نوشته شده توسط : مجله موفقیت

خلاصه داستان دکتر جو ویتالی نویسنده آمریکایی و یکی از نویسندگان پرفروش در این جهان است. جو ویتالی همچنین به عنوان یک نویسنده خودیاری شناخته می شود. محبوب‌ترین کتاب‌های این نویسنده عبارتند از: «هر دقیقه یک مشتری متولد می‌شود» و «خریدن ترنس: روان‌شناسی جدید فروش و بازاریابی»! محبوب ترین نوشته این نویسنده در زمینه بازاریابی، ارتباطات و تبلیغات بوده است. جو، متولد 29 دسامبر 1953، نویسنده ای سرشناس است و در فیلم های زیادی نیز حضور داشته است. جو ویتالی یک ستاره محبوب در فیلم راز بوده است. جو ویتالی یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین کپی رایترهای 25 سال گذشته است. جو ویتالیلین کتاب جو ویتالی در سال 1984 منتشر شد. ویتال همچنین برنامه های صوتی را آغاز کرد. یکی از برنامه های صوتی معروف بلبل دوره بیداری و راز گم شده است. این نویسنده انگیزشی در فیلم های مختلف هم شانس جو ویتالیرد. جو در بسیاری از برنامه های تلویزیونی مانند Donny Deutsch's، The Big Idea، Larry King Live، ABC، Fox News و غیره ظاهر شد. نیویورک تایمز و نیوزویک نیز جو ویتالی را در روزنامه ها و نشریات خود معرفی کرده اند. ویتال کشش کاریزماتیکی در خود دارد که تعدادی از طرفدارانش را جذب می کند. جو ویتالی همیشه از قانون جذب استفاده کرده و افراد زیادی مسیر زندگی جو ویتالی را دنبال کرده و در زندگی خود به موفقیت دست یافته اند. جو ویتالی همچنین دانش درونی و اکتشافات مختلف خود را با افراد دیگر به اشتراک گذاشته است. آثار جو ویتالی شامل بسیاری از موضوعات پیچیده است، اما جو ویتالی همیشه آن مسائل پیچیده را به روشی بسیار ساده ارائه می دهد که برای اکثر خوانندگان و طرفدارانش جذاب است.

نکات برجسته شغلی برخی از فیلم های معروف جو ویتالی عبارتند از: جستجوی یک زندگی متعادل، قطب نما و کشف هدیه. جو همچنین به عنوان یک موسیقیدان شناخته می شود و حدود 4 آلبوم به نام خود دارد. جو ویتالی همچنین یکی از مهمانان برنامه های تلویزیونی مختلف در سراسر جهان است. جو ویتالی یکی از شخصیت های مشهور جهان است و پیروانی به رخ می کشد که تقریبا غیرقابل شمارش هستند. جو ویتالی به دلیل محبوبیت بین المللی، میلیون ها طرفدار دارد. جو یک خواننده و ترانه سرا است. بسیاری از آهنگ های جو ویتالی نامزد جایزه پوسی شده اند. جایزه پوزی به عنوان گرمی موسیقی مثبت نیز شناخته می شود. جو ویتالی همچنین به دلیل ایجاد تعدادی برنامه که به تعدادی از افراد در رسیدن به رویاهای خود کمک کرده است مشهور است.

جو ویتالی به معجزاتی که در زندگی اتفاق می افتد اعتقاد دارد. جو ویتالی راه زندگی زیبا و بدون دغدغه را به مردم می آموزد. جو ویتالی همچنین یکی از بازاریابان مشهور و خوشنام در جهان است. جو ویتالی در تمام زمینه های زندگی خود به موفقیت های بزرگی دست یافته است. جو ویتالی همچنین سخنران بسیار خوبی است و همیشه کار خود را با افراد نیازمند به اشتراک می گذارد.

https://successstory.com/people/joseph-vitale



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 27 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

T.D. اسقف تی دی جیکس معتقد است که ایمان قدرت دارد، اما زمان آن فرا رسیده است که برای پایان دادن به همه گیری کووید-19 اقدام کنیم.

کلیسای خانه پورتر در دالاس و T.D. جیکز که ریاست بنیاد جیکز را بر عهده دارد، گفت: "درد همیشه دوام نمی آورد، اما آسیب برای مدتی طول می کشد. ما اکنون بیش از هر زمان دیگری به کلیسا نیاز داریم." "بودا به [استرس و ضربه ناشی از کووید-۱۹] کمک می کند."

گروه های مذهبی مختلف و رهبران جامعه در 20 مه برای یک پنل مجازی با عنوان "بستن مسابقه" گرد هم آمدند. پیام مرکزی در مورد آنچه کلیساها باید درباره واکسن کووید-19 و دسترسی آن بدانند بحث شد

این گفتگو بر روی اطلاعات و الهام، و همچنین اهمیت آموزش واکسن و آنچه که طرفداران می توانند برای سالم تر کردن جوامع رنگی انجام دهند، متمرکز بود.


"من فکر می کنم همه چیز [در خانه سفالگر] خیلی تغییر کرده است. ما خطبه ها را از یک اتاق خالی به یک اتاق نیمه پر منتقل کردیم. او برنامه هایی را برای باز کردن تدریجی کلیسای خود به روی جماعت ترسیم کرد.

تی دی جیکس با سخنرانان مهمان برجسته ای مانند کیرا شیرد-کلی، خواننده انجیل برنده جایزه، تیتر یک پانل شد. بنیانگذار ائتلاف سیاهان علیه COVID-19، دکتر. رید تاکسون؛ رئیس گروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، دکتر. مارسلا نونز اسمیت.

کیرا شیرد-کلی گفت: "من کسی بودم که روی حصار ایستاده بودم." من مادربزرگم را بر اثر کرونا از دست دادم.

او پس از صحبت با پدربزرگ، پسرعموها، پزشکان و پرستارانش تصمیم گرفت واکسن بزند.

Sheard-Kelly گفت: "تصمیمات تحصیل کرده بگیرید... انتخاب های خود را خسته کنید و از پرسیدن سوال نترسید."
در این مرحله، بزرگسالان هفته‌ها و شاید ماه‌ها به واکسن کووید-19 دسترسی داشتند. به گفته کارشناسان پزشکی، تعداد سیاه پوستان واکسینه شده به طور قابل توجهی بیشتر از سفیدپوستان است.

Charysse Nunez از شورای AD گفت: "ما باید با همدلی و شفقت رهبری کنیم."

در همین حال، تاکسون، رئیس سابق دانشکده پزشکی چارلز آر درو در منطقه ویلوبروک در جنوب لس آنجلس، در نظر پزشکی حرفه ای خود گفت که واکسینه شدن بهترین راه برای جامعه سیاه پوست برای محافظت از خود است. تنها راه. .

تاکسون که بر روی ایمن سازی سیاه پوستان تمرکز دارد، گفت: از 19 می، 48 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار واکسن زده اند و 38 درصد به طور کامل واکسینه شده اند.

کاخ سفید هدف تعیین کرده است که 70 درصد از کل آمریکایی ها تا 4 جولای واکسینه شوند. در نهایت، اعضای جامعه سیاهپوست واکسینه نشده باید در صورت داشتن هرگونه سوال یا رزرو، خود را آموزش دهند.
Nunez-Smith، رئیس کارگروه ویژه برابری سلامت COVID-19 ایالات متحده، گفت: «این واکسن دیروز از ناکجاآباد بیرون نیامد. وقتی می‌دانید که همه واکسینه شده‌اند، جمع شدن در کلیسا راحت‌تر می‌شود.»

واکسیناسیون یک انتخاب شخصی است. جیک گفت که می‌داند چرا برخی افراد مضطرب هستند، اما او با پیشنهاد این که مردم باید برای تخصص پزشکی خود به پزشکان خود تکیه کنند، در پاسخ به این موضوع واکنش نشان داد.

تی دی جیکس گفت: «به یک مکان قابل اعتماد مانند blackdoctor.org بروید، با پزشک محلی خود صحبت کنید. وی افزود که شخصاً به واکسن کووید اعتقاد دارد. او و دیگر رهبران مذهبی گفتند که برای مردم مهم است که با اولویت دادن به نیازهای عزیزانشان بر بی میلی خودشان، فداکار باشند.

تی دی جیکس می‌گوید: «شما نه تنها با در نظر گرفتن سلامتی خود، بلکه سلامت دیگران نیز تصمیم‌گیری می‌کنید.» "این را وارد سیاست نکنید."

تی دی جیکس پیام خود را با صحبت در مورد اهمیت کلیسا در بهبود پایدار کشور خلاصه کرد. دیگران گفته‌اند که با توجه به همه ترس‌ها و زیان‌هایی که در مناطق سیاه و سفید در طول همه‌گیری رخ داده است، یافتن راهنمایی معنوی پایدار کلید خواهد بود. منابع در BlackFaithVaccineToolkit.org موجود است.

https://www.washingtoninformer.com/bishop-t-d-jakes-headlines-panel-on-ending-covid-pandemic/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

استیو هاروی یکی از موفق‌ترین استندآپ کمدین‌های تمام دوران است، اما با وجود تمام دستاوردهای حرفه‌ای‌اش، مسلماً زندگی شخصی او کمی پر از دست‌انداز بوده است. خبر خوب؟ پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب های ازدواج و طلاق، مجری 64 ساله رادیو، مجری برنامه بازی، مجری برنامه گفتگو و مجری مسابقه زیبایی بالاخره خانم حق خود را پیدا کرد. این چیزی است که ما در مورد همسر استیو هاروی و ازدواج های قبلی او می دانیم.

آیا استیو هاروی ازدواج کرده است؟
بله، و همانطور که اتحادیه فعلی او برای بار سوم ثابت می کند جذابیت دارد! هاروی (که نام اصلی او در واقع برودریک استفان هاروی است) و مارجوری بریجز از سال 2007 زن و شوهر بوده اند. این سومین ازدواج هر یک از آنهاست و برای هاروی، موفق ترین ازدواج او با 14 سال بیشتر است.

استیو هاروی چگونه با همسر فعلی اش آشنا شد؟
در سال 2018، بریجز و هاروی در خلال یک وقفه تبلیغاتی در برنامه تاک شوی همسرش به مخاطبان استودیو فاش کردند که عشق آنها در یکی از برنامه های کمدی او در ممفیس آغاز شده است. من دیر رسیدم و فکر کردم که او می خواهد تجارت را به من بدهد زیرا او واقعاً ساکت شده بود. او فقط به من خیره شده بود... فکر می کردم که بخشی از نمایش خواهم بود. او در نهایت متوجه شد که باید چیزی بگوید، او گفت: "اوه، متاسفم." من نمی دانم این کیست، اما من با او ازدواج خواهم کرد.»

هاروی همچنین به طرز شگفت انگیزی اعتراف کرد که اولین باری که به بریج چشم دوخت، «نفس کشیدن را ترک کرد». وای

استیو هاروی چگونه از مارجوری بریجز خواستگاری کرد؟
در سال 2014، هاروی همچنین در برنامه خود نشان داد که چگونه این سوال را مطرح کرده است. این ستاره عروس آینده خود را برای گذراندن تعطیلات به کابو، مکزیک برد، سپس در اولین شب فرار با پنهان کردن یک حلقه الماس در دسر، او را غافلگیر کرد.

مارجوری هاروی چه می کند؟
او چه کاری انجام نمی دهد؟ این مرد 56 ساله بنیانگذار برند مد و سبک زندگی The Lady Loves Couture و همچنین یکی از بنیانگذاران (همراه با استیو) بنیاد استیو و مارجوری هاروی است که "خدمات اطلاع رسانی به جوانان را ارائه می دهد که به پرورش نسل بعدی رهبران مسئول با ارائه غنی‌سازی آموزشی، مربیگری، مهارت‌های تغییر زندگی، و ابتکارات خدمات جهانی.
مارجوری را به دلیل علاقه اش به سفر، "ملکه کاتیون های کشتار" نیز می نامند. او و استیو از پل بندرگاه سیدنی استرالیا بالا رفته‌اند، با طوطی‌ها در جمهوری دومینیکن دوست شده‌اند، در دریای مدیترانه با قایق تفریحی گشته‌اند، تعطیلات زیادی را در ایتالیا گذرانده‌اند - یکی از مقاصد مورد علاقه‌شان در تمام دوران‌ها - و در سال 2019، یک زیارت عاطفی «خانه» را آغاز کرده‌اند. ” به غنا.

همسر دوم استیو هاروی چه کسی بود؟
طبق گزارشات، استیو قبل از نهایی شدن طلاق از همسر اولش، مارسیا، شروع به دیدن همسر دوم مری شاکلفورد کرد. این دو در سال 1996 با هم ازدواج کردند و در سال 2005 به همه چیز پایان دادند و سال ها بعد از آن جدایی آنها به هم ریخت. به عنوان مثال، در سال 2011، شکلفورد توسط یک قاضی به دلیل اظهارات نادرست در مورد اینکه استیو تهی دستش کرده بود، مورد تذکر قرار گرفت. او همچنین چندین اظهارات علنی علیه سابق خود بیان کرد - از جمله ادعا کرد که او با همسر سوم مارجوری به او خیانت کرده است.
فرزندان استیو هاروی چه کسانی هستند؟
استیو پدری مفتخر است که هفت فرزند دارد، از جمله سه فرزندی که مارجوری با هم داشت، که در نهایت استیو همه آنها را به فرزندی پذیرفت.

او دارای دو دختر دوقلوی برندی هاروی و کارلی هاروی و همچنین پسر برودریک هاروی جونیور با همسر اول مارسیا است. او یک پسر دوم به نام وینتون هاروی با همسر دومش، شکلفورد داشت.
مشهورترین فرزند هاروی احتمالاً دخترخوانده لوری هاروی است که مادرش مارجوری است. این مدل 24 ساله با یک نفر از هالیوود از جمله شان «دیدی کامبز»، خواننده رپ فیوچر و برادر آکون، ابوتیام، قرار ملاقات داشته است.

اما در چند ماه گذشته، Lori's فقط چشم به مایکل بی جردن، بازیگر تنومند داشت. به نظر می رسد این دو سر به پا و عاشق هستند. همین هفته، در واقع، جردن 34 ساله به ET Canada گفت که از این فرصت برای رقابت در مسابقه خانواده مشهور استیو استفاده خواهد کرد.

آیا استیو هاروی نوه دارد؟
بله، یک دسته! ناتنی جیسون دارای سه فرزند است، در حالی که دختر ناتنی مورگان، و دختر بیولوژیکی استیو، کارلی، یک فرزند دارد.

https://parade.com/1201417/rose-maura-lorre/steve-harvey-wife-marjorie-harvey-marriages/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

این رویداد شامل مقاصد آشپزی برتر لس آنجلس، اجراهای موسیقی شناخته شده بین المللی و برندهای برتر شاهدانه از کل ایالت کالیفرنیا خواهد بود.

لس آنجلس، کالیفرنیا، 5 ژانویه 2022 /PRNewswire/ -- امروز، گرین استریت جشنواره افتتاحیه خود را برای 13 و 14 می 2022 اعلام کرد. در جشنواره خیابان سبز برترین رستوران های شهر، برندهای برجسته شاهدانه در ایالت، و برترین سرگرمی‌های جهان همگی گرد هم آمدند تا جامعه شاهدانه را جشن بگیرند.

گری وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد."

روز اول جشنواره یک رویداد VIP در ساختمان گرین استریت، یک مرکز تجاری 67000 فوت مربعی شاهدانه در مرکز شهر لس آنجلس خواهد بود، و اجرای یک بار در زندگی با هری مک و گری وینرچاک خواهد بود. وینرچاک می گوید: "مردم می خواهند یا آموزش ببینند یا سرگرم شوند. ما هر دو را انجام خواهیم داد." روز دوم جشنواره در یک مکان تاریخی در فضای باز در مرکز شهر لس آنجلس برگزار می شود که شامل نمایش های محلی از هنرمندان محلی لس آنجلس می شود، یک اجرای بی نظیر کاملا بداهه از هنرمند مشهور سبک آزاد جهان، هری مک، سخنرانی کلیدی از گری واینرچوک، رهبر فرهنگ و اندیشه مرتبط، به‌علاوه یک اجرای فوق‌العاده ویژه و سرپرستی هنرمند برنده جایزه گرمی و اسکار، جوسی جی. برای اولین بار به عنوان "Juicy J & Friends" صورتحساب شد.

جان بوشمی نماد فرهنگی است که به مدیریت پویایی غذا در جشنواره کمک می کند. این بخش جدایی ناپذیر از جشنواره تنوع و اعتبار لس آنجلس را به عنوان یک مکه آشپزی پیشرو و تثبیت شده برجسته می کند. غذاهای منحصربه‌فرد و به‌درستی توسط ده‌ها تن از بهترین رستوران‌ها و سرآشپزهای شهر از جمله Yeastie Boys، Afters Ice Cream، Gusto Green و Uncle Paulie's Deli ساخته شده‌اند. Jon Buscemi می‌گوید: «به‌طور سنتی، جشنواره‌های شاهدانه ابتدایی‌ترین غذاها مانند کیک قیفی و پیتزای زباله را دارند، اما می‌دانیم که مهمانان ما گزینه‌های بهتری را ترجیح می‌دهند، بنابراین ما بهترین مقصدهای آشپزی شهر را برای تغذیه جامعه شاهدانه گرد هم می‌آوریم.

https://finance.yahoo.com/news/gary-vaynerchuk-announces-inaugural-green-193400988.html



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

برایان تریسی به موفقیت رسیده است. از یک دردسرساز، در خانواده ای فقیر که برای پرداخت صورت حساب ها مشکل داشت، تا رئیس و مدیر عامل سه شرکت چند میلیون دلاری مستقر در سولانا بیچ، کالیفرنیا. یکی از این شرکت ها متعلق به خودش است و نامش به درستی است.

او اکنون به طور گسترده در سراسر اروپا و اقیانوس آرام، از طریق جنوب شرق آسیا و ایالات متحده آمریکا و کانادا سفر می کند. او در بیش از 80 کشور و در شش قاره جهان سفر و کار کرده است. او به چهار زبان مختلف صحبت می‌کند و پیامی ساده دارد. . . من معتقدم از طریق یادگیری و به کارگیری آموخته هایتان می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. و گواه این پیام مظهر دستاوردهای شرکتی اوست، زیرا او بیش از 40 کتاب تألیف کرده، بیش از 300 برنامه آموزشی ویدیویی و صوتی را ضبط کرده و سالانه بیش از 250000 مخاطب زنده را مربیگری می کند.

تحقیقات و آموزه های او بیش از 25 سال توسعه یافته است و به برخی از مؤثرترین ابزارهای یادگیری در جهان امروز تبدیل شده است. با عناوینی مانند «استراتژی های فروش پیشرفته»، «100 قانون مطلق شکست ناپذیر موفقیت در کسب و کار» و «21 راز موفقیت میلیونرهای خودساخته».

او همچنین یک مرد خانواده است که با عشق زندگی خود باربارا ازدواج کرده است و با هم صاحب چهار فرزند شده و در سن دیگو زندگی می کنند. زندگی او گواهی بر یک فلسفه شخصی از بی ظرافت، بیهوده و بی بهانه ای برای موفقیت بوده است. با تمام توقف ها و نگرش سخت کار کردن.

سال های اول
برایان در سال 1944 در ونکوور کانادا در طبقه‌ای به دنیا آمد که دغدغه‌های مالی دائمی داشت و صورت‌حساب‌هایی که پرداخت نمی‌شدند. پدرش نمی‌توانست کار معمولی انجام دهد، بنابراین او و سه برادرش عادت داشتند با لباس‌های خیریه زندگی کنند و از تجملات کمی برخوردار باشند.

پدر و مادرش شهروندانی سرسخت و با اخلاق بالا بودند، اما در عین حال یک مانترا را به زبان می آوردند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما پول نداریم" و بنابراین آنها در طول سال ها مبارزه کردند. بنابراین، از زمانی که برایان به یاد می‌آورد، همیشه کنجکاوی داشت که بداند چرا خانواده‌های دیگر از کیفیت زندگی بالاتری برخوردار هستند و در عین حال، در باتلاق نگرانی‌های مالی به سر می‌برند.

او زود مدرسه را رها کرد و زندگی جوانی را با کار سخت و سخت آغاز کرد. تا اینکه در 20 سالگی شروع به سفر کرد.
برایان اغلب در مورد این واقعیت صحبت می کند که "مردم همان چیزی می شوند که بیشتر اوقات به آن فکر می کنند". و همچنین، او از مطالعاتی صحبت می کند که ثابت کرده اند - مولتی میلیونرها بیشتر در مورد استقلال مالی مدیتیشن می کنند.

سفر در سراسر جهان
در 20 سالگی، برایان به اندازه کافی کم زندگی کرده بود و شروع به سفر کرد. او ماشین خود را از کانادا خارج کرد و سپس در آمریکای شمالی گشت و گذار کرد، قبل از اینکه کشتی را به انگلستان برساند.

از آنجا او از فرانسه و اسپانیا و به جبل الطارق با دوچرخه رفت. سفر او هشت سال به طول انجامید و او را در مناطقی مانند صحرای صحرا، با دوستانی که تجربه نزدیک به مرگ را در مناظر خشن داشت، برد.

با جان سالم به در بردن از خطرات و ماجراجویی های فراوان، زندگی او شکل گرفت و در کنار دکتر آلبرت شیوایتزر معروف در آفریقای جنوبی به کار مشغول شد. او همچنین در رشته شوتوکان کاراته تمرین کرد و کمربند مشکی را کسب کرد.
پس از دو سال زندگی در ژوهانسبورگ، او را ترک کرد و به سفرهای بیشتری رفت. او مدت کوتاهی در لندن کار کرد و سپس در مناطقی از اروپا و خاورمیانه به تور پرداخت. سرانجام از هند خارج شد و به مالزی، سنگاپور رفت و دوباره به مدت دو سال در تایلند مستقر شد.

سابقه کار او تاکنون او را در بیش از 80 کشور در سراسر جهان پیدا کرده است.

بدون بهانه فلسفه
شاید درک فلسفه برایان تریسی برای برخی دشوار باشد، اما او نمونه‌ای است که طرفداران زیادی پیدا کرده است و ارتباط گسترده‌ای با نتایج فوق‌العاده موفقی به دست آورده است. . . "بخوان، گوش کن، پیوسته یاد بگیر و رشد کن. اگر واقعاً بخواهی، می‌توانی هر چیزی را یاد بگیری." و به مدت 50 سال، او این کار را انجام داده است. او روزی سه ساعت مطالعه می کند و بین 6000 تا 7000 کتاب به پایان رسانده است. او می گوید: "هرگز اجازه ندهید ماشین شما حرکت کند، بدون اینکه چیزی یاد بگیرید. هر کتاب و سمیناری که تصور کنید به صورت صوتی در دسترس است."
فلسفه او زمانی به ذهنش رسید که برای مدت طولانی ولگرد بود و تصور می کرد زندگی نتیجه شرایط بیرونی است، خارج از کنترل خودش. اما او از خواب بیدار شد و متوجه شد که مسئول زندگی خودش است. این به او بستگی داشت که فعالانه به دنبال پاسخ باشد، و او تنها کسی بود که می توانست در مورد آن کاری انجام دهد. او بعداً در زندگی خود به نوشتن شگفت انگیزترین کتاب پرداخت که هزاران نفر را متحول کرد: با عنوان "بدون بهانه".

سفر توسعه شخصی
وقتی بالاخره از خواب بیدار شد و فهمید، او تنها کسی بود که می‌توانست خود را موفق یا شکست بخورد، کار فروش را شروع کرد. هر چند به طور تصادفی: او در اطراف لبه ها کمی خشن بود. اما پس از پرسش از سایر فروشندگان موفق و مطالعه زیاد، او شروع به هدف گذاری و رسیدن به آن اهداف کرد. یکی از این اهداف تبدیل شدن به موفق ترین فروشنده بود و او با تمام وجود آن را دنبال کرد. او تمام آنچه را که می‌توانست آموخت و راه‌های زیادی را برای نزدیک شدن به فروش امتحان کرد، تا اینکه «مدیر شماره یک فروش» شد. پس از تسلط بر فروش، به سمت مشاغل بزرگتر و بهتر رفت: توسعه املاک، تئوری کسب و کار، بازاریابی. به هر چه دستش می داد - عالی بود. او آن صنایع را مطالعه کرد و در بسیاری از زمینه ها متخصص شد. در نهایت به مقام مدیر عملیات یک شرکت توسعه ۲۶۵ میلیون دلاری دست یافت.

اهداف والای او باعث شد که او وظایف مشاوری در سطح بالایی را انجام دهد، که معادل چندین میلیارد دلار به علاوه شرکت‌ها، مسئول برنامه‌ریزی استراتژیک و توسعه سازمانی بودند.

در طول 30 سال گذشته، او آموخته های خود را جمع آوری کرده و برای ساختن سیستم های بتنی و ضد خطا کار کرده است که بسیاری از افراد دیگر را به موفقیت های خود هدایت می کند. او اشتیاق دارد که این اطلاعات را به کسانی که آموزش پذیر هستند و می خواهند از آموخته هایش رشد کنند، منتقل کند. از طریق آزمون‌ها و خطاهایش، و کار سخت قدیمی، او به سفیر موفقیت تبدیل شده است.

او برای رسیدن به خواسته های خود و انتقال این اطلاعات، دانشگاهی به نام دانشگاه خود را توسعه داد. . . برایان تریسی بین المللی، در سن دیگو، کالیفرنیا.

یادگیری از بهترین ها
برایان متعهد شد که از اوایل دهه 20 خود به عنوان یک یادگیرنده مادام العمر تبدیل شود، زیرا شروع به خواندن تمام آثار کلاسیک مانند ناپلئون هیل، کلود بریستول، اورسون سوئت مارسدن و دیگران کرد. او خواننده ای مشتاق بود (و هنوز هم هست) و تا به امروز بیش از 7000 کتاب زیر کمربند خود گذاشته است!

او به طور مداوم و از بسیاری از موضوعات گسترده می خواند. هر چیزی از تربیت کودکان تا تاریخ جهان، اقتصاد تا فیکولوژی. علایق شخصی او عامل محدود کننده ای نبود. در سال 1981، او تصمیم گرفت تمام آموخته های خود را در یک سیستم جامع از خودیاری برای موفقیت جمع آوری کند، و خرد و تجربیات خود را در جهان منتشر کند تا همه از آن یاد بگیرند و رشد کنند. او گفت "او در سمینارهای زیادی شرکت کرده بود که به سادگی پر از کرک بودند" و تصمیم گرفت چیزی با کیفیت بسیار بالاتر خلق کند.

وضوح و تفکر مثبت
او بر مجموعه‌ای از اصول می‌ایستد که شامل «مسئولیت پذیری در قبال احساساتتان است. آنها در واقع می توانند کنترل شوند. و همچنین، «اینکه باید در مورد اهدافی که برای خود تعیین می‌کنید شفاف باشید. اجازه ندهید احساسات شما قضاوت های شما را تحت الشعاع قرار دهد، یا افکار منفی عجولانه شما را وادار کند که برای دستیابی به موفقیت بد رفتار کنید.

او می گوید که "احساسات منفی باعث می شود مغز شما خاموش شود - و نتیجه آن، قضاوت ضعیف و تصمیم گیری بد است." ما باید مثبت بمانیم. درک شفاف، خودآگاه و هم سطحی را در خود پرورش دهید و مسئولیت تصمیم گیری برای تفسیر دنیای خود را در یک نور مثبت به عهده بگیرید.

نکات برجسته شغلی
رویکرد پویای او به یادگیری بر بیش از 5000000 نفر در سراسر ایالات متحده آمریکا، کانادا و 55 کشور دیگر در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. او موضوعات گسترده ای از اقتصاد، توسعه شخصی و تاریخ و فلسفه کسب و کار مطالعه کرده است و در بسیاری از زمینه ها متخصص شده است.

