احد عظیم زاده کیست ؟
نوشته شده توسط : مجله موفقیت

احد عظیم زاده متولد 1336 در اسکو سرمایه دار است

 

تا اینکه دیگر نتوانست درس بخواند یتیم بود اما با اراده ای که داشت حالا به دلیل بی پولی تبدیل به ابرمرد قالی و قالی در دنیا شده و کارآفرین موفقی است.
خانواده

yektanet.com

وی که متولد روستای اسفنجان در 20 کیلومتری تبریز است، 7 ساله بود که پدرش فوت کرد و به ناچار به همراه مادر و خانواده به قالی بافی پرداخت.

 

تا 13 سالگی شبانه روز کار می کرد

 

خانواده

او می گوید وضعیت مالی آنها به قدری بد بود که می توانستند سالی دو بار، 21 رمضان و عصر چهارشنبه برنج بخورند.

 

درگذشت تا اینکه در 18 سالگی ترک تحصیل کرد و با بردن قالی و قالی از روستا به تبریز و شهرها و فروش آنها توانست 20 هزار تومان سرمایه به دست آورد.

 

تاجر فرش احد عظیم زاده در کنار علی دایی + بیوگرافی

 

به آلمان سفر کنید

شاید عجیب باشد اما در بحبوحه انقلاب با سرمایه 20 هزار تومانی و وام 20 هزار تومانی پسر عموی پدرش و 60 هزار وام از بانک تصمیم می گیرد به آلمان برود.

 

قبل از انقلاب حضور تجار آلمانی برای خرید فرش این بار جرقه ای برای صادرات بود و بافت فرش دایره ای شکل را به عظیم زاده پیشنهاد می کند.

 

تاجر می گوید آلمانی ها علاقه عجیبی به فرش های دایره ای دارند

بازگشت به شهر

عظیم زاده به روستا برمی گردد و ساختمانی اجاره می کند و ابریشم و دستگاه قالی بافی را به صورت اعتباری می خرد و شروع به بافت فرش های گرد می کند.

ابتدا فرش ها به بازارهای بزرگ می روند، دیری نمی گذرد که تاجران آلمانی فرش ها را از بازار برمی دارند و به دنبال بافنده می گردند و در نهایت پای تجار به روستای عظیم زاده باز می شود.

اولین قرارداد با تاجر

تاجر اول با سپرده 6.5 میلیون تومانی اولین سفارش ها را به عظیم زاده می دهد، کم کم پای دیگر تجار باز می شود و صادرات به آلمان، ایتالیا، سوئیس، بلژیک آغاز می شود.
عظیم زاده اکنون با پایتخت خود به کشورهای مختلف سفر می کند تا از طرح های مورد علاقه هر کشور الهام بگیرد و نقش و نگار ایرانی آن ها را ترکیب کند و فرش های مورد علاقه خود را ارائه دهد.

 

وارد ساختمان هتل شوید

عظیم زاده اما از فروش قالی هایش در آذربایجان سود می برد.

 

وی گفت: این هتل (Middle East Swan Diamond Star) که اولین هتل بین المللی 5 ستاره ایران است، توسط اسپانیایی ها با معماری خاصی ساخته شده است. این پروژه باعث شهرت ایران شد.

فوت خانواده و پسر

اطلاعات کاملی از تعداد فرزندان وی در دست نیست اما در سال 1396 پسرش پویا عظیم زاده که پدرش در کار کمک می کرد بر اثر سرطان درگذشت.
بزرگترین حامی یتیمان

خیر اکنون نمونه ای از کشور است و یکی از بهترین کارآفرینان است

او که خود به عنوان یک یتیم بزرگ شده است، اکنون بیش از 1700 کودک یتیم را تحت پوشش خود دارد و می گوید که با من پیمان بسته است که هر سال 100 کودک را به آنها اضافه کنم.
پیشنهاد خرید از تراکتورسازی

احد عظیم زاده عاشق فوتبال و تراکتورسازی است و بازیکن مورد علاقه اش کریم باقری است که او را به هر افتتاحیه شعبه فرش دعوت می کند.

 

او در سال 97 با پیشنهاد 200 میلیارد تومانی پیشنهاد خرید تراکتورسازی را داد که در نهایت این تیم به محمدرضا زنوی دیگر سرمایه دار تبریزی فروخته شد.

https://photokade.com/%D8%A8%DB%8C%D9%88%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%81%DB%8C-%D8%A7%D8%AD%D8%AF-%D8%B9%D8%B8%DB%8C%D9%85-%D8%B2%D8%A7%D8%AF%D9%87/





:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: