نوشته شده توسط : مجله موفقیت

کتاب مقدس می گوید عبور شتر از سوراخ سوزن آسان تر از ورود یک مرد ثروتمند به ملکوت بهشت ​​است، اما یک کشیش مشهور به نظر نمی رسد که نگران این هشدار باشد.

جوئل اوستین، یکی از ثروتمندترین و محبوب ترین وعاظ در ایالات متحده، پس از انتشار شواهدی مبنی بر سبک زندگی مجلل او در رسانه های اجتماعی مورد انتقاد قرار گرفت.

آقای اوستین، که رهبری کلیسای لیک‌وود در هیوستون - یکی از جماعت‌های عظیمی را که «مگاکلیساها» نامیده می‌شوند - رهبری می‌کند، پس از اینکه فاش شد کشیش صاحب یک ماشین اسپورت فراری است که بیش از 300000 دلار قیمت دارد، مورد انتقاد قرار گرفت.

کاربران در توییتر کشیش را مورد انتقاد قرار دادند و استدلال کردند که مالکیت وی بر یک فراری دلیل خوبی برای مالیات بر کلیساها توسط دولت است.

یکی از کاربران گفت: "فراری در حال ترند است. این بدان معناست که یا کسی در مسابقه ای برنده شد یا جوئل اوستین مقداری از پولی را که عیسی به او گفته بود به فقرا بدهد، گرفت و به خرید دیگری رفت."

آقای اوستین - که دارایی خالص او بیش از 50 میلیون دلار تخمین زده می شود - سرفصل چیزی است که به "انجیل سعادت" معروف شده است، که آموزش می دهد که ثروت مادی نشان دهنده برکت خداوند بر زندگی یک فرد است. الهیات رفاه به ویژه برای کشیشان سودآور است، زیرا این ایده را مطرح می‌کند که کسانی که به خدا پول می‌دهند، خودشان از نعمت پول برخوردار خواهند شد. در کلیساهایی که این فلسفه را آموزش می دهند، البته پول دادن به خدا به معنای پول دادن به رهبران کلیسا است.


این الهیات در برابر آموزه های سنتی مسیحی است، که انفاق را به فقرا ترویج می کند، مباشری خوب منابع خود بودن و تقسیم ثروت خود با سایر مسیحیان است. بسیاری از گروه های معترض از آقای اوستین و الهیات رفاه انتقاد کرده اند.

https://news.yahoo.com/celebrity-preacher-faces-backlash-photos-214655283.html



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

کوین ترودو یک فروشنده مشهور، علاقه‌مند به استخر و نویسنده است. این سلبریتی آمریکایی به خاطر کتاب‌های متفاوتش که همگی موضوعات مختلف را پوشش می‌دهند، شهرت دارد. کوین ترودو از سال 2013 در حال حاضر در زندان است و در حال گذراندن یک محکومیت ده ساله است. یک شرکت ناشناس هنوز کتاب های شخصیت های سابق رادیو و تلویزیون را تبلیغ می کند. این مقاله زندگی شخصی، حرفه، جوایز و دستاوردهای کوین ترودو را توضیح خواهد داد. مهمتر از همه، ارزش خالص کوین ترودو 2019 را پوشش خواهد داد.

شاید شما به خوبی درباره کوین ترودو بدانید، اما آیا می دانید او چند ساله و قد دارد و دارایی خالص او در سال 2021 چقدر است؟ اگر نمی دانید، ما این مقاله را در مورد جزئیات بیوگرافی کوتاه کوین ترودو - ویکی، شغل، زندگی حرفه ای، زندگی شخصی، ارزش خالص امروزی، سن، قد، وزن و حقایق دیگر آماده کرده ایم. خوب، اگر آماده هستید، بیایید شروع کنیم.

اوایل زندگی


کوین ترودو با نام کوین مارک ترودو در سال 1963 در 6 فوریه متولد شد. این سلبریتی 55 ساله در لین، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا متولد شد. او از نظر قانونی پسر رابرت ترودو و مری ترودو است که او را زمانی که هنوز خیلی جوان بود به فرزندی پذیرفتند. او در دبیرستان سنت مری، که در لین، ماساچوست است، تحصیل کرد. در سال 1981 او به عنوان محتمل ترین فرد برای موفقیت در آن زمان انتخاب شد. کوین با چند زن ازدواج کرده است.

او ابتدا با اولکساندرا پولوژنتسوا که یک مهاجر به اوکراین است ازدواج کرد. همسر دوم او کریستین دورو بود که در سال 2007 با او ازدواج کرد. آنها پس از چهار ماه زندگی مشترک در سال 2008 ازدواج خود را لغو کردند. کریستین دورو در نروژ دانشجو بود و آن دو در لندن با هم آشنا شده بودند. در روزهایی که کوین ترودو با کریستین فسخ کرد، با ناتالیا بابنکو ازدواج کرد. ناتالیا اهل اوکراین است. پس از زندانی شدن کوین ترودو، ناتالیا کنترل کامل شرکت های او را به دست گرفت. او همچنین به کیف نقل مکان کرد و شرکت را در آنجا اداره کرد.