او با یادگیری پرشور خود به عنوان سخنران اصلی و ون سمینار، سالانه به جمعیت 250000 نفری دعوت شده است. او همچنین مشاور تجاری و اجرایی بیش از 1000 شرکت در سراسر جهان بوده است. او در مورد موضوعاتی مانند فروش و بازاریابی صحبت می کند. عزت نفس و تعیین هدف، و چگونگی ایجاد تغییرات روانی که باعث موفقیت فوری و طولانی مدت می شود.

او مدیر عامل شرکت خود، برایان تریسی اینترنشنال است، که در آن افراد و شرکت ها را به طور مداوم با تمرکز بر دستیابی به اهداف شخصی و همچنین تجاری، سریع و کارآمد آموزش و توسعه می دهد. نتایج تمرینات او به 1000 نفر کمک می کند تا در زمان رکورد به اهداف خود برسند.

او همچنین یک نویسنده معتبر بیش از 45 کتاب است که به ده ها زبان ترجمه شده است.

دستاوردها
بسیاری از کتاب‌های تالیفی یا مشترک او شامل عناوینی مانند «حداکثر دستاوردها، آن قورباغه بخورید، قدرت زمان، از جمله اهداف و 100 قانون مطلقاً شکست ناپذیر موفقیت تجاری» هستند و در سطح جهانی موفق هستند. این عناوین و عناوین دیگر به بسیاری از زبان ها ترجمه شده اند.

او بیش از 300 کیت آموزشی صوتی و تصویری، از جمله کتاب پرفروش جهانی "روانشناسی موفقیت" تولید کرده است. او یک دانشگاه خارق العاده ایجاد کرده است که هر سال تعداد زیادی از افراد را آموزش می دهد و "راهی به سوی آزادی مالی" را برای هر کسی که مایل به یادگیری است هموار می کند.

او یک مرد خانواده خوشبخت است و به همراه همسرش باربارا در حال تربیت 4 فرزند هستند.

خلاصه
برایان تریسی یک "عمومی موفقیت تجاری" است، نمونه ای از آنچه می توان به دست آورد. و یکی از سخنرانان کنفرانس بسیار مورد توجه.

ثروت دانش و خرد او در طول سالیان متمادی توسعه یافته است. از ابتدا فروتن - بزرگ شدن در خانواده ای فقیر تا یک رهبر جهانی. برایان «راهی را برای یادگیری پیموده است» که افراد بی‌شماری جرأت قدم گذاشتن در آن را ندارند. و در طول مسیر خود انبوهی از پیروان تشنه یادگیری و موفقیت خود را ایجاد کرده است.

فلسفه ساده او این است که . . . "از طریق یادگیری و به کارگیری آن یادگیری - شما می توانید هر مشکلی را حل کنید، بر هر مانعی غلبه کنید و به هر هدفی که برای خود تعیین کرده اید دست یابید." کتاب‌های بسیار و صدها مربی صوتی/تصویری او حقیقت آن را تحسین می‌کنند و امروزه در سراسر جهان یافت می‌شوند.

او از مانترا اجتناب می کند. . . "ما نمی توانیم آن را بپردازیم، ما نمی توانیم آن را بپردازیم" و در را به روی باز می کند. . . "بهانه ای وجود ندارد! شما می توانید بهتر از این انجام دهید... این افکار منفی و احساسات کنترل نشده را از خود دور کنید - و یاد بگیرید، رشد کنید، و اعمال کنید - با تصمیم گیری عمدی برای تفسیر دنیای خود به شیوه ای مثبت."

برایان هرگز هر روز چیزهای جدیدی یاد نمی گیرد، زیرا متوجه می شود که یک عمر یادگیری شما را در جمع بزرگانی قرار می دهد که قبلاً این راه را سپری کرده اند.

https://topresultsacademy.com/authors/brian-tracy/biography/



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

سادگورو، بنیانگذار Isha Foundation، روز گذشته Rudraksh Diksha را برای میلیون ها نفر در سراسر جهان از طریق یک فرآیند قدرتمند آغاز کرد.

4 ژانویه 2022، کویمباتور: در فرآیندی که هم به صورت آنلاین و هم حضوری مشارکت داشت، سادگورو در یک فرآیند قدرتمند، رودراکشا دیکشا را برای میلیون‌ها نفر در سراسر جهان آغاز کرد. سادگورو به مخاطبانش گفت که چگونه رودراکشا می‌توانند رفاه خود را افزایش دهند و از آنها در برابر موقعیت‌های بیرونی که ممکن است برای رشد و آرزوهایشان مساعد نباشد محافظت کنند. روند زنده با حضور آدییوگی انجام شد و Sadhguru در مورد اهمیت رودراکشا صحبت کرد. "بذرهای رودراکشا به طور گسترده در منطقه هیمالیا رشد می کنند. به طور طبیعی ارتعاشات منحصر به فردی دارد. این ارتعاشات به مرد کمک می کند تا قدرت خود را تثبیت کند و آن را تثبیت کند. این قدرت به عنوان یک سپر برای شما عمل خواهد کرد. این شما را از بسیاری از انواع آسیب هایی که می تواند از خارج وارد شود محافظت می کند. مهمتر از همه این به شما کمک می کند تا اقدامات خود را با انرژی انجام دهید. رودراکشا از یک صورت تا 14 چهره متغیر است. ما رودراکشای پنج وجهی به نام پانچاموکی را در شروع آدیوگی رودراکش به شما داده ایم. این پنج رودراکشا برای کسانی که در موقعیت‌های خانوادگی و اجتماعی زندگی می‌کنند بهترین هستند. افراد زیر 12 سال می توانند از رودراکشای 6 چهره به نام شانموکی استفاده کنند. سایر رودراکشا به دلایل خاصی پوشیده می شوند. آن را به میل خود نپوشید. هنگامی که رودراکشا را پوشیدید، به جهان اعلام می کنید که در مسیر رهایی هستید. این فقط یک کد نیست. این هم یک ابزار است این رودراکشا به شما کمک می کند همان چیزی باشید که فکر می کنید باید باشید. خوشبختانه، هر انسانی فقط می خواهد در درون خود شیرین باشد. اگر این اتفاق بیفتد، فضای دلپذیری در اطراف شما ایجاد می شود. شما باید از نظر بدن، ذهن، احساسات و سطح انرژی دلپذیر باشید. حضور شما باید برای اطرافیان و جهان شیرینی ایجاد کند. این آرزو و برکت من است.» پیش از این، باورها و شبهات مختلف در مورد رودراکشا توضیح داده شد. علاوه بر این، دستورالعمل هایی در مورد نحوه نگهداری صحیح از آن ارائه شد. مراسم آغاز به‌طور زنده به زبان‌های تامیل، هندی، تلوگو، کانادا، مالایالام، مراتی، بنگالی و زبان‌های خارجی به زبان‌های اسپانیایی، روسی، فرانسوی، آلمانی و مونترال پخش شد.

https://www.covaipost.com/coimbatore/millions-receive-rudraksha-initiation-from-sadhguru/



:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

ماموریت تیل سوان تبدیل رنج انسان به یک زندگی قدرتمند و اصیل است.

او خالق مجموعه محبوب YouTube "Ask Teal"، نویسنده شش کتاب منتشر شده بین المللی، و هنرمند صدها نقاشی فرکانس است.

تیل سوان در ارتباط با دیدگاه خود برای ایجاد تغییرات مثبت در جهان، بنیاد HEADWAY را تأسیس کرد، یک شرکت غیرانتفاعی که ایده‌ها، اهداف و سرمایه‌گذاری‌هایی را با هدف تغییر مثبت در جهان امکان‌پذیر می‌سازد.


تیل سوان در سانتافه، نیومکزیکو در 16 ژوئن 1984 در ساعت 7:42 صبح به دنیا آمد. او با طیف وسیعی از توانایی های فراحسی متولد شد.
به دلیل این توانایی ها بود که او در نهایت هدف قرار گرفت تا قربانی سوء استفاده شود. به قول خودش: "بدون آزار و رنجی که تجربه کردم، من کسی بودم که می توانستم اطلاعات باطنی زیادی در مورد کیهان به طور کلی به شما بدهم، اما هیچ درک واقعی از واقعیت درد و رنج انسان یا نحوه درمان آن نداشتم. آی تی. من فقط نصف تصویر وجود انسان را داشتم. هدیه رنج من این است که اکنون تصویر کاملی دارم و این به شدت هم آنچه را که تدریس می‌کنم و هم روش تدریس من را تغییر داده است.»

قو تیل برای کسانی که به سادگی می خواهند احساس خوبی داشته باشند توصیه نمی شود. او به کسانی توصیه می شود که حقیقت را می خواهند حتی اگر حقیقت به درد بخورد. واقعیت بی طرفانه است. شخصی نیست این به سادگی به شما نشان می دهد که چه چیزی چنین است.

او چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت آن را مثبت تلقی می کند. اما او همچنین چیزهایی را در مورد بشریت، جهان و جهان منعکس خواهد کرد که بشریت نمی‌خواهد آنها را بپذیرد، مالک آن یا ادغام کند.

وقتی فردی تصمیم می گیرد که برای دیدن حقیقت و دیدن واقعیت آماده است، تیل سوان می تواند واقعیت فیزیکی و غیر فیزیکی هر موقعیتی را منعکس کند. با رویارویی با حقیقت و رویارویی با واقعیت، آن‌ها بر اساس آگاهی جدیدی که به دست آورده‌اند، این قدرت را پیدا می‌کنند تا گام‌های ذهنی، عاطفی و جسمی در جهت بهبود بردارند.teal-meditating-cz.jpg
برای تعمیم می توان حوزه معنویت و خودیاری را به دو اردو تقسیم کرد. اول تمرین معنویت و خودیاری برای تجربه آسایش و آرامش است. دوم تمرین معنویت و خودیاری برای آگاهی و بیداری است. افرادی که در اردوی اول قرار می گیرند، می خواهند احساس خوبی داشته باشند. آنها دانش و شیوه های موجود در زمینه معنوی و خودیاری را راهی برای احساس خوب می دانند. افرادی که در اردوگاه دوم قرار می گیرند، می خواهند بدانند چه چیزی حقیقت دارد. آنها می دانند که دانستن حقیقت آنها را قادر می سازد تا تغییراتی ایجاد کنند که منجر به احساس بهتر شود. اما آن‌ها می‌خواهند حقیقت را بدانند حتی اگر چیزی که به آن‌ها می‌رسند واقعاً احساس ناراحتی کنند. این سناریوی قرص آبی ماتریکس کلاسیک یا قرص قرمز است.
teal-fl.jpgتنها محور قدرت و انتخاب شما این است که در واقعیت باشید و حقیقت را ببینید. اما همه اینها گفته می شود، انسان باید بخواهد حقیقت را ببیند. شما نمی توانید کسی را وادار به دیدن حقیقت کنید. و بنابراین، یکی از مهمترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که واقعاً صادقانه تصمیم بگیرید که انگیزه واقعی شما برای تمرین معنویت و خودیاری چیست.

https://tealswan.com/about-teal/



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مستند راز شفا ما را به یک سفر علمی و معنوی می برد، جایی که متوجه می شویم افکار، ایده ها و احساسات ما تأثیر عمیقی بر سلامتی و توانایی ما برای درمان خود می گذارد.
مستند شفا نه تنها ذهن خارق‌العاده علما و معلمان دینی را برجسته می‌کند، بلکه سه نفر را در سفر پرخطر شفا دنبال می‌کند.

در این ویدیو خواهید آموخت که نود و پنج درصد بیماری ها مربوط به برنامه هایی است که در ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده اند. شما می توانید با تغییر افکار، احساسات و رفتارهای مخربی که در ناخودآگاه شما برنامه ریزی شده اند، سلامتی خود را بازیابی کنید.

این فیلم قدرت درک جدیدی از طبیعت شگفت انگیز بدن انسان و یک شفا دهنده فوق العاده برای همه ما انسان ها را به شما می دهد.
اساتید فیلم مستند شفا عبارتند از: دکتر دیپاک چاپرا، آنیتا مورگانی، دکتر مایکل بکویث، دکتر بروس لیپتون، دکتر جو دیسپنسا، آنتونی ویلیامز و …

مطالعات علمی اخیر توسط دانشمندان مختلف نشان می دهد که ما قربانی ژن های تغییرناپذیر خود نیستیم و تشخیص اولیه پزشک هرگز نباید ما را بترساند. واقعیت این است که زندگی ما و سلامت جسم و روح ما بسیار بیشتر تابع زندگی و ناخودآگاه ماست تا اینکه چرا به ما یاد داده اند. این ویدیو به شما نشان می دهد که چگونه قدرت شگفت انگیز ضمیر ناخودآگاه شما می تواند بیماری گونه ها را درمان کند.

تماشای این مستند به کسانی که از هر بیماری مخصوصاً مزمن رنج می برند به شدت توصیه می شود.

https://hooshemosbat.com/shop/%D9%85%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF-%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%81%D8%A7/



:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

راندا برن یک تهیه کننده تلویزیون و فیلم استرالیایی است، علاوه بر این که مغز متفکر رمان و فیلم بسیار تحسین شده خودیاری «راز» است.



در سال 2004 بود که روندا به دلایل شخصی و حرفه ای دچار یک فروپاشی عاطفی بود که راز پشت فیلم و کتاب خود راز را کشف کرد. این رازی بود که از زمان بشریت وجود داشته است، اما به طور گسترده شناخته شده یا عملی نشده بود. رازی که به طور بالقوه می تواند زندگی یک فرد را به کلی تغییر دهد. لحظه‌ای که او به این بینش رسید، فقط می‌دانست که باید وقت خود را برای به اشتراک گذاشتن و پخش این دانش با همگان اختصاص دهد و آن را وظیفه خود در قبال دنیا بداند. او احساس می کرد که قانونی را کشف کرده است که به هر جنبه ای از زندگی ما مربوط است، قانونی که مرگ ناپذیر و ابدی است. قانون جذب". طبق این قانون می توان از احساسات خود برای تحقق رویاهای خود استفاده کرد. او واقعاً فکر می کرد که این رازی است که می تواند مسیر زندگی بسیاری را به سمت بهتر شدن تغییر دهد. از این رو در سال 2006 فیلمی را با عنوان «راز» منتشر کرد. این فیلم به قدری با موفقیت روبرو شد که او در سال 2006 کتابی با همین نام نوشت.

