موجود نیست
شکل بدن: در دسترس نیست
رنگ مو: موجود نیست
ارزش خالص استر هیکس
سخنران مشهور انگیزشی با او ثروت زیادی به دست آورده است و دارایی خالص او 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

کتاب های استر هیکس
یک شروع جدید: کتابچه راهنمای بقای شاد، نوشته جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، چاپ پنجم، 1988.
یک شروع جدید II: کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیگیری شادی، نوشته جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، 1991.
سارا و ابدیت دوستان یک پر، اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، 1995.
بپرسید و داده می شود: آموزش آشکار ساختن خواسته های خود توسط استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2005.
قدرت شگفت انگیز قصد عمدی: زندگی در هنر اجازه دادن، اثر استر و جری هیکس. مشارکت کننده لوئیز ال. هی. منتشر شده توسط Hay House، 2005.
قانون جذب: مبانی آموزه های آبراهام استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2006.
سارا، کتاب 1: سارا راز قانون جذب را می آموزد، نوشته استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House، 2007.
سارا، کتاب 2: دوستان بدون پر خوب سلیمان، اثر استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2007.
سارا، کتاب 3: جغد سخنگو ارزش هزار کلمه را دارد، نوشته استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2008.
قدرت شگفت انگیز احساسات، اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2008.
پول و قانون جذب: آموزش جذب سلامتی، ثروت و شادی اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2008.
گرداب: جایی که قانون جذب همه روابط تعاونی را جمع می کند اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2009.
ورود به گرداب: سی دی مراقبه های هدایت شده و راهنمای کاربر توسط استر و جری هیکس. تاریخ انتشار 15 نوامبر 2010. انتشارات Hay House، 2009.

نقل قول های استر هیکس
کمتر به اطراف نگاه کن، بیشتر تصور کن.
زندگی همیشه در حرکت است، بنابراین شما نمی توانید "گیر" داشته باشید
بزرگترین هدیه ای که می توانید به دیگران بدهید شادی خودتان است
هیچ «درام مادر بچه» در این گرداب وجود ندارد، عزیزم!
شما شادی هستید، به دنبال راهی برای ابراز وجود.
اگر آن را می خواهید و انتظارش را دارید، خیلی زود مال شما خواهد شد.
از صحبت کردن در مورد چیزهایی که خیلی شما را آزار می دهند دست بردارید.
هدف شما فقط شادی نیست، بلکه این است که شما یک شادی هستید. شما ابراز عشق و شادی و آزادی و وضوح هستید. پر انرژی و مشتاق.
این چیزی است که شما هستید.
در ارتعاش قدردانی، همه چیز به سراغ شما می آید. شما مجبور نیستید کاری کنید که اتفاق بیفتد. از آنچه زندگی می‌کنید، چیزهایی را که قدردانی می‌کنید تقویت کنید تا او بر ارتعاشی که ارائه می‌دهید تسلط داشته باشد و سپس فقط چیزهایی که با آنها مطابقت دارند به سراغ شما بیایند. سپس بنشینید و بدانید، «هنوز چیزی ندیده‌اید!
اگر پتانسیل خود را برای داشتن احساس خوب می دانستید، از هیچکس نمی خواستید متفاوت باشد تا بتوانید احساس خوبی داشته باشید. شما خود را از تمام آن ناممکنی دست و پا گیر که نیاز به کنترل جهان، یا کنترل همسرتان یا کنترل فرزندتان دارید، رها می کنید. شما تنها کسی هستید که واقعیت خود را خلق می کنید. زیرا هیچ کس نمی تواند به جای شما فکر کند، هیچ کس دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد. این فقط شما هستید، هر ذره از آن شما هستید.
تنها زمانی که دانش کاری آگاهانه از این قوانین (جهانی) داشته باشید، می توانید خالق عمدی تجربه زندگی خود باشید.
اگر چیزی که می‌خواهید دیر به سراغتان می‌آید، می‌تواند تنها به یک دلیل باشد: شما زمان بیشتری را صرف غیاب آن می‌کنید تا حضور آن.
سوالات متداول درباره استر هیکس
استر کیست؟
او یک نویسنده حرفه ای و یک سخنران انگیزشی است.