سن، قد و وزن


کوین ترودو که در 6 فوریه 1963 متولد شد، در تاریخ امروز 23 ژانویه 2021، 56 سال سن دارد. قد او 1.85 متر و وزن او 78 کیلوگرم است.

حرفه


پس از اتمام دبیرستان، کوین ترودو به عنوان فروشنده ماشین های دست دوم شروع به کار کرد. پس از مدتی، او به یک مدار سمینار پیوست و شروع به فروش تکنیک های بهبود حافظه شما کرد. در سال 1990، او با قانون به مشکل خورد و به استفاده از 80000 دلار در چک های جعلی و جعلی بودن برای پزشک بودن اعتراف کرد. او فقط حداکثر 30 روز برای جرم خدمت کرده است. او در سال 1991 به کلاهبرداری متهم شد و به مدت دو سال زندانی شد.

پس از زندان، او به یک شرکت آمریکایی پیوست که بر بازاریابی چند سطحی تمرکز داشت. به نظر می رسد که همه چیز خوب پیش می رود تا زمانی که این شرکت با اتهام اجرای یک طرح هرمی توسط دادستان کل ایلینوی روبرو شد. شرکت این مبلغ را با 185000 دلار با ایالت ایلینوی تسویه کرد. کوین بعداً یک سریال تلویزیونی را تهیه کرد و در کل آمریکای شمالی پخش شد. در این سریال محصولات زیادی را تبلیغ کردند. او سپس با اتهاماتی از طرف FTC روبرو شد که او را به ارائه مطالب نادرست و ادعاهای نادرست متهم کرد. این باعث شد که او در سال 1998 جریمه شود. این پرونده تا سال 2004 که او یک جریمه 2 میلیون دلاری پرداخت کرد، حل نشد.

او از تبلیغ هر محصول دیگری منع شد. از سال 2004، علاقه او به تألیف کتاب آشکار شد. اولین کتاب او که در مورد پزشکی بود مورد انتقاد عمومی قرار گرفت اما بعداً به کتابی پرفروش تبدیل شد. سپس کتابهای دیگری نوشت. کار او به عنوان نویسنده موفقیت آمیز بود. در سال 2009، او بنیانگذار یک گفتگوی رادیویی پرطرفدار شد که از ایستگاه های رادیویی مختلف پخش شد. منبع سقوط کوین ترودو تمام اتهامات کلاهبرداری بوده است که او با آن روبرو شده است.

جوایز و دستاوردها

کوین ترودو در صنعت متفاوتی که در آن سرمایه گذاری کرده است، دستاوردهای زیادی کسب کرده است. کتاب های او توسط میلیون ها نفر در سراسر جهان قدردانی شده است. کوین ترودو کارهای زیادی در زندگی عمومی خود انجام داده است.

دارایی خالص و حقوق کوین ترودو


از ژانویه 2021، ارزش خالص کوین ترودو 30 میلیون دلار است. دارایی خالص او به دلیل دعواهای حقوقی متعددی که با آن روبرو شده، منفی شده است. کوین در حال حاضر در زندان است، اما یک شرکت خصوصی همچنان در حال تبلیغ کتاب های او است. با این کار مقدر شده است که ثروت او به حالت اولیه بازگردد.

انتخاب های خوب همیشه به نتایج عالی منجر می شوند، در حالی که انتخاب های اشتباه همیشه به مشکلات واقعی می رسند. کوین ترودو تا زمانی که با اتهامات کلاهبرداری مواجه شد، توانسته بود در حرفه خود عملکرد بسیار خوبی داشته باشد. این اتهامات منشأ سقوط او بوده است.

https://www.wiki.ng/en/wiki/kevin-trudeaus-net-worth-age-height-weight-wife-kids-bio-wiki-522696



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مجله موفقیت
با سلام.به دنیای لوکس بلاگ و وبلاگ جدید خود خوش آمدید.هم اکنون میتوانید از امکانات شگفت انگیز لوکس بلاگ استفاده نمایید و مطالب خود را ارسال نمایید.شما میتوانید قالب و محیط وبلاگ خود را از مدیریت وبلاگ تغییر دهید.با فعالیت در لوکس بلاگ هر روز منتظر مسابقات مختلف و جوایز ویژه باشید.
در صورت نیاز به راهنمایی و پشتیبانی از قسمت مدیریت با ما در ارتباط باشید.برای حفظ زیبابی وبلاگ خود میتوانید این پیام را حذف نمایید.جهت حذف این مطلب وارد مدیریت وب خود شوید و از قسمت ویرایش مطالب قبلی ،مطلبی با عنوان به وبلاگ خود خوش امدید را حذف نمایید.امیدواریم لحظات خوبی را در لوکس بلاگ سپری نمایید...

:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 0 0 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد