نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مدرس، محقق و نویسنده بین المللی
دکتر جو دیسپنزا یک مدرس بین المللی، محقق، مشاور شرکتی، نویسنده، و مربی است که در بیش از 33 کشور در شش قاره جهان دعوت شده است.

به عنوان یک مدرس و مربی، او با این اعتقاد هدایت می شود که هر یک از ما پتانسیل عظمت و توانایی های نامحدود را داریم. او با سبک ساده، دلگرم‌کننده و دلسوزانه‌اش، هزاران نفر را آموزش داده است، و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانند مغزشان را دوباره سیم‌کشی کنند و بدن‌شان را بازسازی کنند تا تغییرات پایدار ایجاد کنند.

علاوه بر ارائه انواع دوره‌های آنلاین و کلاس‌های راه دور، او شخصاً کارگاه‌های سه روزه پیشرو، کارگاه‌های پیشرفته پنج روزه و دوره‌های هفتگی طولانی هفته‌ای پیشرفته در ایالات متحده و خارج از کشور تدریس کرده است. از سال 2018، کارگاه های او به صورت یک هفته ای عرضه شد و محتوای کارگاه های مترقی به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفت.

دکتر جو دیسپنزا در مورد پتانسیل شفای مغز شما
بدون تردید، دکتر جو دیسپنزا در مورد ادغام دنیای علوم اعصاب و علم معنوی در مقیاس بزرگ، موفقیت های خود را به دست آورده است.

ضرب المثلی که او نسبت به سایرین از آن حمایت می کند این است: «نرون هایی که با هم شلیک می کنند، به هم متصل می شوند». این به این معنی است که هر چه بیشتر به چیزی فکر کنید، الگوی ناخودآگاه بیشتری ایجاد می کند که مغز شما به طور خودکار آن را می پذیرد و بررسی می کند.

او تأکید می‌کند که مغز اساساً پلاستیکی است، زیرا می‌توان آن را شکل داد و قالب‌بندی کرد. این در تضاد با این باور مرسوم است که مغز شما در سنگ قرار گرفته است و نمی توان آن را تغییر داد.

جو دیسپنزا تجربه زیادی در تسهیل جلساتی دارد که در آن افراد از بهبودی جدی و دگرگونی در بخش‌هایی از زندگی‌شان لذت می‌برند.

در طول COVID-19، جو دیسپنزا می‌گوید که ما بر روی افکار عشق و قدردانی تمرکز می‌کنیم تا ذهن و بدن خود را سالم و قوی نگه داریم.

چگونه جو دیسپنزا به مردم توصیه می کند که سیستم ایمنی فوق العاده خود را برای محافظت در برابر COVID-19 بسازند
جو دیسپنزا مفروضات ما را در مورد اینکه رشته علوم اعصاب واقعاً در مورد چیست، به چالش می کشد و مرزهای آنچه را که می تواند در مورد آن باشد، جابجا می کند.

او به این موضوع می پردازد که چگونه هدف ما برای تقویت سیستم ایمنی می تواند به ما در انجام این کار کمک کند. با اندیشیدن به افکار مثبت مرتبط با سلامتی و شادابی، ذهن ما هوشیارتر می شود و می توانیم الگوهایی را تنظیم کنیم که به ما کمک می کند سیستم ایمنی به اندازه کافی قوی برای مبارزه با ویروس بسازیم.

وقتی استرس کمتری دارید، عملکرد صحیح سیستم ایمنی بدنتان آسان‌تر می‌شود. تمرین مدیتیشن به ما این امکان را می دهد که استرس را کاهش دهیم و همچنین از توانایی بدن خود برای محافظت از خود و مبارزه با COVID-19 یا هر ویروس یا باکتری دیگری بهره ببریم.

Dispenza حرفه ای را ایجاد کرده است که مراقبه ها، تاکیدات و تمرینات مختلفی را ارائه می دهد که برای مردم در عصر حاضر مفید خواهد بود.

توصیه های صحیح از یک محقق ماهر
در نکات بالا، دکتر جو دیسپنزا توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم از استرس و زمان‌های بالقوه خطرناکی که در آن زندگی می‌کنیم عبور کنیم. به خاطر داشته باشید که همه ما در این زمینه با هم هستیم و توجه به توصیه‌های جو هم برای تقویت شما عالی است. سیستم ایمنی خود و همچنین افزایش ارتعاش جامعه به عنوان یک کل.

https://clclt.com/charlotte/dr-joe-dispenza-create-a-wall-of-armour-for-your-immune-system-how-to-protect-against-covid-19/BestOf?oid=17740611



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

یکی از بنیان‌گذاران جنبش خودیاری، لوئیز هی نویسنده آمریکایی است که کتاب‌های انگیزشی برای ترویج کمک به خود از طریق مفهوم تفکر جدید می‌نویسد. یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار هی، انتشارات او در سال 1984، «شما می‌توانید زندگی خود را شفا دهید» است. او همچنین بنیانگذار یک شرکت انتشاراتی به نام Hay House است.



لوئیز هی در 8 اکتبر 1926 از مادری فقیر در لس آنجلس به دنیا آمد. مادر هی با ازدواج دوم خود وارد یک رابطه خشونت آمیز شد که تأثیر منفی ماندگاری روی لوئیز گذاشت. یک همسایه در زمانی که تنها پنج سال داشت به او تجاوز کرد و به دوران کودکی آسیب دیده اش افزود. در سن 16 سالگی، لوئیز تحصیلات خود را رها کرده بود و حاملگی نوجوانی بود. او دختری به دنیا آورد که به فرزندخواندگی سپرده شد. لوئیز سپس به شیکاگو نقل مکان کرد و در مشاغل کم درآمد کار کرد تا زندگی خود را تامین کند. در سال 1950، او به نیویورک نقل مکان کرد و پس از تغییر نام، حرفه مدلینگ مد را آغاز کرد. چهار سال بعد، لوئیز با اندرو هی، تاجر انگلیسی ازدواج کرد. اندرو که هی را کاملاً ویران و دلشکسته ترک کرد، پس از چهارده سال ازدواج او را به خاطر زنی دیگر ترک کرد.

 


لوئیز هی که از جمع کردن خود ناامید شده بود شروع به شرکت در جلسات کلیسای علوم دینی کرد و کتاب ها و مطالب زیادی را در مورد فلسفه تفکر جدید مطالعه کرد. او تحت آموزش برنامه خدمتگزاری قرار گرفت و به یک سخنران و رهبر کارگاه محبوب در کلیسا تبدیل شد و به سمت مشاوره با مشتریان رفت که در نهایت به حرفه تمام وقت او تبدیل شد. ساید بای ساید هی همچنین وقت خود را به مطالعه مراقبه متعالی با ماهاریشی ماهش یوگی در دانشگاه بین المللی ماهاریشی در فیرفیلد، آیووا اختصاص داد.



تحقیقات، مطالعه و تمرین او باعث شد تا هی یک دستورالعمل مرجع ارائه دهد که علل روانی و روانی بیماری های جسمی را توضیح می دهد. او توضیح داد که چگونه می‌توان با القای یک فرآیند فکری مثبت و شعار خودت را دوست داشته باشد، از شر بیماری‌های جسمی خلاص شد، چیزی که او همچنین در سخنرانی‌ها و کارگاه‌هایی که در سرتاسر ایالات متحده ترتیب داده بود، بر آن تأکید داشت. این جزوه به کتاب او تبدیل شد، شما می توانید زندگی خود را شفا دهید که در سال 1984 منتشر شد. این کتاب در فوریه 2008 در فهرست پرفروش ترین کتاب های جلد کاغذی نیویورک تایمز قرار گرفت.

لوئیز هی با گسترش فعالیت های مددکاری اجتماعی خود، کمک به افراد آلوده به HIV را با رهبری گروه های حمایتی و ایجاد آگاهی درباره ایدز آغاز کرد. او این جلسات و فعالیت ها را Hay Rides نامید. کار او توجه را به خود جلب کرد و او به زودی به نمایش اپرا وینفری و دوناهو دعوت شد که باعث شد کتاب او (شما می توانید زندگی خود را شفا دهید) در فهرست پرفروش های نیویورک تایمز قرار بگیرد. از آن زمان تاکنون این کتاب ها به 30 زبان ترجمه شده و در بیش از 35 میلیون نسخه چاپ شده است.

هی از مطالعات و اعتقادات خود استفاده کرد که در اواخر دهه 1970 به سرطان دهانه رحم مبتلا شد. هی که تمایلی به درمان مرسوم یا دارو برای بیماری خود نداشت، خود را با پیروی از یک رژیم بخشش، همراه با درمان، تغذیه، رفلکسولوژی و تنقیه گاه به گاه درمان کرد.

You Can Heal Your Life در سال 2008 به فیلم تبدیل شد. این فیلم حول محور زندگی هی و آموزه های او می چرخد. آخرین کتاب لوئیز هی با نام «شما می توانید یک زندگی استثنایی بسازید» در سپتامبر 2011 منتشر شد.

https://www.famousauthors.org/louise-hay



:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

مربی موفقیت برای مدیران عامل و افراد موفق، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و ناشر/ویراستار سابق مجله SUCCESS

دارن هاردی مربی موفق امروزی است که بیش از 25 سال است که یک رهبر مرکزی در صنعت رسانه موفقیت است.

دارن سه شبکه تلویزیونی موفق را رهبری کرد و بیش از 1000 برنامه تلویزیونی را با تقریباً همه رهبران فکری شناخته شده زمان ما تولید کرد، و برای نزدیک به یک دهه، دارن به عنوان ناشر و موسس مجله SUCCESS نیروی رویایی پشت تولد دوباره مجله SUCCESS بود.

این موقعیت‌ها به او دسترسی بی‌سابقه‌ای برای مصاحبه، تحقیق و انتشار داستان‌های موفق‌ترین افراد روی کره زمین، از جمله ریچارد برانسون، استیو جابز، الون ماسک، جف بزوس، مارک زاکربرگ، هوارد شولتز، استیو داده است. وین، جک ولش، و بسیاری دیگر. او اسرار موفقیت آنها را کشف کرده است و بهترین اطلاعات و استراتژی ها را تقطیر می کند و اصول موفقیت آمیز خیابانی خود را در هم می آمیزد تا میلیون ها نفر را در سطح جهان راهنمایی و توانمند کند.

دارن مشاور و مربی شخصی بسیاری از مدیران ارشد اجرایی و رهبران تجاری امروزی است.

چندین میلیون نفر در سطح جهانی از دانش آموختگان سیستم های آموزشی دیجیتال اختصاصی و منابع موفقیت او هستند.

بیش از 350000 برنده جهانی روز خود را با برنامه صبحگاهی برنده جوایز او برای دستاوردها - DarrenDaily شروع می کنند.
دارن و تیم A-Team متعهد او سالانه از طریق ابتکارات ماموریت خود بر زندگی بیش از 1.6 میلیارد نفر تأثیر مثبت می گذارد.

دارن هاردی نویسنده پرفروش نیویورک تایمز اثر مرکب - درآمد، زندگی، موفقیت شما را شروع کنید. بهترین سال زندگی خود را - یک سیستم اثبات شده برای دستیابی به اهداف بزرگ. و The Entrepreneur Roller Coaster - نوبت شماست که به #JoinTheRide بپیوندید.

دارن یکی از برجسته ترین سخنرانان اصلی امروز در جهان است. او از سوی انجمن ملی سخنرانان (NSA) به او نشان «استاد تأثیرگذاری» اعطا شد. این افتخاری است که تنها 22 نفر دیگر در تاریخ این صنعت به اشتراک گذاشته اند، از جمله افراد برجسته ای مانند جیم ران، اوگ ماندینو، برایان تریسی، زیگ زیگلار و دیپاک چوپرا.

https://www.linkedin.com/in/darrenhardy



:: بازدید از این مطلب : 25
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

آنتونی رابینز را می توان به لیست طولانی افرادی که اطلاعات نادرست COVID-19 را با جوک های نادرست و آمارهای ساختگی منتشر می کنند اضافه کرد و متأسفانه ... او پیام خود را به تعدادی از فروشندگان رساند.

گورو بحث برانگیز خودیاری یک سخنران برجسته در چیزی به نام Funnel Hacking Live در اورلاندو بود، یک کنفرانس 3 روزه که توسط راسل برانسون برگزار شد... با هدف افزایش موفقیت فروش شرکت کنندگان با گوش دادن به داستان های انگیزشی.

البته، این درست در کوچه تونی است، اما او از زمان خود برای تمسخر علم و جدیت همه‌گیری ویروس کرونا استفاده کرد، در حالی که با زیر سوال بردن کارایی واکسن، ضد واکسن‌های حاضر را به آتش کشید.

بیایید آن را تجزیه کنیم - اول، تونی قوانین منع آمد و شد شبانه در استرالیا را با شوخی به پا می کند که ویروس فقط در شب منتشر می شود. همانطور که بیشتر همه می‌دانند، مقررات منع رفت و آمد برای جلوگیری از جمع‌آوری بارها و کلوپ‌های سرپوشیده و انتشار کووید طراحی شده است.