استر اچ چند سال دارد؟
او در سال 2019 71 ساله است. استر در سال 1948 به دنیا آمد.

قد استر اچ چقدر است؟
در دسترس نیست.

آیا استر ویور اچ ازدواج کرده است؟
او با شوهر فقیدش جری هیکس ازدواج کرد که در سال 2011 درگذشت و او را بیوه کرد و یک دختر داشت.

ارزش استر اچ چقدر است؟
دارایی خالص او 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

استر اچ چقدر درآمد دارد؟
در دسترس نیست.

استر اچ کجا زندگی می کند؟
استر در کوالویل، یوتا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

آیا استر ویور اچ مرده است یا زنده است؟
او زنده است و در سلامت کامل است.

استر اچ الان کجاست؟
او یک سخنران و نویسنده الهام بخش است.

https://www.wiki.ng/en/wiki/esther-hicks-bio-age-husband-net-worth-books-and-quotes-457189



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

وین دایر (2015-1940) از طریق کتاب‌ها و تورهای سخنرانی‌اش، گورو خودیاری آمریکایی، الهام بخش توده‌های جهانی برای بهینه‌سازی پتانسیل‌هایشان شد. دایر در یک حرفه نویسندگی که چهار دهه به طول انجامید، 21 کتاب پرفروش نیویورک تایمز را منتشر کرد که رشد خود را از طریق بهبود حالات ذهنی و عاطفی فرد بررسی می کرد.

دایر چند سال بعد را در یتیم‌خانه‌ها و خانه‌های پرورش‌دهی زندگی کرد و در سال 1946 او و برادرش را در خانه‌ای در Mt. Clemens، میشیگان یافت و در آنجا وارد کلاس اول شد. دو سال بعد، هیزل با بیل دروری ازدواج کرد، به این امید که بتواند به ثبات مالی دست یابد تا بتواند پسرانش را به خانه بیاورد. در سال 1949، خانواده دوباره به هم پیوستند و هر سه پسر دایر با مادر و ناپدری خود در دیترویت زیر یک سقف زندگی می کردند. با این حال، خوشبختی این دیدار کوتاه مدت بود: همانطور که پسرها به زودی متوجه شدند، ناپدری آنها یک معتاد الکلی بدرفتار کلامی بود.

دنیای درونی را در کودکی کشف کرد
در کلاس چهارم، دایر اولین لحظه "آ-ها" خود را در رابطه با قدرت ذهن انسان تجربه کرد و این در زمان عجیبی رخ داد: در هنگام خواندن با صدای بلند باغ مخفی. این رمان که در سال 1910 توسط نویسنده بریتانیایی فرانسیس هاجسون برنت نوشته شده است، مفهوم شفا را از طریق کشف "باغ مخفی" که به معنای واقعی کلمه یکی از بیماری های فرد را درمان می کند، بررسی می کند. دایر در زندگی‌نامه خود، من می‌توانم اکنون به وضوح ببینم، نوشته است که هر روز مشتاق شنیدن این کتاب است، زیرا داستان او را از زندگی پرآشوب خانه‌اش خارج می‌کند. دایر با خواندن باغ مخفی به این نتیجه رسید که می تواند باغ مخفی خود را نشان دهد - "مکانی در درون من که هیچ محدودیتی ندارد، هیچ مانعی ندارد، و جایی که من می توانم برای خودم راهی برای زندگی ایجاد کنم که از همه و همه مصون باشد. تأثیراتی که ممکن است من را پایین بیاورد.» او این ایده را در قالب کتاب در دوران بزرگسالی اش بررسی می کرد و قدرت بالقوه ذهن به موضوعی مداوم در کارش تبدیل شد.

تا سال 1955، دایر در دبیرستان بود و در بازار استالز، یک فروشگاه مواد غذایی محلی کار می کرد. برادران او نیز کار می‌کردند و همگی در قبض‌های خانه کمک می‌کردند. هیزل درخواست طلاق داده بود، زیرا می دانست که او و پسرانش می توانند به تنهایی زنده بمانند. در این زمان دایر اشتیاق خود را به خواندن و نوشتن کشف کرده بود و از نوشتن گزارش کتاب برای همکلاسی هایش پول بیشتری به دست آورده بود. در دوران دبیرستان، زمانی که به دلیل امتناع از انجام تکالیف زیست شناسی که او را بیهوده می دانست به دفتر مدیر فرستاده شد، دومین «بیداری» روحانی داشت. در حالی که منتظر بود تا مدیر مدرسه را ببیند، دایر یک نسخه از کتاب والدن هنری دیوید ثورو را در دفتر پیدا کرد و شروع به خواندن آن کرد و بلافاصله شیفته سبک نوشتن و مطالب شد. این کتاب نوجوان را با ایده استعلایی آشنا کرد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان دنبی دیترویت در سال 1958، دایر به نیروی دریایی ایالات متحده پیوست و به باینبریج، مریلند فرستاده شد تا در مورد ارتباطات دریایی بیاموزد تا بتواند به عنوان رادیو و رمزنگار کار کند. دو سال بعد، او در ناو هواپیمابر USS Ranger مستقر شد که در آلامدا، کالیفرنیا واقع شده است. دایر بعداً در یک تور در گوام مشغول به کار شد و در سپتامبر 1962 از نیروی دریایی اخراج شد و به درجه افسر خرد رسید.

روانشناسی کاوش شده
پس از ترک ارتش ایالات متحده، دایر وارد دانشگاه ایالتی وین در زادگاهش دیترویت شد. او در سال 1965 مدرک لیسانس خود را در تاریخ و فلسفه و سپس مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی را در سال 1966 دریافت کرد. در سال 1968 با جودیت ماتسورا ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام تریسی شد. او برای تنوع بخشیدن به مطالعاتش در مقطع دکترا در مشاوره تحصیلی، کلاس های تکمیلی را در دانشگاه میشیگان در نزدیکی آن آربور گذراند. یکی از آن کلاس ها - روانشناسی ادراک - تأثیر ماندگاری داشت. در این دوره، هیپنوتیزم به عنوان وسیله ای برای درمان مشکلات ادراکی مورد بررسی قرار گرفت.

در طی این کلاس، دایر در مورد قدرتی که ذهن ممکن است بر بدن داشته باشد، یاد گرفت. او همچنین آموخت که ادراکات یک فرد توسط باورهای او کنترل می شود. مربی این اصل را در آزمایشی نشان داد که در آن او زنی را با یک مداد پاک کن لمس کرد و او از درد جیغ کشید زیرا متقاعد شده بود که یک سنجاق داغ است. پیش از این، مربی یک سنجاق داغ به زن نشان داده بود و به او اجازه داده بود که گرمای آن را نزدیک گونه‌اش احساس کند. زن حتی در محلی که پاک کن او را لمس کرده بود تاول زد. دایر شیفته کلاس را ترک کرد.

در سال 1974، دایر از قبر پدرش بازدید کرد و لحظه مهم دیگری را تجربه کرد که بر کار او تأثیر گذاشت. او در تمام دوران کودکی خود در مورد پدرش فکر می کرد و از اینکه مرد خانواده را رها کرد عصبانی بود. پدر دایر در واقع در سال 1964 مرده بود، اما پسرش تا سال ها بعد متوجه این موضوع نشد. در 30 آگوست 1974، دایر در بیلوکسی، می سی سی پی بود و تصمیم گرفت قبر پدرش را زیارت کند. در کتاب «حالا می توانم به وضوح ببینم» او آن روز را یکی از مهم ترین روزهای زندگی خود توصیف کرد.

دایر چندین ساعت را در کنار قبر گذراند و با مرد صحبت کرد و با این کار متوجه شد که خشم و کینه او از بین رفته است. او همچنین به دنبال یکی از دوستان پدرش رفت و در مورد ماهیت کوچ نشینی دایر ارشد و مبارزه او با الکل اطلاعات بیشتری کسب کرد. همانطور که او در "من می توانم اکنون به وضوح ببینم" نوشت، بخشیدن پدرش زندگی او را تغییر داد. او خاطرنشان کرد: «وقتی توانستم عشق را به جایی که قبلاً نفرت غالب بود ببخشم و بفرستم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. "کلمات مناسب وجود داشت، افراد مناسب شروع به نشان دادن کردند، شرایط به طرزی جادویی ظاهر شد، همه کمبودها از بین رفت، سلامتی من برگشت، انرژی من دوباره شعله ور شد و زندگی من پر از فراوانی شد." دایر در کارهای بعدی خود به طور گسترده روی بخشش تمرکز کرد.

پرفروش ترین قلم
دایر پس از بخشیدن پدرش، الهام گرفت تا کتابی روان‌شناسی بنویسد که هدفش نه دانشگاهیان، بلکه افرادی است که برای بهبود زندگی خود تلاش می‌کنند. او به Ft. لادردیل، فلوریدا، و به مدت 14 روز در یک هتل ماند و با نسخه خطی مناطق اشتباه شما: توصیه گام به گام برای فرار از دام تفکر منفی و در دست گرفتن کنترل زندگی خود ظاهر شد. این کتاب که در سال 1976 منتشر شد، خوانندگان را تشویق کرد تا با رهایی از تفکر منفی و یادگیری مدیریت بهتر احساسات خود، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند. دایر از اصطلاح "مناطق اشتباه" برای نشان دادن رفتارهای خود ویرانگر مانند پشیمانی، اضطراب، احساس گناه، نگرانی و وابستگی بیش از حد استفاده کرد. این کتاب در نهایت به 47 زبان ترجمه شد و نزدیک به 100 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته شد و به یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران تبدیل شد.

با این حال، کتاب دایر به کندی عرضه شد. نسخه اولیه Your Erroneous Zones شامل 6000 نسخه بود و Dyer 2000 نسخه از آن را خریداری کرد تا مجبور به چاپ دوم شود. بعد از چاپ دوم بیشتر خرید. به این ترتیب، او کتاب را در گردش نگه داشت - اما مجبور شد کتاب‌ها را تخلیه کند و علاقه بیشتری برای چاپ آن ایجاد کند. در این هنگام دایر از دانشگاه استعفا داد و برای تبلیغ کتاب راهی جاده شد. برای بازاریابی آن، او کتاب خود را در ایستگاه های رادیویی محلی رها کرد، سپس برای ترتیب دادن مصاحبه ها پیگیری کرد. پس از اینکه دایر روی آنتن رفت، نسخه‌هایی از مناطق اشتباه شما را به کتابفروشی‌های محلی برد تا شنوندگان رادیو بتوانند نسخه‌هایی از آن را خریداری کنند. او همچنین در مشاغل، کالج ها و کلیساها از جمله Unity و Science of Mind سخنرانی کرد. او سمینارهای عمومی و کتابخوانی را راه اندازی کرد.

تلاش های دایر نتیجه داد و مناطق اشتباه شما مورد توجه قرار گرفت. در سپتامبر 1976، زمانی که از او برای حضور در نمایش امشب با بازی جانی کارسون دعوت شد، پس از خواندن کتاب او توسط هماهنگ کننده استعدادهای برنامه، او یک استراحت بزرگ دیگر دریافت کرد. دایر به زودی خود را در برنامه‌های گفتگوی تلویزیونی محبوب مانند The Merv Griffin Show و Dinah دریافت کرد! در 8 می 1977، نام او در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و به مدت 27 ماه در رتبه اول ماند. چهار روز بعد، در 12 می، دایر کارنگی هال را فروخت.

در سال 1978، دایر «Pulling Your Own Strings» را عرضه کرد که راهبردهایی را برای داشتن یک زندگی فارغ از تأثیرات دیگران ارائه می کرد. The Sky's the Limit (1980) خودشناسی را پوشش می دهد، در حالی که واقعاً برای فرزندان خود چه می خواهید؟ (1985) با هدف کمک به والدین به فرزندانشان آموزش داده شد که شادی خود را کنترل می کنند. هنگامی که آن را باور کنید، آن را خواهید دید (1989) بر روی دگرگونی شخصی متمرکز شد و معنویت را به ترکیب معرفی کرد، همانطور که سرنوشت خود را آشکار کنید: نه اصل معنوی برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهید (1998) و 10 راز برای موفقیت و آرامش درونی. 2002).

دایر در مجموع بیش از 30 کتاب نوشت. در حالی که او کار خود را با نوشتن در مورد روانشناسی آغاز کرد، بعداً به معنویت روی آورد که از نظر او متمایز از مذهب بود. همانطور که او به خبرنگار تورنتو استار دبرا بلک گفت: "من فکر می کنم که مذهب چیزی است که ما را از هم جدا می کند، معنویت ما را متحد می کند. بیشتر تضادها در این سیاره بر اساس تحمیل دین به مردم است تا معنویت. مسیح وار بودن، بودا گونه بودن یا محمد وار بودن بسیار مهم تر از مسیحی، بودایی یا مسلمان بودن است. همانطور که دایر کشف کرد، بسیاری از مردم کتاب هایی در مورد خدا همراه با گفتگو در مورد آگاهی بالاتر می خواستند، اما نمی خواستند اطلاعات را در قالب مذهبی دریافت کنند. دایر یک جایگزین به آنها تحویل داد.

در تلویزیون به ابزار خودیاری تبدیل شد
در طول سال‌ها، دایر را می‌توان به همان اندازه که کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌ها قرار می‌گرفت، در تلویزیون دید. او که میهمان مورد علاقه بسیاری از مجریان برنامه های گفتگو بود، بیش از 35 بار در برنامه The Tonight Show ظاهر شد و به طور منظم در برنامه های The Oprah Winfrey Show و The Ellen DeGeneres Show حضور داشت. دایر و دی جنرس دوستان خوبی شدند و زمانی که در سال 2008 با پورتیا دی روسی ازدواج کرد، در مراسم عروسی او برگزار شد. دایر پیام خود را با محصولات صوتی و تصویری که برای خرید در وب سایت او در دسترس بود، تبلیغ کرد. او همچنین دوره های آنلاین برگزار کرد و وبلاگ نوشت.

دایر سه بار ازدواج کرد. او پس از جدایی از همسر اولش با سوزان کسلمن ازدواج کرد، اما در اواسط دهه 1970 از هم جدا شدند. در سال 1979، دایر با مارسلن روآن آشنا شد که با او صاحب پنج فرزند شد: اسکای (متولد حدوداً 1981)، سامر، سرنا، ساندز و ساجه (متولد 1989). مارسلن دایر از ازدواج قبلی دو فرزند داشت که آنها نیز به خانواده پیوستند.

اگرچه مارسلن و دایر در حدود سال 2003 از هم جدا شدند، اما هرگز طلاق نگرفتند. وقتی این رابطه دو دهه ای به پایان رسید، دایر در رکود فرو رفت و کتاب «قدرت نیت» را نوشت که در سال 2005 منتشر شد. چهار سال بعد او Excuses Begone! را منتشر کرد و به دنبال آن زندگی نامه خود را در سال 2014 من می توانم اکنون به وضوح ببینم منتشر کرد. دایر علیرغم موفقیتش، منتقدانی نیز داشت، که برخی از آنها شکایت داشتند که نسخه های ساده او برای داشتن یک زندگی رضایت بخش تر به افرادی که مشکلات پیچیده دارند کمک نمی کند. اتهاماتی مبنی بر سرقت ایده های او نیز مطرح شد، اما هیچ پرونده ای مورد محاکمه قرار نگرفت و او در طول زندگی خود یک نویسنده محبوب و پرفروش باقی ماند.

دایر در سال 2009 به سرطان خون لنفوسیتی مبتلا شد. او آخرین سال‌های زندگی خود را در جزیره مائوئی گذراند و در 29 آگوست 2015 درگذشت. به گفته استیو چاوکینز، که در لس آنجلس تایمز نوشت، خانواده دایر با یک پست فیس‌بوک مرگ او را اعلام کردند. بخوانید: «وین بدن خود را ترک کرده و در طول شب از دنیا رفته است. او همیشه می گفت که نمی تواند صبر کند تا این ماجراجویی بعدی آغاز شود و هیچ ترسی از مردن ندارد. قلب ما شکسته است.»

کتاب ها
دایر، وین دبلیو.، اکنون می توانم به وضوح ببینم، خانه هی، 2014.

دایر، وین دبلیو.، مناطق اشتباه شما، فانک و واگنالز، 1976.

نشریات ادواری
لس آنجلس تایمز، 1 سپتامبر 2015، استیو چاوکینز، "وین دایر، 1940-2015: گورو خودیاری با یک پیام ساده."

نیویورک تایمز، 31 اوت 2015، بروس وبر، "وین دبلیو دایر، نویسنده پرکار کتاب های خودیاری."

فیلادلفیا اینکوایرر، 28 اوت 1983، مارالین لوئیس پلواک، "وین دایر: بیایید آن را برای من بشنویم!"، ص. 11.

تورنتو استار، 29 سپتامبر 2002، دبرا بلک، «زندگی معنوی عمیق‌تر»، ص. F7.

https://reference.jrank.org/biography-2/Dyer_Wayne_W.html



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

باب پراکتور مدیر عامل جهانی موسسه Proctor Gallagher است. او به دلیل داستان الهام بخش و توانایی اش در ایجاد انگیزه در افراد در سراسر جهان برای یافتن موفقیت در زندگی خود به طور گسترده شناخته شده است. در اوایل 20 سالگی، او دبیرستانی را رها کرده بود و شانس کمی داشت و با مقدار باورنکردنی بدهی مواجه بود. پس از خواندن و مطالعه کتاب ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید، باب الهام گرفت تا زندگی خود را متحول کند و شرکت نظافتی خود را ایجاد کند و به یک تاجر و میلیونر موفق تبدیل شود.

آقای پراکتور همچنین زیر نظر Earl Nightingale در Nightingale-Conant کار می کرد و مواد توسعه شخصی خود از جمله کتاب و صدا را ایجاد کرد. او یک سخنران انگیزشی است که سمینارهای الهام بخش ارائه می دهد و به تجار در سراسر ایالات متحده و کانادا آموزش می دهد که چگونه موفق شوند.

https://www.jaworldwide.org/chancellor-bio/bob-proctor



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

کتاب مقدس می گوید عبور شتر از سوراخ سوزن آسان تر از ورود یک مرد ثروتمند به ملکوت بهشت ​​است، اما یک کشیش مشهور به نظر نمی رسد که نگران این هشدار باشد.

جوئل اوستین، یکی از ثروتمندترین و محبوب ترین وعاظ در ایالات متحده، پس از انتشار شواهدی مبنی بر سبک زندگی مجلل او در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

آقای اوستین، که رهبری کلیسای لیک‌وود در هیوستون - یکی از جماعت‌های عظیمی را که «مگاکلیساها» نامیده می‌شوند - رهبری می‌کند، پس از اینکه فاش شد کشیش صاحب یک ماشین اسپورت فراری است که بیش از 300000 دلار قیمت دارد، مورد انتقاد قرار گرفت.

کاربران در توییتر کشیش را مورد انتقاد قرار دادند و استدلال کردند که مالکیت وی بر یک فراری دلیل خوبی برای مالیات بر کلیساها توسط دولت است.

یکی از کاربران گفت: "فراری در حال ترند است. این بدان معناست که یا کسی در مسابقه ای برنده شد یا جوئل اوستین مقداری از پولی را که عیسی به او گفته بود به فقرا بدهد، گرفت و به خرید دیگری رفت."

آقای اوستین - که دارایی خالص او بیش از 50 میلیون دلار تخمین زده می شود - سرفصل چیزی است که به "انجیل سعادت" معروف شده است، که آموزش می دهد که ثروت مادی نشان دهنده برکت خداوند بر زندگی یک فرد است. الهیات رفاه به ویژه برای کشیشان سودآور است، زیرا این ایده را مطرح می‌کند که کسانی که به خدا پول می‌دهند، خودشان از نعمت پول برخوردار خواهند شد. در کلیساهایی که این فلسفه را آموزش می دهند، البته پول دادن به خدا به معنای پول دادن به رهبران کلیسا است.


این الهیات در برابر آموزه های سنتی مسیحی است، که انفاق را به فقرا ترویج می کند، مباشری خوب منابع خود بودن و تقسیم ثروت خود با سایر مسیحیان است. بسیاری از گروه های معترض از آقای اوستین و الهیات رفاه انتقاد کرده اند.

https://news.yahoo.com/celebrity-preacher-faces-backlash-photos-214655283.html



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

کوین ترودو یک فروشنده مشهور، علاقه‌مند به استخر و نویسنده است. این سلبریتی آمریکایی به خاطر کتاب‌های متفاوتش که همگی موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند، شهرت دارد. کوین ترودو از سال 2013 در حال حاضر در زندان است و در حال گذراندن یک محکومیت ده ساله است. یک شرکت ناشناس هنوز کتاب های شخصیت های سابق رادیو و تلویزیون را تبلیغ می کند. این مقاله زندگی شخصی، حرفه، جوایز و دستاوردهای کوین ترودو را توضیح خواهد داد. مهمتر از همه، ارزش خالص کوین ترودو 2019 را پوشش خواهد داد.

شاید شما به خوبی درباره کوین ترودو بدانید، اما آیا می دانید او چند ساله و قد دارد و دارایی خالص او در سال 2021 چقدر است؟ اگر نمی دانید، ما این مقاله را در مورد جزئیات بیوگرافی کوتاه کوین ترودو - ویکی، شغل، زندگی حرفه ای، زندگی شخصی، ارزش خالص امروزی، سن، قد، وزن و حقایق دیگر آماده کرده ایم. خوب، اگر آماده هستید، بیایید شروع کنیم.

اوایل زندگی


کوین ترودو با نام کوین مارک ترودو در سال 1963 در 6 فوریه متولد شد. این سلبریتی 55 ساله در لین، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا متولد شد. او از نظر قانونی پسر رابرت ترودو و مری ترودو است که او را زمانی که هنوز خیلی جوان بود به فرزندی پذیرفتند. او در دبیرستان سنت مری، که در لین، ماساچوست است، تحصیل کرد. در سال 1981 او به عنوان محتمل ترین فرد برای موفقیت در آن زمان انتخاب شد. کوین با چند زن ازدواج کرده است.

او ابتدا با اولکساندرا پولوژنتسوا که یک مهاجر به اوکراین است ازدواج کرد. همسر دوم او کریستین دورو بود که در سال 2007 با او ازدواج کرد. آنها پس از چهار ماه زندگی مشترک در سال 2008 ازدواج خود را لغو کردند. کریستین دورو در نروژ دانشجو بود و آن دو در لندن با هم آشنا شده بودند. در روزهایی که کوین ترودو با کریستین فسخ کرد، با ناتالیا بابنکو ازدواج کرد. ناتالیا اهل اوکراین است. پس از زندانی شدن کوین ترودو، ناتالیا کنترل کامل شرکت های او را به دست گرفت. او همچنین به کیف نقل مکان کرد و شرکت را در آنجا اداره کرد.