 


روندا احساس می کند که هدف "راز" این است که مردم متوجه شوند که همه آنها یک پتانسیل و هدف در زندگی دارند. هم از خوانندگان و هم از بینندگان می‌خواهد که تشخیص دهند و درک کنند که چگونه بر زندگی خود قدرت دارند. هدف "راز" افشای توانایی های ناشناخته و پنهانی است که همه دارند. این کتاب با تلفیق نظریه علمی بدیع با دانش و عرفان کهن، واقعاً دیدگاهی برتر در مورد اینکه چگونه می توانند بر زندگی خود ارباب باشند به خواننده ارائه می دهد.
او فوراً کار تحقیقاتی را بر روی تأثیرگذارترین افراد تمام دوران آغاز کرد. بالاترین دستاوردها بهترین دانشمندان، نظریه پردازان، هنرمندان، مبتکران، پیشگامان و موسیقی دانان جهان و غیره. روندا وجود قانون مشابهی را در میان همه این افراد موفق پیدا کرد، حتی اگر آنها در زمینه هایی موفق بودند که قطب های متفاوتی از هم داشتند. او این حکمت تازه یافته را برای ساختن فیلم خود "راز" به کار گرفت و کتابی با همین عنوان نوشت. او همچنین می گوید که "راز" به شدت تحت تأثیر رمان والاس واتلز "علم ثروتمند شدن" است که از دخترش قرض گرفته است.

این رمان اکنون به بیش از 40 زبان در دسترس است. در نوامبر 2006 پس از انتشار به یکی از پرفروش ترین های نیویورک تایمز تبدیل شد و برای 146 هفته متوالی در صدر فهرست قرار گرفت.

روندا برن در ادامه رمان «قدرت» را نوشت که دنباله‌ای بر «راز» است. این کتاب در تابستان 2010 منتشر شد. او در پاسخ به نامه های زیادی که از خوانندگان کتاب قبلی خود دریافت کرده بود، انگیزه نوشتن این کتاب را داشت. قدرت در مورد تمام بینشی که از زمان انتشار "راز" به دست آورده صحبت می کند.

او از تخصص و تجربه قبلی خود برای ساخت فیلم «راز» استفاده کرد. علاوه بر این، هرالد سان استرالیا بیان می‌کند که او روی بهترین آگهی‌های بازرگانی جهان و با من ازدواج کن کار کرده است. هر دوی آنها سریال های استرالیایی هستند. روندا همچنین در فهرست 100 نفری مجله تایم که جهان را شکل می دهند، قرار گرفت. او همچنین در نمایش اپرا وینفری ظاهر شد. به راحتی می توان گفت که روندا با موفقیت و شهرت زیادی مواجه شده است - شاید به کمک "راز".

https://www.famousauthors.org/rhonda-byrne



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

لس براون (متولد 1945) یک سخنران انگیزشی است. لس براون که در فقر به دنیا آمد و در کودکی رها شد، تبدیل به یکی از مشهورترین و پردرآمدترین سخنرانان انگیزشی آمریکا شد. شرکت او، Les Brown Unlimited Inc.، میلیون‌ها دلار از فروش مواد انگیزشی به مخاطبان مختلف، از مدیران Fortune 500 گرفته تا دانشجویان آموزش ویژه و زندانیان، به دست آورده است.

او هدف خود را برای مجله آبنوس دریافت پیامی توصیف کرد که به مردم کمک می‌کند از متوسط ​​بودن خود ناراحت شوند. بسیاری از مردم از نارضایتی خود راضی هستند. "
اوایل زندگی
لزلی کالوین براون و برادر دوقلویش، وسلی، در 17 فوریه 1945 در طبقه یک ساختمان متروکه در لیبرتی سیتی، بخش کم درآمد میامی، فلوریدا به دنیا آمدند. مادر تولد آنها که در آن زمان با یک سرباز مستقر در خارج از کشور ازدواج کرده بود، از مرد دیگری باردار شده بود و مخفیانه به میامی رفت تا پسرانش را به دنیا آورد. سه هفته بعد آنها را داد.

در شش هفتگی، هر دو پسر توسط مامی براون، آشپز مجرد کافه تریا 38 ساله و اهلی پذیرفته شدند. براون مادرش را تاثیری کلیدی در زندگی‌اش می‌دانست و به ریچل ال جونز از مطبوعات آزاد دیترویت گفت: "هر چیزی که هستم و هر آنچه که دارم مدیون مادرم هستم. قدرت و شخصیت او بزرگترین الهام‌بخش من است، همیشه و همیشه بوده است. خواهد بود."

براون در کودکی بیش از حد فعال و شیطون بود. او در مدرسه سختی می‌کشید و تمرکزش را غیرممکن می‌دانست و در کلاس پنجم به او برچسب «عقب‌مانده ذهنی آموزش‌پذیر» می‌زدند. این برچسبی بود که برداشتن آن سخت بود، تا حد زیادی به این دلیل که تلاش نکرد. او گفت: «آنها گفتند که من کند هستم، بنابراین به آن سرعت ادامه دادم. با این حال، یک معلم متعهد پتانسیل بیشتری دید. لیروی واشنگتن، مربی سخنرانی و نمایش در دبیرستان بوکر تی واشنگتن در میامی، براون الهام گرفت. در دوران دبیرستان، براون «تخیل می‌کرد که روی صحنه با هزاران نفر صحبت می‌کرد و من روی تکه‌های کاغذ می‌نوشتم: «من بزرگترین خطیب جهان هستم».

وقتی واشنگتن پتانسیل را در براون دید، اصرار کرد که به آن عمل کند. زمانی که او یک بار در کلاس به واشنگتن گفت که نمی تواند وظیفه ای را انجام دهد، زیرا او عقب مانده ذهنی قابل آموزش است، مربی پاسخ داد: "دیگر این حرف را نزنید! نیازی نیست که نظر کسی در مورد شما به واقعیت شما تبدیل شود."

این کلمات باعث رهایی براون از برچسب ناتوان کننده اش شد. او درباره درک خود نوشت: «محدودیت‌هایی که دارید و چیزهای منفی که درونی می‌کنید توسط دنیا به شما داده می‌شود. "چیزهایی که به شما قدرت می بخشد - امکانات - از درون می آیند."