در مرحله بعد، رابینز نگرانی در مورد انتشار ویروس بدون واکسن را مسخره می کند، در حالی که در واقعیت ... جمعیت واکسینه نشده عمدتاً عامل گسترش نوع دلتا و سهم شیر از بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر است.

در نهایت - مانند بسیاری دیگر از افراد قبل از او که اطلاعات نادرستی در مورد کووید منتشر کرده اند - رابینز آن را با خطرات روزمره دیگری مانند رانندگی با ماشین شما برابری می کند ... اما آمار خود را برای مطابقت با روایت خود تهیه می کند.
تونی ادعا می کند روزانه 1200 نفر در ایالات متحده در تصادفات رانندگی جان خود را از دست می دهند، در حالی که تعداد واقعی نزدیک به 100 نفر در روز است، در حالی که نادیده گرفته می شود که بیش از 2000 نفر در طول 2 هفته گذشته هر روز بر اثر کووید جان خود را از دست داده اند.

همچنین، طنز از بین نمی رود که رابینز در فلوریدا برای حضار صحبت می کرد، ایالتی که بالاترین میزان مرگ و میر ناشی از کووید را در حال حاضر در ایالات متحده دارد.

https://www.tmz.com/2021/09/27/tony-robbins-spews-covid-misinformion-supports-anti-vaxxers/



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

دانداپانی یک تاجر، سخنران انگیزشی و کشیش است، او به خاطر بینش خود در زمینه معنویت شناخته شده است. به عنوان یک جوان فارغ التحصیل رشته مهندسی برق، شغل پر جنب و جوشی در پیش داشت اما همه آن را رها کرد تا راهب شود.

گورو دنداپانی کیست؟ دنداپانی به یک معبد هندو در هاوایی رفت و تحت سرپرستی گورو سیوایا سوبرامونیاسوامی قرار گرفت، پس از گذراندن یک دهه در نظم و انضباط شدید، عهدش منقضی شد و او به دنیا رفت و مهارت های خود را به عنوان یک کارآفرین به کار گرفت.

آمه دندپانی
سن -
جنسیت مذکر
ملیت آمریکایی
پیشه کشیش هندو؛ کارآفرین؛ سخنران بین المللی
والدین آنجانا
خواهر و برادر سوپابودا
متاهل / مجرد متاهل
اینستاگرام dandapanillc
توییتر DandapaniLLC

10 حقیقت در مورد دندانپانی
دندپانی متاهل و دارای همسر است اما ترجیح داده اطلاعاتی از خانواده خود در رسانه ها منتشر نکند. به گفته این منبع، او با همسرش در نیویورک زندگی می کند و آنها یک دختر با هم دارند.
راهب سابق سن و روز تولد خود را نیز مخفی نگه داشته است. برخی منابع ادعا می کنند که او از نوامبر 2020 در اواخر دهه 40 زندگی خود است.
او صفحه ای در ویکی پدیا ندارد اما می توانید همه چیز را در مورد او در این مقاله بخوانید.
به گفته لینکدین، او مدیر Dandapani LLC است، یک شرکت مستقر در ایالات متحده که او آن را تاسیس و اداره می کند.
همان منبع فوق همچنین بیان می کند که او در شهرستان کوئینز، نیویورک زندگی می کند.
او جدا از سمت اجرایی خود در بنیاد، یک سخنران انگیزشی است که در گفتگوهای تد و تد ایکس سخنرانی کرده است.
علاوه بر این او یک دوره آنلاین و چند کتاب نیز دارد.
او از تجربیات خود به عنوان یک راهب سابق در سخنرانی ها و کتاب های انگیزشی خود استفاده کرده است. او همچنین یک رهبر معنوی است و به فلسفه های شرقی و هندو اعتقاد دارد.
این کارآفرین و همسرش یک پناهگاه معنوی و باغ گیاه شناسی به مساحت 33 هکتار دارند. آنها از این مرکز کاستاریکا به عنوان بخشی از ماموریت معنوی خود استفاده می کنند.
او همچنین مشتریان بین المللی زیادی و شرکت های چند ملیتی دارد.

https://wiki.projecttopics.org/47679-dandapani-wife-age-and-wikipedia-who-is-dandapanis-guru/index.html



:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

یادگیری با دن لاک
سرمایه‌گذار فرشته سرمایه‌گذاری است که سرمایه‌گذاری اولیه را برای استارت‌آپ‌های کوچک و کارآفرینان فراهم می‌کند. سرمایه گذاران فرشته عموماً افراد ثروتمندی هستند که آماده پذیرش مقدار مشخصی از ریسک هستند. آنها انتظار دارند در ازای سرمایه گذاری خود، سهام مالکیت شرکت را دریافت کنند.

خانواده و دوستان می توانند فرشته سرمایه گذار باشند، به خصوص اگر درآمد بالایی داشته باشند. یک سرمایه‌گذار فرشته ممکن است یک سرمایه‌گذاری یک‌باره برای کمک به مراحل اولیه توسعه کسب‌وکار یا یک تزریق نقدی مداوم برای حمایت از شرکت در مراحل دشوار آغاز آن ارائه کند.

شرکت‌ها ممکن است سرمایه‌گذاران فرشته را جذاب‌تر از سایر اشکال سرمایه‌گذاری بدانند، زیرا آنها انتظار کمتری نسبت به سرمایه‌گذاری خود دارند. سایر اشکال تأمین مالی در این مرحله غارتگرانه تر هستند. در اصل، یک سرمایه‌گذار فرشته و شرکت سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز متضاد قطبی هستند.

یک سرمایه گذار فرشته می تواند پول مورد نیاز برای تقویت نوآوری و تبدیل آن به رشد کسب و کار را در اختیار استارت آپ ها قرار دهد. دن لوک توضیح می‌دهد که چگونه سرمایه‌گذاران فرشته کسب‌وکارهایی را برای سرمایه‌گذاری پیدا می‌کنند و درک خوبی از نحوه کار این فرآیند ارائه می‌دهند.

سرمایه گذاران فرشته دان لوک
اعتبار سرمقاله: منبع کارتون
دن لوک: سرمایه‌گذاران فرشته به دنبال چه هستند
سرمایه گذاران فرشته به دنبال بازدهی قوی برای پول خود هستند. به طور معمول، سرمایه گذاری های فرشته نرخ بازدهی بهتری نسبت به اتکا به بازار سهام دارند، اما زمانی که با شکست مواجه می شوند، می توانند سطح ریسک بسیار بالاتری نسبت به سایر انواع سرمایه گذاری ایجاد کنند. تنها 40 درصد از سرمایه گذاری فرشته ها به درآمدزایی می انجامد.