سن، قد و وزن


کوین ترودو که در 6 فوریه 1963 متولد شد، در تاریخ امروز 23 ژانویه 2021، 56 سال سن دارد. قد او 1.85 متر و وزن او 78 کیلوگرم است.

حرفه


پس از اتمام دبیرستان، کوین ترودو به عنوان فروشنده ماشین های دست دوم شروع به کار کرد. پس از مدتی، او به یک مدار سمینار پیوست و شروع به فروش تکنیک های بهبود حافظه شما کرد. در سال 1990، او با قانون به مشکل خورد و به استفاده از 80000 دلار در چک های جعلی و جعلی بودن برای پزشک بودن اعتراف کرد. او فقط حداکثر 30 روز برای جرم خدمت کرده است. او در سال 1991 به کلاهبرداری متهم شد و به مدت دو سال زندانی شد.

پس از زندان، او به یک شرکت آمریکایی پیوست که بر بازاریابی چند سطحی تمرکز داشت. به نظر می رسد که همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که این شرکت با اتهام اجرای یک طرح هرمی توسط دادستان کل ایلینوی روبرو شد. شرکت این مبلغ را با 185000 دلار با ایالت ایلینوی تسویه کرد. کوین بعداً یک سریال تلویزیونی را تهیه کرد و در کل آمریکای شمالی پخش شد. در این سریال محصولات زیادی را تبلیغ کردند. او سپس با اتهاماتی از طرف FTC روبرو شد که او را به ارائه مطالب نادرست و ادعاهای نادرست متهم کرد. این باعث شد که او در سال 1998 جریمه شود. این پرونده تا سال 2004 که او یک جریمه 2 میلیون دلاری پرداخت کرد، حل نشد.

او از تبلیغ هر محصول دیگری منع شد. از سال 2004، علاقه او به تألیف کتاب آشکار شد. اولین کتاب او که در مورد پزشکی بود مورد انتقاد عمومی قرار گرفت اما بعداً به کتابی پرفروش تبدیل شد. سپس کتابهای دیگری نوشت. کار او به عنوان نویسنده موفقیت آمیز بود. در سال 2009، او بنیانگذار یک گفتگوی رادیویی پرطرفدار شد که از ایستگاه های رادیویی مختلف پخش شد. منبع سقوط کوین ترودو تمام اتهامات کلاهبرداری بوده است که او با آن روبرو شده است.

جوایز و دستاوردها

کوین ترودو در صنعت متفاوتی که در آن سرمایه گذاری کرده است، دستاوردهای زیادی کسب کرده است. کتاب های او توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان قدردانی شده است. کوین ترودو کارهای زیادی در زندگی عمومی خود انجام داده است.

دارایی خالص و حقوق کوین ترودو


از ژانویه 2021، ارزش خالص کوین ترودو 30 میلیون دلار است. دارایی خالص او به دلیل دعواهای حقوقی متعددی که با آن روبرو شده، منفی شده است. کوین در حال حاضر در زندان است، اما یک شرکت خصوصی همچنان در حال تبلیغ کتاب های او است. با این کار مقدر شده است که ثروت او به حالت اولیه بازگردد.

انتخاب های خوب همیشه به نتایج عالی منجر می شوند، در حالی که انتخاب های اشتباه همیشه به مشکلات واقعی می رسند. کوین ترودو تا زمانی که با اتهامات کلاهبرداری مواجه شد، توانسته بود در حرفه خود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این اتهامات منشأ سقوط او بوده است.

https://www.wiki.ng/en/wiki/kevin-trudeaus-net-worth-age-height-weight-wife-kids-bio-wiki-522696



:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()