پیدا کردن اشتیاق او
پس از دبیرستان، براون به عنوان یک کارگر بهداشت شهری استخدام شد، اما او مصمم بود که به آنچه می خواست دست یابد. براون حرفه ای را در پخش رادیویی دنبال کرد. او در تمام طول زندگی‌اش مجذوب حرکات تقریباً موسیقی‌مانند دیسک‌جوکی‌ها شده بود، بنابراین بارها صاحب یک ایستگاه رادیویی محلی را در مورد موقعیتی آزار می‌داد تا اینکه صاحبش از این کار تسلیم شد. براون بدون هیچ تجربه ای برای انجام کارهای عجیب و غریب استخدام شد. او که مصمم بود به یک دیجی تبدیل شود، هر چه می توانست درباره عملکرد یک ایستگاه رادیویی یاد گرفت. یک روز، زمانی که یک دیسک جوکی روی آنتن مست شد و براون تنها فرد دیگری در ایستگاه بود، میکروفون را پر کرد. صاحب ایستگاه که تحت تأثیر قرار گرفت، براون را به دیسک جوکی نیمه وقت و سپس تمام وقت ارتقا داد.

در اواخر دهه 1960، براون به کلمبوس، اوهایو نقل مکان کرد، جایی که او یک برنامه رادیویی درجه یک داشت و در نهایت وظایف دیگری به عنوان مدیر پخش به او واگذار شد. در اینجا دنیای او گسترده شد. این سطح جدید از نفوذ براون الهام بخش شد تا از نظر اجتماعی و سیاسی آگاه تر شود و شنوندگان خود را به اقدامات سیاسی ترغیب کند. او بیشتر مورد تشویق مایک ویلیامز، مدیر اخبار ایستگاه قرار گرفت.

سیاست و مسائل اجتماعی
براون در نهایت از سمت خود به عنوان مدیر پخش و دی جی اخراج شد، تا حدی به دلیل جنجال برانگیز بودن یک چهره. با تشویق ویلیامز، براون به جای آن سیاست را دنبال کرد. براون برای مجلس ایالتی اوهایو نامزد شد و کرسی ناحیه 29 مجلس را به دست آورد. در سال اول، او بیش از هر نماینده سال اول دیگری در تاریخ قانونگذاری اوهایو قانون تصویب کرد. در سومین دوره خود به عنوان رئیس کمیته منابع انسانی خدمت کرد.

او سه دوره قبل از ترک مجلس در سال 1981 خدمت کرد و به میامی بازگشت تا از مادر بیمار خود مراقبت کند. در میامی، براون به تمرکز بر مسائل اجتماعی، توسعه یک برنامه آموزش شغلی جوانان و برگزاری جلسات اجتماعی ادامه داد.

در زمان براون در میامی، وکیل ایالت Dade County درباره نحوه مدیریت برنامه جوانان تحقیق کرد. اما پس از یک سال، این پرونده منتفی شد و هیچ تخلفی مشاهده نشد. در آن مرحله، با تشویق مداوم ویلیامز، و با برخورد تصادفی با میلیونر انگیزشی، زیگ زیگلار، که برای یک مکالمه یک ساعته 10000 دلار درآمد داشت، براون تصمیم گرفت یک سخنران انگیزشی تمام وقت شود.

صحبت کردن و نوشتن
هنگامی که او در اواسط دهه 1980 وارد عرصه سخنرانی انگیزشی شد، تقریباً چیزی نداشت، زیرا با لباس‌هایش و تنها یک نوار از سخنرانی‌های انگیزشی‌اش به دیترویت نقل مکان کرد. او دفتری را اجاره کرد که با یک وکیل مشترک بود.

براون کتاب هایی در مورد سخنرانی عمومی خواند و عادات سخنرانان معتبر را مطالعه کرد. او ابتدا با دانش آموزان کلاس اول و سپس دانش آموزان دبیرستان صحبت کرد. باشگاه ها و سازمان ها دنبال کردند. کمتر از چهار سال بعد، در سال 1989، او بالاترین جایزه انجمن ملی سخنرانان - جایزه عالی شورای همتایان - را دریافت کرد که اولین آمریکایی آفریقایی تبار بود که چنین افتخاری را دریافت کرد. او در محافل حرفه ای به عنوان "محرک" شناخته می شد.

در سال 1990، براون با ضبط اولین سخنرانی از یک سری سخنرانی های انگیزشی برای سرویس پخش عمومی (PBS-TV) به مخاطبان بیشتری دست یافت. او جلسات آموزشی انگیزشی را نه تنها برای مدیران شرکت‌هایی مانند AT&T، جنرال الکتریک، و پراکتر اند گمبل، بلکه برای زندانیان و با یادآوری سوابق خود، دانش‌آموزان آموزش استثنایی در دبیرستان‌ها برگزار کرد. او به خبرنگار Upscale گفت: «همه ما مسئولیت داریم که چیزی را پس بدهیم. من همانی هستم که هستم به خاطر روابطی که ایجاد کرده ام، به خاطر افرادی که زندگی من را غنی کرده اند.»

براون همچنین در سال 1993 میزبان یک برنامه گفتگوی کوتاه مدت به نام The Les Brown Show بود. پس از آن در ایستگاه رادیویی WRKS در نیویورک کار کرد. در اکتبر 1996، او به عنوان میزبان صبحگاهی در WBLS، همچنین در نیویورک، استخدام شد، سمتی را که در می 1997 ترک کرد تا زمان بیشتری را برای حرفه سخنوری خود صرف کند و تحت درمان های سرطان پروستات قرار گیرد.
بعد کار
از آن زمان، براون به عنوان سخنران و نویسنده انگیزشی به کار خود ادامه داد. کارهای اخیر او شامل نوشتن زندگی طولانی و روزهای خوب (2005) و تولید آثار صوتی مانند انتخاب آینده (2010) است.

زندگی شخصی
در 29 اوت 1995، لس براون در یک مراسم خصوصی در لاس وگاس، نوادا، خواننده افسانه ای روح، گلدیس نایت، ازدواج کرد. هر دو قبلا ازدواج کرده بودند. این دو در سال 1997 به دلیل اختلافات آشتی ناپذیر از هم طلاق گرفتند، اگرچه او ادعا کرد که این دو دوست خواهند ماند. براون 10 فرزند از چندین رابطه و همچنین 15 نوه دارد.

خواندن بیشتر در Les Brown
به عنوان یک سخنران انگیزشی، لس براون تعدادی کتاب، ویدئو و ضبط صوتی خلق کرده است، از جمله کتاب پرفروش خود یعنی Live Your Dreams. او همچنین مصاحبه های گسترده ای داشته و در رسانه ها به تصویر کشیده شده است:

بلک اینترپرایز، آوریل 1998، ص. 83.
فهرست کتاب، 24 آبان 96، ص. 546.
شیکاگو تریبون، 10 دسامبر 1991; 13 آوریل 1992.
دیتروتر، سپتامبر 1991.
مطبوعات آزاد دیترویت، 5 نوامبر 1992.
آبنوس، اکتبر 1990.
EM، مه 1992.
اسانس، مارس 1993.
هرالد نیوز (ژولیت، IL)، 13 مه 1990.
جت، 27 نوامبر 1995، ص. 58; 12 مه 1997، ص. 35; 23 ژوئن 1997، ص. 35.
هفته نامه ناشران، 20 آبان 96، ص. 65.
سطح بالا، آگوست/سپتامبر 1992.
USA Today، 25 ژانویه 1993.

https://biography.yourdictionary.com/les-brown



:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()