مدیریت
سرمایه گذاران فرشته نیز به دنبال تیم مدیریتی شایسته هستند. آنها باید توانایی رهبری و شواهدی را ببینند که تیم مدیریت قابل اعتماد، شایسته و مراقب است. یک تیم مدیریتی نیاز به داشتن متخصصین در تحقیقات، فروش، حسابداری، تولید و منابع انسانی دارد.

طرح کسب و کار
یک سرمایه گذار فرشته می خواهد یک طرح تجاری کامل و قانع کننده ببیند. آنها برای ورود به بازار هدف به پیش بینی های مالی، برنامه های بازاریابی و برنامه هایی نیاز دارند. آن‌ها می‌خواهند در شرکت‌هایی با چشم‌انداز توسعه‌یافته از آینده، از جمله جزئیات چگونگی رشد کسب‌وکارشان، شرکت کنند.

آماده برای سرمایه گذاری
سرمایه گذاران از این نوع خواهان یک موقعیت مالکیت سهام در شرکت هستند. گاهی اوقات، سرمایه گذاران فرشته وام مستقیم می دهند، اما این به اندازه درخواست سهام اقلیت رایج نیست. کسب‌وکارها باید راه‌اندازی شوند تا امکان سرمایه‌گذاری فراهم شود و صاحبان کسب‌وکار باید آماده باشند تا سطحی از کنترل را کنار بگذارند. سرمایه گذاران فرشته معمولاً خواهان توافق نامه های رسمی هستند که شرایط سرمایه گذاری آنها را مشخص کند.

مشارکت فعال
سرمایه گذاران فرشته اغلب به دنبال فرصتی هستند تا زمان خود را برای کمک به موفقیت یک تجارت اختصاص دهند. آنها ممکن است در سمت مربیگری قرار گیرند، در هیئت مدیره خدمت کنند یا نقش فعال تری در تیم رهبری داشته باشند. مشارکت در این راه به این معنی است که یک سرمایه گذار فرشته می تواند سرمایه گذاری خود را پیگیری کند.

یک استراتژی خروج کارآمد
سرمایه گذاران فرشته باید انواع استراتژی های مرتبط با خروج از شرکت را ببینند. آنها همچنین باید یک تحلیل ریسک جامع را ببینند. بسیاری از سرمایه‌گذاران فرشته صبور هستند و می‌توانند چندین سال برای بازگشت منتظر بمانند، اما همه آنها یک برنامه زمانی برای دریافت پول خود می‌خواهند.

سرمایه گذاران فرشته به چه بخش هایی جذب می شوند؟
به طور کلی، شرکت های فناوری از انواع مختلف بیشترین توجه را از سوی سرمایه گذاران فرشته دریافت می کنند. این شرکت‌ها بیشترین احتمال را دارند که نرخ رشد بالایی را تجربه کنند، اگرچه ممکن است سرمایه‌گذاری‌هایی با ریسک بالا نیز باشند. شرکت های اینترنتی و نرم افزاری بیشتر سبد سرمایه گذاران فرشته را به خود اختصاص می دهند. بعد از آن مراقبت‌های بهداشتی است و موبایل و مخابرات پس از آن سقوط می‌کنند. شرکت‌های بخش صنعتی نرخ سرمایه‌گذاری کمتری دارند و پس از آن محصولات الکترونیکی و مصرفی قرار دارند. خدمات در پایین است.

اگر شرکت شما در انتهای لیست اولویت‌ها قرار دارد، امید خود را به دریافت بودجه سرمایه‌گذار فرشته از دست ندهید. داشتن یک طرح عالی، یک طرح تجاری قابل اجرا، و راهی برای خروج سرمایه گذار با پول خود به شما کمک می کند فردی را جذب کنید که بتواند به کسب و کار شما رونق بخشد.

سرمایه گذاران فرشته چقدر کمک می کنند؟
هر سال، سرمایه گذاران فرشته بیش از 20 میلیارد دلار به استارت آپ های ایالات متحده اختصاص می دهند. 225000 نفر در دو سال گذشته سرمایه گذاری فرشته انجام داده اند.

به طور کلی، سرمایه گذاران فرشته در محدوده شش رقمی سرمایه گذاری می کنند. اگر می خواهید یک سرمایه گذار فرشته به شما 100000 دلار بدهد، ارزش شرکت شما باید حدود 400000 دلار باشد. زمانی که نوبت به انجام یک معامله مطلوب می رسد، به دست آوردن یک ارزش گذاری محکم برای شرکت شما کلیدی است.

درک بازی
بسیاری از کسب‌وکارها ممکن است باور نداشته باشند که واجد شرایط پذیرش سرمایه‌گذاران فرشته هستند، اما اگر از قبل یک برنامه رشد قوی و ارزش‌گذاری شرکت خوب داشته باشند، ممکن است بتوانند این بودجه اولیه را دریافت کنند. دن لوک از شرکت‌ها می‌خواهد که بدانند چگونه سرمایه‌گذاران فرشته ممکن است آنها را بیابند تا ارزش بیشتری برای دنیای تجارت ایجاد کنند.

https://foxchronicle.com/dan-lok-via-foxchronicle-com/



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

صدها دانش‌آموز دبیرستانی منطقه‌ای و معلمانشان، رهبران کسب‌وکار منطقه و دانش‌آموزان کالج در روز اکتبر ناپلئون هیل در مرکز گردهمایی قبلی UVa-Wise شرکت کردند، با این حال این رویدادی بود که بازدیدکنندگان بین‌المللی را به نمایندگی از بیست کشور به خود جلب کرد.

 

مهمانان بین المللی که برای جشن سالانه به کالج ویرجینیا در وایز آمدند عبارت بودند از جمیل آلبوکرکی، رئیس گروه مستربیند در برزیل، شای گلد، نماینده اسرائیل، دیوید ایبارا، نماینده مکزیک، کاستاریکا و بخش هایی از آمریکای جنوبی، ساتیش ورما. ، نماینده ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزلند، رئیس پلی امنیکه، نویسنده و رئیس هیئت مدیره شرکت Neros Pharmaceuticals Limited به نمایندگی از نیجریه، هوگو د لا توره نماینده کلمبیا، ماری تاکی نماینده ساحل عاج، مارسیال و فابیانا کونته، ناشران نماینده برزیل و روزتا قادی نماینده جامائیکا.

Albuquerque، Ibarra، Verma، Gold، De La Torre و Qadhi دارای مجوز از بنیاد برای تدریس دوره های توسعه یافته از مواد ناپلئون هیل در کشورهای مربوطه در مورد علم نگرش ذهنی مثبت موفقیت هستند.

این رویداد، که در 28 اکتبر برگزار شد، توسط بنیاد ناپلئون هیل سازماندهی و حمایت شد، بخشی از بزرگداشت سالانه تولد ناپلئون هیل، بومی شهرستان عاقل و نویسنده کتاب "فکر کن و ثروتمند شو" و دیگر کتاب های انگیزشی است.

درباره ناپلئون هیل

ناپلئون هیل در 26 اکتبر 1883 در یک کابین یک اتاقه در رودخانه پاوند در فقر به دنیا آمد. از این آغاز فروتن، بومی ویز کانتی مشاور روسای جمهور شد. در اوایل قرن بیستم، هیل با موفق ترین رهبران تجاری کشور از جمله اندرو کارنگی و هنری فورد مصاحبه کرد. هیل از آن مصاحبه‌ها و مصاحبه‌های دیگری که طی 20 سال انجام شد، مجموعه هشت جلدی «قانون موفقیت» را که مجموعه‌ای از فلسفه موفقیت فردی است، گردآوری کرد. او بعداً تحقیقات خود را برای جمع‌آوری کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» که اغلب یکی از مهم‌ترین کتاب‌های انگیزشی نوشته شده نامیده می‌شود، جمع‌آوری کرد.

«فکر کن و ثروتمند شو» اولین بار در سال 1937 منتشر شد و میلیون ها نسخه در سراسر جهان فروخته شد و همچنان در فهرست برترین کتاب های تجاری ظاهر می شود. در این کتاب کلاسیک در مورد دستاوردهای شخصی، هیل این مفهوم را معرفی کرد: "هر چیزی که ذهن بتواند تصور کند و باور کند که ذهن می تواند به آن دست یابد." هفده اصل از فلسفه موفقیت شخصی هیل شامل پرورش میل سوزان، ایمان و پایداری در دستیابی به اهداف است. نوشته‌های هیل هنوز برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار ضروری است.

https://www.thecoalfieldprogress.com/articles/11767/view



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

بیوگرافی استر هیکس
استر هیکس یک سخنران و نویسنده انگیزشی آمریکایی است که به خاطر سخنرانی قانون جذب آبراهام هیکس با سریال اصلی در سال 2006 مشهور است.

جری هیکس در اوایل زندگی خود به مدت دو سال در کوبا یک آکروبات سیرک بود و سپس در سال 1948 به مدت 20 سال به عنوان نوازنده، ام سی و کمدین تور برگزار کرد. استر از ازدواج قبلی خود یک دختر به نام تریسی دارد. جری هیکس در 18 نوامبر 2011 بر اثر سرطان درگذشت. او 85 سال داشت.

سن استر هیکس
او در 5 مارس 1948 در کوالویل، یوتا، ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او در سال 2019 71 ساله است.

شوهر استر هیکس
او در سال 1980 با جری هیکس ازدواج کرد اما او در سال 2011 از دنیا رفت و او را به همراه تنها دخترشان تریسی گیر آیرز بیوه تنها گذاشت.

اندازه گیری بدن استر هیکس
ارتفاع: در دسترس نیست
وزن: در دسترس نیست
سایز کفش: موجود نیست
شکل بدن: در دسترس نیست
رنگ مو: موجود نیست
ارزش خالص استر هیکس
سخنران مشهور انگیزشی با او ثروت زیادی به دست آورده است و دارایی خالص او 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

کتاب های استر هیکس
یک شروع جدید: کتابچه راهنمای بقای شاد، نوشته جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، چاپ پنجم، 1988.
یک شروع جدید II: کتابچه راهنمای شخصی برای تقویت زندگی، آزادی و پیگیری شادی، نوشته جری و استر هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، 1991.
سارا و ابدیت دوستان یک پر، اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط انتشارات آبراهام هیکس، 1995.
بپرسید و داده می شود: آموزش آشکار ساختن خواسته های خود توسط استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2005.
قدرت شگفت انگیز قصد عمدی: زندگی در هنر اجازه دادن، اثر استر و جری هیکس. مشارکت کننده لوئیز ال. هی. منتشر شده توسط Hay House، 2005.
قانون جذب: مبانی آموزه های آبراهام استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2006.
سارا، کتاب 1: سارا راز قانون جذب را می آموزد، نوشته استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House، 2007.
سارا، کتاب 2: دوستان بدون پر خوب سلیمان، اثر استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2007.
سارا، کتاب 3: جغد سخنگو ارزش هزار کلمه را دارد، نوشته استر و جری هیکس. تصویرگری شده توسط کارولین اس. گرت. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2008.
قدرت شگفت انگیز احساسات، اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House Inc، 2008.
پول و قانون جذب: آموزش جذب سلامتی، ثروت و شادی اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2008.
گرداب: جایی که قانون جذب همه روابط تعاونی را جمع می کند اثر استر و جری هیکس. منتشر شده توسط Hay House، 2009.
ورود به گرداب: سی دی مراقبه های هدایت شده و راهنمای کاربر توسط استر و جری هیکس. تاریخ انتشار 15 نوامبر 2010. انتشارات Hay House، 2009.

نقل قول های استر هیکس
کمتر به اطراف نگاه کن، بیشتر تصور کن.
زندگی همیشه در حرکت است، بنابراین شما نمی توانید "گیر" داشته باشید
بزرگترین هدیه ای که می توانید به دیگران بدهید شادی خودتان است
هیچ «درام مادر بچه» در این گرداب وجود ندارد، عزیزم!
شما شادی هستید، به دنبال راهی برای ابراز وجود.
اگر آن را می خواهید و انتظارش را دارید، خیلی زود مال شما خواهد شد.
از صحبت کردن در مورد چیزهایی که خیلی شما را آزار می دهند دست بردارید.
هدف شما فقط شادی نیست، بلکه این است که شما یک شادی هستید. شما ابراز عشق و شادی و آزادی و وضوح هستید. پر انرژی و مشتاق.
این چیزی است که شما هستید.
در ارتعاش قدردانی، همه چیز به سراغ شما می آید. شما مجبور نیستید کاری کنید که اتفاق بیفتد. از آنچه زندگی می‌کنید، چیزهایی را که قدردانی می‌کنید تقویت کنید تا او بر ارتعاشی که ارائه می‌دهید تسلط داشته باشد و سپس فقط چیزهایی که با آنها مطابقت دارند به سراغ شما بیایند. سپس بنشینید و بدانید، «هنوز چیزی ندیده‌اید!
اگر پتانسیل خود را برای داشتن احساس خوب می دانستید، از هیچکس نمی خواستید متفاوت باشد تا بتوانید احساس خوبی داشته باشید. شما خود را از تمام آن ناممکنی دست و پا گیر که نیاز به کنترل جهان، یا کنترل همسرتان یا کنترل فرزندتان دارید، رها می کنید. شما تنها کسی هستید که واقعیت خود را خلق می کنید. زیرا هیچ کس نمی تواند به جای شما فکر کند، هیچ کس دیگری نمی تواند این کار را انجام دهد. این فقط شما هستید، هر ذره از آن شما هستید.
تنها زمانی که دانش کاری آگاهانه از این قوانین (جهانی) داشته باشید، می توانید خالق عمدی تجربه زندگی خود باشید.
اگر چیزی که می‌خواهید دیر به سراغتان می‌آید، می‌تواند تنها به یک دلیل باشد: شما زمان بیشتری را صرف غیاب آن می‌کنید تا حضور آن.
سوالات متداول درباره استر هیکس
استر کیست؟
او یک نویسنده حرفه ای و یک سخنران انگیزشی است.

استر اچ چند سال دارد؟
او در سال 2019 71 ساله است. استر در سال 1948 به دنیا آمد.

قد استر اچ چقدر است؟
در دسترس نیست.

آیا استر ویور اچ ازدواج کرده است؟
او با شوهر فقیدش جری هیکس ازدواج کرد که در سال 2011 درگذشت و او را بیوه کرد و یک دختر داشت.

ارزش استر اچ چقدر است؟
دارایی خالص او 10 میلیون دلار تخمین زده می شود.

استر اچ چقدر درآمد دارد؟
در دسترس نیست.

استر اچ کجا زندگی می کند؟
استر در کوالویل، یوتا، ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

آیا استر ویور اچ مرده است یا زنده است؟
او زنده است و در سلامت کامل است.

استر اچ الان کجاست؟
او یک سخنران و نویسنده الهام بخش است.

https://www.wiki.ng/en/wiki/esther-hicks-bio-age-husband-net-worth-books-and-quotes-457189



:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

وین دایر (2015-1940) از طریق کتاب‌ها و تورهای سخنرانی‌اش، گورو خودیاری آمریکایی، الهام بخش توده‌های جهانی برای بهینه‌سازی پتانسیل‌هایشان شد. دایر در یک حرفه نویسندگی که چهار دهه به طول انجامید، 21 کتاب پرفروش نیویورک تایمز را منتشر کرد که رشد خود را از طریق بهبود حالات ذهنی و عاطفی فرد بررسی می کرد.

دایر چند سال بعد را در یتیم‌خانه‌ها و خانه‌های پرورش‌دهی زندگی کرد و در سال 1946 او و برادرش را در خانه‌ای در Mt. Clemens، میشیگان یافت و در آنجا وارد کلاس اول شد. دو سال بعد، هیزل با بیل دروری ازدواج کرد، به این امید که بتواند به ثبات مالی دست یابد تا بتواند پسرانش را به خانه بیاورد. در سال 1949، خانواده دوباره به هم پیوستند و هر سه پسر دایر با مادر و ناپدری خود در دیترویت زیر یک سقف زندگی می کردند. با این حال، خوشبختی این دیدار کوتاه مدت بود: همانطور که پسرها به زودی متوجه شدند، ناپدری آنها یک معتاد الکلی بدرفتار کلامی بود.

دنیای درونی را در کودکی کشف کرد
در کلاس چهارم، دایر اولین لحظه "آ-ها" خود را در رابطه با قدرت ذهن انسان تجربه کرد و این در زمان عجیبی رخ داد: در هنگام خواندن با صدای بلند باغ مخفی. این رمان که در سال 1910 توسط نویسنده بریتانیایی فرانسیس هاجسون برنت نوشته شده است، مفهوم شفا را از طریق کشف "باغ مخفی" که به معنای واقعی کلمه یکی از بیماری های فرد را درمان می کند، بررسی می کند. دایر در زندگی‌نامه خود، من می‌توانم اکنون به وضوح ببینم، نوشته است که هر روز مشتاق شنیدن این کتاب است، زیرا داستان او را از زندگی پرآشوب خانه‌اش خارج می‌کند. دایر با خواندن باغ مخفی به این نتیجه رسید که می تواند باغ مخفی خود را نشان دهد - "مکانی در درون من که هیچ محدودیتی ندارد، هیچ مانعی ندارد، و جایی که من می توانم برای خودم راهی برای زندگی ایجاد کنم که از همه و همه مصون باشد. تأثیراتی که ممکن است من را پایین بیاورد.» او این ایده را در قالب کتاب در دوران بزرگسالی اش بررسی می کرد و قدرت بالقوه ذهن به موضوعی مداوم در کارش تبدیل شد.

تا سال 1955، دایر در دبیرستان بود و در بازار استالز، یک فروشگاه مواد غذایی محلی کار می کرد. برادران او نیز کار می‌کردند و همگی در قبض‌های خانه کمک می‌کردند. هیزل درخواست طلاق داده بود، زیرا می دانست که او و پسرانش می توانند به تنهایی زنده بمانند. در این زمان دایر اشتیاق خود را به خواندن و نوشتن کشف کرده بود و از نوشتن گزارش کتاب برای همکلاسی هایش پول بیشتری به دست آورده بود. در دوران دبیرستان، زمانی که به دلیل امتناع از انجام تکالیف زیست شناسی که او را بیهوده می دانست به دفتر مدیر فرستاده شد، دومین «بیداری» روحانی داشت. در حالی که منتظر بود تا مدیر مدرسه را ببیند، دایر یک نسخه از کتاب والدن هنری دیوید ثورو را در دفتر پیدا کرد و شروع به خواندن آن کرد و بلافاصله شیفته سبک نوشتن و مطالب شد. این کتاب نوجوان را با ایده استعلایی آشنا کرد.

پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان دنبی دیترویت در سال 1958، دایر به نیروی دریایی ایالات متحده پیوست و به باینبریج، مریلند فرستاده شد تا در مورد ارتباطات دریایی بیاموزد تا بتواند به عنوان رادیو و رمزنگار کار کند. دو سال بعد، او در ناو هواپیمابر USS Ranger مستقر شد که در آلامدا، کالیفرنیا واقع شده است. دایر بعداً در یک تور در گوام مشغول به کار شد و در سپتامبر 1962 از نیروی دریایی اخراج شد و به درجه افسر خرد رسید.

روانشناسی کاوش شده
پس از ترک ارتش ایالات متحده، دایر وارد دانشگاه ایالتی وین در زادگاهش دیترویت شد. او در سال 1965 مدرک لیسانس خود را در تاریخ و فلسفه و سپس مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی را در سال 1966 دریافت کرد. در سال 1968 با جودیت ماتسورا ازدواج کرد و صاحب یک دختر به نام تریسی شد. او برای تنوع بخشیدن به مطالعاتش در مقطع دکترا در مشاوره تحصیلی، کلاس های تکمیلی را در دانشگاه میشیگان در نزدیکی آن آربور گذراند. یکی از آن کلاس ها - روانشناسی ادراک - تأثیر ماندگاری داشت. در این دوره، هیپنوتیزم به عنوان وسیله ای برای درمان مشکلات ادراکی مورد بررسی قرار گرفت.

در طی این کلاس، دایر در مورد قدرتی که ذهن ممکن است بر بدن داشته باشد، یاد گرفت. او همچنین آموخت که ادراکات یک فرد توسط باورهای او کنترل می شود. مربی این اصل را در آزمایشی نشان داد که در آن او زنی را با یک مداد پاک کن لمس کرد و او از درد جیغ کشید زیرا متقاعد شده بود که یک سنجاق داغ است. پیش از این، مربی یک سنجاق داغ به زن نشان داده بود و به او اجازه داده بود که گرمای آن را نزدیک گونه‌اش احساس کند. زن حتی در محلی که پاک کن او را لمس کرده بود تاول زد. دایر شیفته کلاس را ترک کرد.

در سال 1974، دایر از قبر پدرش بازدید کرد و لحظه مهم دیگری را تجربه کرد که بر کار او تأثیر گذاشت. او در تمام دوران کودکی خود در مورد پدرش فکر می کرد و از اینکه مرد خانواده را رها کرد عصبانی بود. پدر دایر در واقع در سال 1964 مرده بود، اما پسرش تا سال ها بعد متوجه این موضوع نشد. در 30 آگوست 1974، دایر در بیلوکسی، می سی سی پی بود و تصمیم گرفت قبر پدرش را زیارت کند. در کتاب «حالا می توانم به وضوح ببینم» او آن روز را یکی از مهم ترین روزهای زندگی خود توصیف کرد.

دایر چندین ساعت را در کنار قبر گذراند و با مرد صحبت کرد و با این کار متوجه شد که خشم و کینه او از بین رفته است. او همچنین به دنبال یکی از دوستان پدرش رفت و در مورد ماهیت کوچ نشینی دایر ارشد و مبارزه او با الکل اطلاعات بیشتری کسب کرد. همانطور که او در "من می توانم اکنون به وضوح ببینم" نوشت، بخشیدن پدرش زندگی او را تغییر داد. او خاطرنشان کرد: «وقتی توانستم عشق را به جایی که قبلاً نفرت غالب بود ببخشم و بفرستم، همه چیز در زندگی من تغییر کرد. "کلمات مناسب وجود داشت، افراد مناسب شروع به نشان دادن کردند، شرایط به طرزی جادویی ظاهر شد، همه کمبودها از بین رفت، سلامتی من برگشت، انرژی من دوباره شعله ور شد و زندگی من پر از فراوانی شد." دایر در کارهای بعدی خود به طور گسترده روی بخشش تمرکز کرد.

پرفروش ترین قلم
دایر پس از بخشیدن پدرش، الهام گرفت تا کتابی روان‌شناسی بنویسد که هدفش نه دانشگاهیان، بلکه افرادی است که برای بهبود زندگی خود تلاش می‌کنند. او به Ft. لادردیل، فلوریدا، و به مدت 14 روز در یک هتل ماند و با نسخه خطی مناطق اشتباه شما: توصیه گام به گام برای فرار از دام تفکر منفی و در دست گرفتن کنترل زندگی خود ظاهر شد. این کتاب که در سال 1976 منتشر شد، خوانندگان را تشویق کرد تا با رهایی از تفکر منفی و یادگیری مدیریت بهتر احساسات خود، مسئولیت زندگی خود را بر عهده بگیرند. دایر از اصطلاح "مناطق اشتباه" برای نشان دادن رفتارهای خود ویرانگر مانند پشیمانی، اضطراب، احساس گناه، نگرانی و وابستگی بیش از حد استفاده کرد. این کتاب در نهایت به 47 زبان ترجمه شد و نزدیک به 100 میلیون نسخه در سرتاسر جهان فروخته شد و به یکی از پرفروش ترین کتاب های تمام دوران تبدیل شد.

با این حال، کتاب دایر به کندی عرضه شد. نسخه اولیه Your Erroneous Zones شامل 6000 نسخه بود و Dyer 2000 نسخه از آن را خریداری کرد تا مجبور به چاپ دوم شود. بعد از چاپ دوم بیشتر خرید. به این ترتیب، او کتاب را در گردش نگه داشت - اما مجبور شد کتاب‌ها را تخلیه کند و علاقه بیشتری برای چاپ آن ایجاد کند. در این هنگام دایر از دانشگاه استعفا داد و برای تبلیغ کتاب راهی جاده شد. برای بازاریابی آن، او کتاب خود را در ایستگاه های رادیویی محلی رها کرد، سپس برای ترتیب دادن مصاحبه ها پیگیری کرد. پس از اینکه دایر روی آنتن رفت، نسخه‌هایی از مناطق اشتباه شما را به کتابفروشی‌های محلی برد تا شنوندگان رادیو بتوانند نسخه‌هایی از آن را خریداری کنند. او همچنین در مشاغل، کالج ها و کلیساها از جمله Unity و Science of Mind سخنرانی کرد. او سمینارهای عمومی و کتابخوانی را راه اندازی کرد.

تلاش های دایر نتیجه داد و مناطق اشتباه شما مورد توجه قرار گرفت. در سپتامبر 1976، زمانی که از او برای حضور در نمایش امشب با بازی جانی کارسون دعوت شد، پس از خواندن کتاب او توسط هماهنگ کننده استعدادهای برنامه، او یک استراحت بزرگ دیگر دریافت کرد. دایر به زودی خود را در برنامه‌های گفتگوی تلویزیونی محبوب مانند The Merv Griffin Show و Dinah دریافت کرد! در 8 می 1977، نام او در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفت و به مدت 27 ماه در رتبه اول ماند. چهار روز بعد، در 12 می، دایر کارنگی هال را فروخت.

در سال 1978، دایر «Pulling Your Own Strings» را عرضه کرد که راهبردهایی را برای داشتن یک زندگی فارغ از تأثیرات دیگران ارائه می کرد. The Sky's the Limit (1980) خودشناسی را پوشش می دهد، در حالی که واقعاً برای فرزندان خود چه می خواهید؟ (1985) با هدف کمک به والدین به فرزندانشان آموزش داده شد که شادی خود را کنترل می کنند. هنگامی که آن را باور کنید، آن را خواهید دید (1989) بر روی دگرگونی شخصی متمرکز شد و معنویت را به ترکیب معرفی کرد، همانطور که سرنوشت خود را آشکار کنید: نه اصل معنوی برای به دست آوردن هر چیزی که می خواهید (1998) و 10 راز برای موفقیت و آرامش درونی. 2002).

دایر در مجموع بیش از 30 کتاب نوشت. در حالی که او کار خود را با نوشتن در مورد روانشناسی آغاز کرد، بعداً به معنویت روی آورد که از نظر او متمایز از مذهب بود. همانطور که او به خبرنگار تورنتو استار دبرا بلک گفت: "من فکر می کنم که مذهب چیزی است که ما را از هم جدا می کند، معنویت ما را متحد می کند. بیشتر تضادها در این سیاره بر اساس تحمیل دین به مردم است تا معنویت. مسیح وار بودن، بودا گونه بودن یا محمد وار بودن بسیار مهم تر از مسیحی، بودایی یا مسلمان بودن است. همانطور که دایر کشف کرد، بسیاری از مردم کتاب هایی در مورد خدا همراه با گفتگو در مورد آگاهی بالاتر می خواستند، اما نمی خواستند اطلاعات را در قالب مذهبی دریافت کنند. دایر یک جایگزین به آنها تحویل داد.

در تلویزیون به ابزار خودیاری تبدیل شد
در طول سال‌ها، دایر را می‌توان به همان اندازه که کتاب‌هایش در فهرست پرفروش‌ها قرار می‌گرفت، در تلویزیون دید. او که میهمان مورد علاقه بسیاری از مجریان برنامه های گفتگو بود، بیش از 35 بار در برنامه The Tonight Show ظاهر شد و به طور منظم در برنامه های The Oprah Winfrey Show و The Ellen DeGeneres Show حضور داشت. دایر و دی جنرس دوستان خوبی شدند و زمانی که در سال 2008 با پورتیا دی روسی ازدواج کرد، در مراسم عروسی او برگزار شد. دایر پیام خود را با محصولات صوتی و تصویری که برای خرید در وب سایت او در دسترس بود، تبلیغ کرد. او همچنین دوره های آنلاین برگزار کرد و وبلاگ نوشت.

دایر سه بار ازدواج کرد. او پس از جدایی از همسر اولش با سوزان کسلمن ازدواج کرد، اما در اواسط دهه 1970 از هم جدا شدند. در سال 1979، دایر با مارسلن روآن آشنا شد که با او صاحب پنج فرزند شد: اسکای (متولد حدوداً 1981)، سامر، سرنا، ساندز و ساجه (متولد 1989). مارسلن دایر از ازدواج قبلی دو فرزند داشت که آنها نیز به خانواده پیوستند.

اگرچه مارسلن و دایر در حدود سال 2003 از هم جدا شدند، اما هرگز طلاق نگرفتند. وقتی این رابطه دو دهه ای به پایان رسید، دایر در رکود فرو رفت و کتاب «قدرت نیت» را نوشت که در سال 2005 منتشر شد. چهار سال بعد او Excuses Begone! را منتشر کرد و به دنبال آن زندگی نامه خود را در سال 2014 من می توانم اکنون به وضوح ببینم منتشر کرد. دایر علیرغم موفقیتش، منتقدانی نیز داشت، که برخی از آنها شکایت داشتند که نسخه های ساده او برای داشتن یک زندگی رضایت بخش تر به افرادی که مشکلات پیچیده دارند کمک نمی کند. اتهاماتی مبنی بر سرقت ایده های او نیز مطرح شد، اما هیچ پرونده ای مورد محاکمه قرار نگرفت و او در طول زندگی خود یک نویسنده محبوب و پرفروش باقی ماند.

دایر در سال 2009 به سرطان خون لنفوسیتی مبتلا شد. او آخرین سال‌های زندگی خود را در جزیره مائوئی گذراند و در 29 آگوست 2015 درگذشت. به گفته استیو چاوکینز، که در لس آنجلس تایمز نوشت، خانواده دایر با یک پست فیس‌بوک مرگ او را اعلام کردند. بخوانید: «وین بدن خود را ترک کرده و در طول شب از دنیا رفته است. او همیشه می گفت که نمی تواند صبر کند تا این ماجراجویی بعدی آغاز شود و هیچ ترسی از مردن ندارد. قلب ما شکسته است.»

کتاب ها
دایر، وین دبلیو.، اکنون می توانم به وضوح ببینم، خانه هی، 2014.

دایر، وین دبلیو.، مناطق اشتباه شما، فانک و واگنالز، 1976.

نشریات ادواری
لس آنجلس تایمز، 1 سپتامبر 2015، استیو چاوکینز، "وین دایر، 1940-2015: گورو خودیاری با یک پیام ساده."

نیویورک تایمز، 31 اوت 2015، بروس وبر، "وین دبلیو دایر، نویسنده پرکار کتاب های خودیاری."

فیلادلفیا اینکوایرر، 28 اوت 1983، مارالین لوئیس پلواک، "وین دایر: بیایید آن را برای من بشنویم!"، ص. 11.

تورنتو استار، 29 سپتامبر 2002، دبرا بلک، «زندگی معنوی عمیق‌تر»، ص. F7.

https://reference.jrank.org/biography-2/Dyer_Wayne_W.html



:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

باب پراکتور مدیر عامل جهانی موسسه Proctor Gallagher است. او به دلیل داستان الهام بخش و توانایی اش در ایجاد انگیزه در افراد در سراسر جهان برای یافتن موفقیت در زندگی خود به طور گسترده شناخته شده است. در اوایل 20 سالگی، او دبیرستانی را رها کرده بود و شانس کمی داشت و با مقدار باورنکردنی بدهی مواجه بود. پس از خواندن و مطالعه کتاب ناپلئون هیل بیندیشید و ثروتمند شوید، باب الهام گرفت تا زندگی خود را متحول کند و شرکت نظافتی خود را ایجاد کند و به یک تاجر و میلیونر موفق تبدیل شود.

آقای پراکتور همچنین زیر نظر Earl Nightingale در Nightingale-Conant کار می کرد و مواد توسعه شخصی خود از جمله کتاب و صدا را ایجاد کرد. او یک سخنران انگیزشی است که سمینارهای الهام بخش ارائه می دهد و به تجار در سراسر ایالات متحده و کانادا آموزش می دهد که چگونه موفق شوند.

https://www.jaworldwide.org/chancellor-bio/bob-proctor



:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()